olennot ja raivoton lapseus

kannattaakokeilllla

Ateistin elämä on kuolettavan tylsää kun ei ole erilaisia olentoja joihin uskoa. Ateistille mitään sellaista ei ole olemassa mitä hän ei itse voi nähdä.Todella tylsää ja rajoittunutta elämää. Usko tai älä, parasta uskon elämässä ei suinkaan ole homojen vainoaminen, todellakaan. Sen sijaan olentoihin uskominen on tavattoman hauskaa ja avartavaa. Aluksi saattaa tietty olla hankalaa mutta kyllä se lapsen usko sieltä tulee kun sitä rukouksessa pyytää. Omakin uskoni on niin lapsellista että se suorastaan saa ateistit raivostumaan. Vielä jos sanon että Jeesus on Herra ja että ateistin pitää lopettaa syntielämä niin ateisti muuttuu kuin punaista nähneeksi häräksi ja alkaa puskea minua kohti mutta minä sanon että lopeta raivoaminen heti jos haluat olla ystäväni. Minun ystävilläni on rauha sydämessä, ei paina synnin häpeä ystäväni mieltä.

13

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakokeilllla

Uskovaisen miesjunan kutsuva, syntiviekas lähestyvä LÄTINÄ pitää Mieleni kikkelissä.

• "Ateistin elämä on kuolettavan tylsää kun ei ole erilaisia olentoja joihin uskoa. Ateistille mitään sellaista ei ole olemassa mitä hän ei itse voi nähdä.Todella tylsää ja rajoittunutta elämää."

Se, että henkilö on ateisti ei tarkoita että he eivät omaisi mielikuvitusta. Ateismi liittyy vain siihen että ihminen ymmärtää eron mielikuvituksensa ja työnsä välillä.

"Usko tai älä, parasta uskon elämässä ei suinkaan ole homojen vainoaminen, todellakaan. Sen sijaan olentoihin uskominen on tavattoman hauskaa ja avartavaa. Aluksi saattaa tietty olla hankalaa mutta kyllä se lapsen usko sieltä tulee kun sitä rukouksessa pyytää."

Ei kiitos, voit pitää uskosi ihan vain omanasi kun kerran siitä niin nautit :) Valitettavasti meille muille se ei tuo nautintoa. Samalla tavalla kuin itse nautin potkunyrkkeilystä (ja matsissa hyvää vastustajaa vastaan on vaikea olla hymyilemättä hammassuojan lävitse) vaikka esimerkiksi sinä et välttämättä nauti tästä.
      Meillä on erilaiset harrastukset, joten älä oleta että sinun harrastuksesi tekisi jonkun muun kuin sinut onnellisemmaksi :)

"Omakin uskoni on niin lapsellista että se suorastaan saa ateistit raivostumaan."

Ainakin itsellä tulee lähinnä myötähäpeän olo, mutta kuten saattaa olla että olet huomannut en ole suuttunut palstalla vaikka kirjoitan usein vastauksen siitä mitä ajattelen rehellisesti.

"Vielä jos sanon että Jeesus on Herra ja että ateistin pitää lopettaa syntielämä niin ateisti muuttuu kuin punaista nähneeksi häräksi ja alkaa puskea minua kohti mutta minä sanon että lopeta raivoaminen heti jos haluat olla ystäväni."

Taaskin myötähäpeä, ei raivostuminen :)

"Minun ystävilläni on rauha sydämessä, ei paina synnin häpeä ystäväni mieltä."

Ei huolta. Sama juttu meillä ateisteillakin vaikka suurin osa sanoisi sen vähemmän runollisesti. :)

• kannattaakokeilllla

Aika hassuu ettå edelleen kirjottelet noin pitkästi vaikka voit varmasti uskoa etten lue. Jos haluat purkaa mieltäsi niin kerro asiasi perkeleelle

• kannattaakokeilllla

Jos haluat jotain niin esitäthän jatkossa että olet mun kanssa samaa mieltä. Sun jatkuva erimielisyys mun kanssa estää mua lukemasta. En ole kiinnostunut miten oikesti ajattelet vaan pelkästään haluan että löydämme ainakin virallisen samanmielisyyden.

