Sinä evoluution vankkumaton kannattaja, eloonjäämiskilpailun katsomosta seuraaja. Mitä tulee mieleesi siitä, että Kustaa Vilkunen mukaan Juhannuksen lähipäiviä kutsutaan pesäpäiviksi?
Mitä tämä tuo mieleesi?
6
125
Vastaukset
Minun mieleeni se tuo kansanperinteen.
Evoluutiota tapahtuu aivan riippumatta siitä kannattaako vai vastustaako sitä. Koetapa lujassa uskossa vastustaa vuorovettä, kuten Knuut Suuren väitetään yrittäneen.- DRHouse
Tahko Pihkalan kehittämän urheilulajin. Kuin niin?
- Tanekod
On tämä merkillistä evolutionismin vastustusta, kuka tietää. Miten Jumala meidät on luotu UT!
Varmaan tarkoitetaan eliöiden pariutumista ja suvullista lisääntymistä. Se mahdollistaa jälleen evoluutioteorian mukaisen vähittäisen muuntelun, biodiversiteetin ja entistä vahvempien eliöiden lisääntymisen ja kehittymisen. Voiko hienompaa asiaa ollakaan kun kaikki sukulaisemme eliöt osoittavat elämän voimaa, lisääntyvät ja kehittyvät (evoluoituvat).
Tulee mieleen, ettei Vilkuna höpöttänyt.
Minulle siitä tulee mieleen piponi, jonka otsamuksessa lukee: Tahtoo pesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874