Seksikkäintä miehessä

Coolhandsome

On kapea lantion -ja vatsanympärys.
Sen takia vanhat täditkin fanittaa esim Robinia.

53

1265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SetämiesYÖK

Ruminta on leveä setämies vyötärö ja perse joka leveä ja littana. Hyi! Sellaisetkin rumat sedät vaativat naiselta isoa pyöreää treenattua persettä!

• Tiluliluliiii

Ja ikää saa olla max 25 v, eikä saa olla kokenut seksissä.

• Tiluliluliiii

Mutta keskivartalolihavuuteen taipuvainen setämies ei halua kokenutta naista, vaan nuoren, kauniin ja kokemattoman. Naisen pitää olla kokemattomampi kuin miehen ja mieluiten neitsyt, koska mieshän ei ole päässyt piparihommiin kuin parin maksullisen naisen kanssa.

• Nainensanoo
        Tiluliluliiii kirjoitti:

Mutta keskivartalolihavuuteen taipuvainen setämies ei halua kokenutta naista, vaan nuoren, kauniin ja kokemattoman. Naisen pitää olla kokemattomampi kuin miehen ja mieluiten neitsyt, koska mieshän ei ole päässyt piparihommiin kuin parin maksullisen naisen kanssa.

Ei me naisetkaan haluta keskivartalolihavuuteen taipuvaisia setämiehiä niin mikä on ongelma? Voit vapaasti valita ketä naista yrität saada, ei liikuta mua koska en ole kiinnostunut sinunlaisista. :)

• Naisasialooser11

Eivätkä ne timmit nuoret miehet ole kiinnostuneet kaltaisestasi rumasta haaskasta.

• Naisasialooser11

Eivätkä ole myöskään ne keskivartalolihavat setämiehet if that makes any differnce

• Oh.hoh
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Eivätkä ne timmit nuoret miehet ole kiinnostuneet kaltaisestasi rumasta haaskasta.

Siis mitä?
        Tähän astihan sä oot väittäny nuorten miesten, eli finninaamaisten pojanrimpuloiden, jotka eivät missään tapauksessa voi olla komeita, olevan markkina-arvoltaan samaa tasoa rumien haaskojen kanssa.
        Mikäs nyt moisen takinkäännöksen on saanut aikaan?

• Tiluliluliiiii
        Nainensanoo kirjoitti:

Ei me naisetkaan haluta keskivartalolihavuuteen taipuvaisia setämiehiä niin mikä on ongelma? Voit vapaasti valita ketä naista yrität saada, ei liikuta mua koska en ole kiinnostunut sinunlaisista. :)

En minäkään mihinkään naisten väliseen rakkauteen lähde mukaan, että kukkahattuile ihan keskenäsi. Sulla ei tuo luetun ymmärtäminen ole ihan hallussa.

• Tiluliluliiiii
        Oh.hoh kirjoitti:

Siis mitä?
        Tähän astihan sä oot väittäny nuorten miesten, eli finninaamaisten pojanrimpuloiden, jotka eivät missään tapauksessa voi olla komeita, olevan markkina-arvoltaan samaa tasoa rumien haaskojen kanssa.
        Mikäs nyt moisen takinkäännöksen on saanut aikaan?

Täysin normaalia luuserille, hän kääntää takkinsa lennossa, jos vaan on pienikin mahdollisuus päästä kurppia mollaamaan. Luuseri vaan ei halua myöntää että rumalla haaskallakin on vientiä enemmän kuin hänellä itsellään, eikä ruminkaan kurppa edes vilkaise häneen päin.

• Siiderwhale

Onhan se aika naurettavan näköistä jos kapealanteisen ja vyötäröisen miehen kyljessä liikkuu nainen jolla paksumpi vyötärö.

• KunhanOnHoikka

Onhan se huomattu että miehen tärkeimpiä ominaisuuksia on hoikkuus, siis sellainen lommoposkihoikkuus joka vaatii jatkuvaa nälkä dieettiä, tai no siihen nälkään tottuu. Kuntoilua miehen ei tarvitse harrastaa kunhan on hoikka. Älykään ei ole tärkeää, mies saa olla itse asiassa tyhmäkin kunhan posket on lommolla. Tietenkin myös atleettiset lihaksikkaat timmit miehet ovat naisten mieleen mutta roikkuvissa lökäpöksyhousuissa liikkuvat perseettömät Sid Vicious tyypit on suosittuja jopa siiderivalaiden joukossa.

• auttakaaa250

Mitä tehdä kun olen muuten komea ja leveäharteinen alle 30v mies mutta v*tun leveä lantion luusto? Ei auta laihdutus kun on itse lantioluusta kyse. Pilaa koko kehoni estetiikan kun on törkeän leveä lantio kuin latinonaisella. :(

• timbets

No et sinä ikuisesti ole alle 30v, että kyllähän tuo ongelma korjaantuu ajan kanssa.

Itse olen huomannut vanhemmiten, että mittasuhteeni ovat päin vittua, mutta eipä se ole estänyt naisia tykkäämästä.

• TiinaJylhä

Naisiltakin poistetaan kauneusleikkauksissa kylkiluita niin varaa vaan aika lantionkavennusleikkaukseen!

• LinerT.2

Helpostihan tuota kompensoi treenaamalla yläselkää ja keskiroppaa leveämmäksi. Ei kyllä kannata unohtaa jalkojakaan. Kunnon reisilihakset häivyttää kans lantion leveyttä, tai ainakin vie huomion muualle ;)

• Eihyvännäköistä

Joillakin miehillä on takapuoli niin kuin naisella, katsoin vähän aikaa sitten edelläni kävelevää miestä, pylly oli koholla ja pakaralihakset keikkui kuin naisella.

• Yaamcej

Oisko treenattu takapuoli? Noin yleisesti ottaen....kertokaa miten miesten ja naisten takapuolet eroaa toisistaan? Olen aina uskonut että ne ovat lähtökohtaisesti samanlaiset.

• Tiluliluliiiii
        Yaamcej kirjoitti:

Oisko treenattu takapuoli? Noin yleisesti ottaen....kertokaa miten miesten ja naisten takapuolet eroaa toisistaan? Olen aina uskonut että ne ovat lähtökohtaisesti samanlaiset.

No ei todellakaan ole samanlaiset. Jos miehellä on luiskaperä, eli ei paljon lihasta pakaroissa, ei mitkään housutkaan kunnolla istu ja näytä hyvältä. Mutta kunnolliset pakaralihakset ja kapea lantio, heti näyttää hyvältä. Samoin naisilla on erilaisia takamuksia, toiset saavat synnyinlahjaksi pyöreät pakarat, toiset joutuvat treenaamaan itselleen sellaiset. Naismainen pylly ja lantio miehellä on vastenmielinen, eli kyllä löytyy eroja miestenkin takamuksista.

• Yaamcej
        Tiluliluliiiii kirjoitti:

No ei todellakaan ole samanlaiset. Jos miehellä on luiskaperä, eli ei paljon lihasta pakaroissa, ei mitkään housutkaan kunnolla istu ja näytä hyvältä. Mutta kunnolliset pakaralihakset ja kapea lantio, heti näyttää hyvältä. Samoin naisilla on erilaisia takamuksia, toiset saavat synnyinlahjaksi pyöreät pakarat, toiset joutuvat treenaamaan itselleen sellaiset. Naismainen pylly ja lantio miehellä on vastenmielinen, eli kyllä löytyy eroja miestenkin takamuksista.

En saanut vastausta vaan kerrot että sekä miehillä että naisilla on erilaisia takapuolia.

• anatomian_oppitunti
        Yaamcej kirjoitti:

Ei voi olla totta!Nykyajan ihmisillä anatomiakin hukassa. Naisen lantio on selkeästi vyötäröä leveämpi ja tekee myös takapuolen muodokkaammaksi. Samoin kuin isommat pakaralihakset. Jos naisella siis on naisellinen takapuoli. (tyyppiesim. Jennifer Lopez) Onhan poikamaisiakin pyllyjä naisilla. Miehellä lantio ja vyötärö ovat lähes samaa kokoa, ihannetapauksessa molemmat melko kapeita. Takapuoli on joko treenattu ja pakarat pienet puolipallot tai litteä eli treenaamaton. Naisellinen leveä lantio on miehellä harvinainen, mutta niitäkin toki löytyy, että lantio on selkeästi vyötäröä leveämpi. Lihavilla löytyy enemmän kuin laihoilla, totta kai. Yleensä mies kuitenkin lihoo ensiksi ja enemmän vatsasta. Naisilla taas yleensä takapuoli kasvaa entisestään lihoessaan. Nykypäivänä tosin naiset ovat miehistyneet, ja lihovat vatsasta ja miehet naisistuneet ja lihovat myös lantiosta enemmän.

