Apostoli Johannes sen kirjasi meille talteen:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
Joh 3:16
Raamatun ydinsanoma on tämä!
149
1667
Vastaukset
- Murey
Tiedollisesti sivistyneet eivät enää kuuntele tai lue raamatun läplätyksiä. Jeesuksenkin Pilatus tuomitsi Jeesuksen omien rikosten vuoksi, ei kenenkään syntien sovitukseksi.
- Totuushan.on.tämä
Syytteet joiden vuoksi Jeesus ristiinnaulittiin.
"1. hän on harhaanjohtaja
2. hän on kapinallinen
3. hän on lain vihollinen
4. hän nimittää itseänsä, valheellisesti, Jumalan Pojaksi
5. hän nimittää itseänsä Israelin kuninkaaksi
6. hän on mennyt temppeliin seurassaan suuri kansanjoukko, jolla oli palmunoksia käsissään." - Anonyymi
Pidän itseäni onnellisena, etten ole tuolla tavalla "sivistynyt". 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotkaa kirkosta
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/eroakirkostaMuslimi hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotkaa kirkosta
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/eroakirkostaTarpeellinen muistutus, jos haluaa välttyä ensi vuoden rahastukselta, kannattaa erota hyvissä ajoin ennen vuodenvaihdetta!
- Jeesusarmahtaa
Aamen! Kiitos Jeesukselle!
- Mury
Onko siitä kiitettävä Jeesusta vaiko Jumalaa, kun omiin jumaliinsa turvautuneet ovat tappaneet miljoonittaiin toisiaan vuosituhansien kuluessa?
- Jeesusarmahtaa
Mury kirjoitti:
Onko siitä kiitettävä Jeesusta vaiko Jumalaa, kun omiin jumaliinsa turvautuneet ovat tappaneet miljoonittaiin toisiaan vuosituhansien kuluessa?
Itse kiitän Jeesusta siitä, että hän tuli kuolemaan ristille minun syntieni tähden.
- Käännä.levyä
Jeesusarmahtaa kirjoitti:
Itse kiitän Jeesusta siitä, että hän tuli kuolemaan ristille minun syntieni tähden.
Nuo jonninjoutavat lorusi ovat kokeneet inflaation:-)
- Äläluulekaan
Käännä.levyä kirjoitti:
En edes yritä miellyttää sinua.
- Anonyymi
Käännä.levyä kirjoitti:
Ehei! Jumalan sana ei menetä voimaansa. 😁
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Juurikin noin!
- Anonyymi
Äläluulekaan kirjoitti:
En edes yritä miellyttää sinua.
Se on oikein! Perkelettä ei pidä mielistellä.
Onko se "iankaikkinen elämä" varma? Entä onko se varmasti tavoittelemisen arvoinen?
- Onononse
-On
-On - Anonyymi
"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."
- Anonyymi
Sinulla on lyhyt elämäsi aikaa ottaa siitä selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on lyhyt elämäsi aikaa ottaa siitä selvää.
Se on vaikea ottaa asiasta selvää, kun faktat puuttuu täysin. Jotkut hihhulien houreet, voi jättää ilman muuta omaan arvottomuuteensa.
- Anonyymi
Jos haluaa pappien kanssa muhinoida ja kirmailla kedolla niin sitten on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaikea ottaa asiasta selvää, kun faktat puuttuu täysin. Jotkut hihhulien houreet, voi jättää ilman muuta omaan arvottomuuteensa.
Käytät siis aikasi, lyhyen elämäsi mieluummin herjaamiseen kuin totuuden etsimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet likainen ja ällöttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi sinusta uskonut sellaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi sinusta uskonut sellaista! Häpeä!
- violaluna17
Luuletko,että iankaikkinen kuolema olisi parempi? Kun kumminkin joutuu elämään iankaikkisesti,on parempi ,että sen saa olla lunastettuna Jeesuksen luona kotona. Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo Minuun,se elää,vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään,joka uskoo Minuun,ikinä kuole. Joh. 11.