• kannattaakokeilllla kirjoitti:

Aika hassuu ettå edelleen kirjottelet noin pitkästi vaikka voit varmasti uskoa etten lue. Jos haluat purkaa mieltäsi niin kerro asiasi perkeleelle

Ei se haittaa :)
        Tärkeintä on että joku joka erehtyy lukemaan ketjujasi näkee ja ymmärtää mikä niiden totuusarvo on, erityisesti kun et pysty ilmeisesti sanomaan mitään vastaan :)

Jos haluat jotain niin esitäthän jatkossa että olet mun kanssa samaa mieltä. Sun jatkuva erimielisyys mun kanssa estää mua lukemasta. En ole kiinnostunut miten oikesti ajattelet vaan pelkästään haluan että löydämme ainakin virallisen samanmielisyyden.

Toisaalta voisinhan tietysti vain sanoa "Kaikki mitä yrität väittää on selvästi täysin pielessä, miksi olet täällä?" mutta toisaalta olen päättänyt että jos vastaan, vastaan ajatuksella :)

Mutta jos mielipiteesi on niin heikkoja että pelkästään jonkun erimielisyys netin ylitse voi kaataa ne, mitä se kertoo niistä?

• kannattaakokeilllla
        Oudoksuva kirjoitti:

Toisaalta voisinhan tietysti vain sanoa "Kaikki mitä yrität väittää on selvästi täysin pielessä, miksi olet täällä?" mutta toisaalta olen päättänyt että jos vastaan, vastaan ajatuksella :)

Mutta jos mielipiteesi on niin heikkoja että pelkästään jonkun erimielisyys netin ylitse voi kaataa ne, mitä se kertoo niistä?

Jos jatkossa haluat että luen jonkin viestisi jossa haluat tuoda esiin että olet muuttunut niin laita heti ensimmäiseksi lauseeksi: "Jeesus muutti minut."

Muuten viestisi jää lukematta

Jos jatkossa haluat että luen jonkin viestisi jossa haluat tuoda esiin että olet muuttunut niin laita heti ensimmäiseksi lauseeksi: "Jeesus muutti minut."

Muuten viestisi jää lukematta

Jos väittäisin että joulupukki, Baal tai Jeesus pystyisi muuttamaan mitään, valitettavasti valehtelisin tietäen :)

Miksi yrität saada henkilöä valehtelemaan sinun vuoksesi?

• kannattaakokeilllla

Tiedät ohjeet mutta näköjään et vielä toimi niiden mukaan. Sinun täytyy kirjoittaa alkuun : "Jeesus muutti minut". Ilman sitä ei tuu mitään.

Tiedät ohjeet mutta näköjään et vielä toimi niiden mukaan. Sinun täytyy kirjoittaa alkuun : "Jeesus muutti minut". Ilman sitä ei tuu mitään.

Tiedät myös itse ettet tule saamaan mitään hyödyllistä aikaiseksi tulemalla ateistipalstalle puhumaan jostain Jeesuksesta, mutta ei vaikuta estävän tai vaikuttavan :)

Tämän lisäksi silloin tällöin olet alkanut kutsua ihmisiä nimillä jos keskustelu ei mene mieleiselläsi tavalla. Onko tämä sellainen kuva uskovaisista jonka tahdot jättää ulkopuolisille?

• Keskustelun avaus oli kuin neulanpisto trollausta - luulisin.
      Mikäli pistät tylsällä teistisellä neulalla ateistien neulatyynyä ninn luulen , ettei se läpäise ateistin paksua nahkaa - ei ainakaan minun.

• kotgjiyhuj

Huvittanu enää aikoihin lukea mitä tuo surkimus kirjoittelee ja miettiä miksi kirjoittelee.

• asdfasdfasdfret

Demonisointi ja vihollisten näkeminen kaikkialla kuuluu kai lahkosekoilun taudinkuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe