Muistatteko vielä Timin? Mies on tietääkseni ainoa mustalaiskehonrakentaja suomessa. Lisäksi mies oli vielä iskelmälaulaja! Se varmaan treenasikin suorissa housuissa ja mustissa kengissä. Oli komeeta kattoo vanhasta Bodaus-lehdestä, kun ukolla oli lähemmä 100 kg tiukkaa lihaa. Hänelläkin lähtötaso oli 60 kg. Tietääkö kukaan mitä Timille kuuluu nykyään?
Timi Isberg
19
5554
Vastaukset
- Kkl
Lapioi paskaa navetan nurkalla.
- Rösbö
..miten oli Timillä sata kiloa tiukkaa lihaa kun jos muistan oikein oli kisoissa sarjassa alle 80 kiloa..
Ja toinen romani Bollström (etunimeä en muista
oisko ollu Juhani??) oli samoihin aikoihin kisoissa..ei ollu Timi ainoa romani...
käsittääkseni olivat serkuksia.. - Bodari on best
Edelleen tiukassa kunnossa,käy BBC:llä 5 kertaa viikossa:)
- vaari bodaa
eläkeellä 18 vuotiaasta lähtien,kuten rodullaan tapana!
- jjkjkjkjkjkjkjkj
vitun mustalaiset.. kaikki pitäs naulata seinään!
- Anonyymi
Tuu kokeilemaan
- Anonyymi
kyllä joutasivat navetan taakse ja silleesä
- Anonyymi
Haista vittu saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vittu saatana
Helvetti perkele!
- Anonyymi
Hyvää näyttää kuuluvan. Edelleen sama iloinen itsensä ja jaksaa treenata yhä.
- Anonyymi
Timi edelleen iloinen itsensä...😂🤣😁😉
- Anonyymi
Tuomiot | Mies yritti tappaa ex-vaimonsa, väitti naisen puukottaneen itseään: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009509418.html?share=9b569cd2309e173a00a35f10d91d2d88
- Anonyymi
Onko tuo sama mies, eikö noita timi-isbergejä oli Suomi täynnä?
- Anonyymi
"1983 syntynyt". Ei nyt taida olla sama henkilö.
- Anonyymi
Bodari ampui toisen bodarin kadulle Helsingin Puotilassa, ammuttu oli ammattirikollinen, alamaailman velanperijä. Douppiko bodareiden pääkopan sekoittaa kun ovat niin kovin väkivaltaisia?
- Anonyymi
Timille kuuluu oikein hyvää, voi hyvin keskittyä bodaamiseen ja laulamiseen...
- Anonyymi
Liian vanhan aikaista. Kuuluu johonkin kahdeksankymmentäluvulle. Niin mut ei millään pahalla.
- Anonyymi
Pitkät jääkaudet kylmässä Euroopassa on muokanneet bodarien geenit väkivallattomaksi.
- Anonyymi
Ei miun nimi oo Dimitri, miun nimi on Timitri - teillä on väärä mies!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620