- Näin.se.menee
Se iankaikkinen kuolema, nyt on vaan sata kertaa todennäköisempi vaihtoehto. Siinähän ei sinänsä ole mitään valittamista, eihän ennen syntymääkään ollut mitään valittamista, vai oliko sinulla?
- Niinsevaanonpi
Näin.se.menee kirjoitti:
Se iankaikkinen kuolema, nyt on vaan sata kertaa todennäköisempi vaihtoehto. Siinähän ei sinänsä ole mitään valittamista, eihän ennen syntymääkään ollut mitään valittamista, vai oliko sinulla?
Jumalan Sana on luotettava, sinun ei.
- Anonyymi
Kaikki asiat menee päin p-tä, jos he jätetään herran haltuun.
- Anonyymi
Niinsevaanonpi kirjoitti:
Jumala on luotettava ja hän on luvannut iankaikkisen elämän.
- Anonyymi
Niinsevaanonpi kirjoitti:
Niinpä. Uskovilla on jotakin varmaa, mihin luottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin sen voin luvata ja ihan yhtä uskottavasti. Eikä maksa paljon....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on saunatonttukin luvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on saunatonttukin luvannut.
No laita sinä toivosi tonttuihin sitten.
- Jeesusarmahtaa
Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
Saunatonttu kiittää.
Mikään vähempi lupaus ei olisi käynyt sillä Jeshuan aikaan oli olemassa jo hindulaista kirjallisuutta, jossa määriteltiin jopa Kurusektran taistelussa kuolleiden saavan eräänlaisen ikuisen elämän: Sielunvaelluksen ansiosta. Kyse on siis alunperin ollut JÄLLEENSYNTYMISOPISTA.
Myös Jeshua on eräässä mielessä saattanut tarkoittaa jälleensyntymisoppia?
Tuossa vaihessa historiaa vuoden nolla tienoilla juutalaiset olivat jäämässä jälkeen muista kultuureista. Persialaisilla oli Kyyros, jolle annettiin tuonelan avaimet, Babylonialaisilla Kuningaiden Kuningas Nebukadnessar, Kreikkalaisilla Messias, Johtaja SANKARI Aleksanteri Suuri sekä hindulaisilla omat juttunsa.
Kyyros oli tuonelan kuningas, Nebukadnessar maan päällinen kuningas ja Aleksanteri Suuri kolmannen taivaan kuningas. Hindulaiset olivat aikamatkailun ja avaruuden kuninkaita. Jäljelle jäi todellisuudessa vain taistelu Jumalan valtakunnan kuninkuudesta tai sitten piti nuo neljä edellämainittua syöstä valtaistuimeltaan ja vallasta.
Jeshua yritti saavuttaa muiden etumatkaa juutalaisten hyväksi, mutta ei oikein onnistunut siinä täysillä?- Jeesusarmahtaa
Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
- Anonyymi
.... Ja teurastaa lampaat jokatapauksessa lopuksi
- Anonyymi
Toiset turvaavat vaunuihin, toiset hevosiin, mutta me tunnustamme Herran, Jumalamme, nimeä.
- Jeesusarmahtaa
Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
- Jeesusarmahtaa
Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.
- Jeesusarmahtaa
Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.
- Anonyymi
Jumala on hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on hyvä!
Saunatonttu kiittää.
- Jeesusarmahtaa
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
- Jeesusarmahtaa
Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.
- Jeesusarmahtaa
Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on. Aamen!
- Jeesusarmahtaa
Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!
- Jeesusarmahtaa
Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.
- Jeesusarmahtaa
Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.
- Anonyymi
JUMALAN profeetta ei ryhdy
• valheisiin
• aviorikokseen
• Raamatun Sanan mitätöimiseen
• Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
• Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
• Saatanan korottamiseen (joka taholla)
• Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
• Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
• Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
• Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
• Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)
- Jeesusarmahtaa
Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.
- Anonyymi
"Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."
- Jeesusarmahtaa
Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
- Anonyymi
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
- Anonyymi
Aivan huikea!
