Olen synyt kolmisen vuotta näitä pillereitä ja nyt viimeaikoina on päätä särkenyt joka päivä aivan kauheasti! Vaarallista?? Millaisia kokemuksia teillä on tästä pilleri merkistä?? Itseäni pelottaa mm. Veritulppariski joten olen ajatellut lopettaa..
Zoely pillerit päänsärky
5
473
Vastaukset
- Gtes
Mitä mielet myrkkyä.
- laakarikylla
Olet jo kolme vuotta käyttänyt pillereitä, joten ne tuskin ovat päänsäryn syy. Suurentunut veritulppariskikin on käytön alussa, ei enää kolmen vuoden kuluttua.
Jatkuva päänsärky vaatii aina lääkärissä käyntiä. Syy on selvitettävä. Varaa aika tänään.- 874561
Usein sivuoireet ovat pahimmillaan käytön alussa. Mikään ei kuitenkaan estä sivuoireiden ilmaantumista myöhemmin. On siis täysin perusteetonta sanoa, etteikö vika voisi olla juuri pillereissä. Veritulppariskikin on yhä kohonnut (vrt. jos henkilö ei käyttäisi e-pillereitä).
No, yksi meni oikein. Lääkäriin on syytä mennä.
- Vher
Kaikkia nuo ymmärtämättömät naiset tekee vaan välttääkseen vauvan. Nielee myrkkyäkin
- Anonyymi
Mulla parhaimmat pillerit mitä oon syönyt. Söin näitä melkein kaksi vuotta putkeen ilman taukoja koska se poisti migreenit. Aloin saada paniikkikohtauksia ja otin lumepillerit mukaan. Nuo 4 päivää olen ihan raivona ja saan asioita aikaan. Sitten pillerien aikaan olen itse rauhallisuus ja en hermostu mistään. Vähän liiankin rauhallinen ja vetäytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5622891Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211621Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔431397- 271308
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3121303Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901183