- Jeesusarmahtaa
Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."
- Anonyymi
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
Kiitän sydämestäni Jeesusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivainen diktaattori antaa mitä milloinkin.
- Jeesusarmahtaa
Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
- Anonyymi
Näin on.
- Jeesusarmahtaa
Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.
- Anonyymi
"Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."
- AamenkiitosJeesus
Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
- Anonyymi
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
- Anonyymi
Kiitos Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jumalalle!
Saunatonttu kiittää uskollisuudestasi.
- AamenkiitosJeesus
Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.
- AamenkiitosJeesus
Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.
- AamenkiitosJeesus
He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.
- AamenkiitosJeesus
"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
- Anonyymi
Juuri niin. Ihmiset tuomitsevat usein lonkalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Ihmiset näkevät asiat vain rajallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Jumalan tuomio on oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Ihmiset näkevät asiat vain rajallisesti.
Totta. Makaronin läpi.
- AamenkiitosJeesus
Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
Aamen- Anonyymi
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
- Anonyymi
”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”
- AamenkiitosJeesus
Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.
- Anonyymi
"Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.""
- Anonyymi
Kyllä Jumalalla on meissä ihmisissä kestämistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jumalalla on meissä ihmisissä kestämistä!
Se on totta!
- AamenkiitosJeesus
Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.
- AamenkiitosJeesus
Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
- Anonyymi
Valtava siunaus!
- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- AamenkiitosJeesus
Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.
- Anonyymi
"että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;"
- AamenkiitosJeesus
jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.
- Anonyymi
Jeesus on hyvä!
- AamenkiitosJeesus
Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
- Anonyymi
Mullapa onkin otsalamppu. Paljon kätevämpi.
- Anonyymi
'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullapa onkin otsalamppu. Paljon kätevämpi.
Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
- AamenkiitosJeesus
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
- AamenkiitosJeesus
Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.
- Anonyymi
"sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on.""
- AamenkiitosJeesus
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.
- Anonyymi
Ainaskin kerran se raamatun mukaan kävi kyllä vieraissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaskin kerran se raamatun mukaan kävi kyllä vieraissa...
Höpö höpö. Et itsekään usko valheitasi.
- AamenkiitosJeesus
Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
- Anonyymi
Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."
- AamenkiitosJeesus
Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
- Anonyymi
Aamen!
- AamenkiitosJeesus
Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.
- AamenkiitosJeesus
Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.
- AamenkiitosJeesus
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- Anonyymi
Sota on käynnissä!
- AamenkiitosJeesus
Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.
- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- AamenkiitosJeesus
Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
- AamenkiitosJeesus
Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.
- AamenkiitosJeesus
Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
- Anonyymi
Tärkein asia!
- AamenkiitosJeesus
Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
Aamen! - AamenkiitosJeesus
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
- Anonyymi
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱
- Uskonkauttaarmosta
Se on uskosta siksi, että se olisi armosta.
- Anonyymi
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
Tuohan on helppoa kun ketään ei ole luotu.
- Niinsevaanonpi
Moni tietää tämän jakeen, mutta harva ottaa sen käyttöön.
- Anonyymi
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."
- Anonyymi
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."
- Anonyymi
"te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."
- Anonyymi
Se on just noin.
- Anonyymi
Kaltaisesi "perässähiihtäjä" ei anna kommentille uskottavuutta, pikemminkin päinvastoin. 😁
- Anonyymi
Moi!
Ei ole olemassa mitään Jumalan iankaikkista ainokaista Poikaa, joka lähetettiin meille!!
Ei ole olemassa mitään iankaikkista Pyhää Henkeä, jota tarvittaessa lähetellään Meille, Sinulle ja Minulle!
Apostolit Paavali ja Pietari kannustavat Sinua Meitä kaikkia pitäytymään Jumalamme omassa ilmoituksessa ja Profeettojen todistuksessa Jumalasta. Lisäksi meidän tulee pitäytyä Apostolien opetuksessa ja Jumalan opissa! Paavali vaelsi Jumalan valtatiellä ja tunnusti ”että palvelee isiensä Jumalaa” ja tunnusti lisäksi että ”..uskoen sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan” Apt. 24:14.
Myös Pietari kehottaa meitä muistamaan pitäytymään Profeettojen todistuksessa ja että kaikki on olemassa isiemme Jumalan sanan kautta joten mitään ole luotu Sana-jumalan kautta, 2. Piet. 3:1-2 ,5-7. Joten Meillä ei ole kahta luojaa!
Mikä on nimeltään tuossa mainittu ”isiensä Jumala”? Tuon saman Jumalan tulee olla Sinunkin Jumalasi! Tuo Jumala ei ole Iankaikkinen Isä=Poika=Pyhä Henki=Kristillinen Jumala!
Syy moniin ristiriitoihin ns. Raamatuissa johtuu Rooman kirkosta alkujaan, koska näissä ns. Raamatuissa ovat molemmat opit: Jumalan oppi ja ihmisten oppi.
Tuosta seuraa että meidän tällä keskustelupalstalla kommentoijien erimielisyydet johtuvat Ekumeenisista kirkoista ja heidän laatimistaan ylläpitämistään sekavista ns. Raamatuista!
Ekumeenisten organisaatioiden käytössä olevat Raamatut ovat Rooman kirkon alustamia, ensialkuun muokkaamia manipulaatioita noin 200-luvulta alkaen. Ja nuo Raamatut ovat tuon Rooman kirkon alkumuokkaamisen jälkeen Suomessa käytössä suomenkielelle käännettyinä alkaen vuosilta n. 1548 -1776. Ja niinpä Suomen Raamatuista löytyy Rooman kirkon oppi, uskonto ja uskonnollisuus, ihmisopit.
Joten on tapahtunut jotain merkillistä! Jeesus Kristus kutsui ihmiset Jumalan valtatielle v 30-32 jKr. , mutta Suomen kansa onkin mennyt toisaalle toiselle tielle ja on Kirkkotiellä v2019!
Kaikille meille on annettu hengellinen elämänohje. Matt. 15:13
13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
Joten Manipulaatiot on perattava yliviivattava! Ja juurineen , joita juuria ovat tuo Joh. 3:16 ja muita Johanneksen evankeliumin kohtia kuten nyt juuri esiintullut Joh. 15:26. Yliviivattavia Juuria on runsaasti mm. Johanneksen kirjeissä, jotka rakentuvat tuohon Joh. 1:1-18 jakeisiin. Nuokin tulee yliviivata.- Anonyymi
jatkoa edelliseen kommenttiin...
Joh. 1: 1-18 tulee perata yliviivata. Ja Johanneksen evankeliumi alkaa jakeesta 19.
Jumalan on antanut lupaukset Meille perkaajille, yliviivaajille:
Ps. 37:23
Jes. 42: 16
Ps. 32:8
Ps. 37:5
Snl. 3 : 3-5
Jes. 43:1-2
Selvennys: "manipulaatio".
Tarkoitan manipulaatiolla sitä, että Manipulaatio on tarkoituksellista ihmisopin esilletuomista uskonelämään sisältyväksi ja tarkoituksellista ohjaamista ja johtamista pois Jumalan opista ja Profeettojen ja Apostolien opetuksesta. Psykologinen manipulointi on toimintaa, jonka avulla pyritään aktiivisesti vaikuttamaan toisten toimintaan ja ajatuksiin. tarkoitus on käsitellä, vaikuttaa ihmisiin taitavasti, muuntaa tietoja omien etujen tähden!
Asiat on käsiteltävä seuraavien opetustodisteiden mukaan:
1. Kor. 2:13
"ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti."
1. Kor. 2:14
"Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti."
Kirkastakoon tuossa ed. kaikki kirjoitettu Isä Jumalaa ja Jeesusta Kristusta meidän Herraamme!
Hän, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja Israelin Jumala ja Uudestisyntyneitten Jumala on nyt laittanut kauttani sanan liikkeelle:
”..niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.” Aamen.
- Anonyymi
Tuo vastaa vähän perustuslakia, ja on karkea sääntö joka pätee useimmissa tapauksissa eli silloin jos ei tee mitään syntejä joista Raamatun mukaan Jumala tuomitsee. Liian yleispätevästi ja yksinkertaisesti sitä lakia ei pidä tulkita, vaan siten ettei sääntö ole ristiriidassa minkään Raamattuun kirjoitetun kanssa.
Esim. jos tekee aviorikoksen tai haureutta, joutuu kadotukseen, eikä iankaikkiseen elämään, jonne kristityt tavallisesti pääsevät. - Anonyymi
Ydinsanomana kaivattaisiin sitä läpimurtoa fuusioenergian hyödyntämiseksi. Eipä taida löytyä sitäkään?
- Anonyymi
Tämä aloitus on aivan totta ,mutta ihminen on heikko.Heikko ihminen löytää Raamatusta esim.armon ,jota
hän soveltaa niin että hän saa tehdä
mitä syntiä vain niin hän tietää itsessään että hän on armoitettu.
Armo ei ole synninteko väline ,eikä
se hyväksy syntiä. - Anonyymi
Totta, kiitos.
- Anonyymi
Ja se evankeliumin ydin 1 kor 15:1-4 (KJB):
Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;
2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have believed in vain.
3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures: - Anonyymi
Ei teitä ole luotu vaan olette ängenneet äitinne perästä ulos.
- Anonyymi
Allah on luvannut enemmän. Se joka kuolee uskonsodassa pääsee suoraan taivaaseen. Juutalaisten uskonnossa sinne pääsy voi kestää tuhansia vuosia.
- Anonyymi
Samaan taivaaseen?
- Anonyymi
Saavatko kristityt marttyyrit joukon korkkaamattomia pappeja taivaassa?
- Anonyymi
Millaista on iänkaikkinen elämä!?
- Anonyymi
Se on pahempaa kuin elinkautinen vankeustuomio, koska siitä ei voi anoa armahdusta..
- Anonyymi
Taivaassa joudut nukkumaan saman papin makuupussissa ikuisesti.
Vaihtaa ei saa. - Anonyymi
Tehtävinä on vain jatkuvat rukoilut ja jumalan ylistykset.
- Anonyymi
Miksi noin myöhään?
Ihmiset olivat ehtineet maan päällä elää jo satoja tuhansia vuosia, ennenkuin vasta kaksi tuhatta vuotta sitten "lähetti poikansa" tänne maan päälle!
Muuten Salomo oli myös Jumalan Poika ja oli täällä maan päällä jo neljä tuhatta vuotta sitten!
Kahden tuhannen vuoden päästä varmaan saarnataan jostain Uudesta Jumalan Pojasta, Lahtisesta, Virtasesta tai Aaltosesta, joka eli joskus 1960-luvulla ja oli syntynyt jostain neitsyestä!
Totisesti, Totisesti, Amen! - Anonyymi
Jumala taitaa olla melkoinen sadisti kun ei muuta keksinyt itsensä, kaikkivaltiaan tyynnyttelemiseksi.
Moraali ja selitykset kuin putinilla. - Anonyymi
Vedat oli jo sitä ennen ja pelastus tapahtuu vain oman käden kautta.
- Anonyymi
Muistakaa että papeilla on usein ilmavaivoja makuupusseissa.
Ei auta kuin maksaa samalla mitalla. - Anonyymi
Raamatun ydinsanoma on tämä:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Jumala ei ole kostonhimoinen niin kuin jokin pakanajumala tai Allah vaan Kaikkivaltias Rakkaus, jonka oikeudenmukaisuus on eheäyttävää ja korjaavaa eikä koskaan kostavaa.
Koska Jumala sovitti koko maailman itsensä kanssa Kristuksessa ja pitää huolen siitä, että kerran on jokainen polviv notkistuva ja jokainen suu tunnustava Hänen kunniakseen, että Jeesus on Herra, kukaan ei huku.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982