• pyöreälantio

Kyllä olen nähnyt miehillä tuollaisia takapuolia levenevät niin kuin naisella, voiko olla vastenmielisemmän näköistä. Nuo miehet eivät ole olleet edes lihavia.

• Ota.itse.selvää
        Yaamcej kirjoitti:

En saanut vastausta vaan kerrot että sekä miehillä että naisilla on erilaisia takapuolia.

Katoppa kuule netistä kuvia, löytyy myös ilman vaatteita olevia takamuksia. Siitä vaan vertaamaan, niin kyllä se ero sieltä löytyy.

• Torso ja silmät tai sanotaan koko kuontalo hiuksineen. Ainakin tolla joka kuorsaa tuolla...:)

Riippuu pitkälti miehestäkin mikä kessäkin on seksikästä. Kasvot on yleensä ne mitkä ekana huomaan.

• Naisasialooser.1

Tuollainen mies on neitimäinen homo. Miehekkäällä miehellä on iso vatsa ja leveä perse, toki myös hartiat voivat olla leveät ja kädet isot. Robinin kaltainen"mies"on neitimäinen hintti pahimmasta päästä.

Kaupassakin oli jonossa edessäni heteromies, jolla oli perse leveämpi kuin hartiat. Mies oli hetero koska hänellä oli siittämänsä lapsi mukanaan.

• tsspk

No kuka mistäkin kiihottuu. Nal siis kiihottuu tuommosista miesvartaloista. Jotkut toiset taas aloituksissa kuvaillusta.

• Kapealantio

Robinkin on hetero jollet satu tietään.
        Miehellä täytyy olla se kolmio nurinpäin eli leveät hartiat ja kapea vyötärö, kaikki muu on epäseksikästä. Kuulostaa ikävältä tuo että perse leveämpi kuin hartiat? Miten h*elvetissä se on edes mahdollista?

• Naisasialooser11

Ei vaan miehellä täytyy olla iso maha, kaikki muu on epämiehekästä ei epäseksikästä.

• Ayliike

Onko useinkin tapanasi tuijotella miesten perseitä kassajonossa? Mikä niissä vetää niin puoleensa?

• 6788

Ei vaan miehellä täytyy olla iso maha, kaikki muu on epämiehekästä ei epäseksikästä.

Tiedetään, että sinua kiihottavat vanhenevien miesten isot läskimahat.

Tässä ketjussa on kuitenkin kyse siitä, mikä naisten mielestä on miehissä seksikästä.

• eisiinämittään

• Hyi.yök.yök

Läski eivät tee kenestäkään seksikästä, olipahan ne kertyneet mihin kohtaan vartaloa tahansa. Ällöttävintä miehellä on roikkuva vatsa, joka tursuu housunkauluksen yli. Toinen ällötys on naismaiset jenkkakahvat miehellä. Myöskään perinteinen kaljamaha venymisestä valkoisine arpineen on turn-off, kaikkia kolmea vartalotyyppiä näkee valitettavan usein julkisilla paikoilla ilman paitaa, oksennan suuhuni jokaisen kohdalla.

• Imagex

Miehen pitää olla poikamainen kasvoiltaan, hieman naismaisen näköinen siis sellainen joka näyttää hyvältä myös kajalissa, usein sitä kajalia onkin en tiedä onko Robinilla. Hoikka, lommoposkinen ja pitkähkö pitää olla myös. Tai siis kun on hoikka siroluinen niin 180 sentin pituus näyttää jo melkein 190 senttisellä. Pään pitää olla myös siro ja pieni, kasvojen kapeat sekä otsan mieluiten matala, siis Robinin tyyliin. Tällainen vartalo ja kasvot näyttävät selfieissä ja videoissa hyviltä, ja sitähän jokainen somesukupolven töröhuulinen selfieneito haluaa, pojan joka näyttää hyvältä kuvissa.

• Fmfkffkk
        Imagex kirjoitti:

Miehen pitää olla poikamainen kasvoiltaan, hieman naismaisen näköinen siis sellainen joka näyttää hyvältä myös kajalissa, usein sitä kajalia onkin en tiedä onko Robinilla. Hoikka, lommoposkinen ja pitkähkö pitää olla myös. Tai siis kun on hoikka siroluinen niin 180 sentin pituus näyttää jo melkein 190 senttisellä. Pään pitää olla myös siro ja pieni, kasvojen kapeat sekä otsan mieluiten matala, siis Robinin tyyliin. Tällainen vartalo ja kasvot näyttävät selfieissä ja videoissa hyviltä, ja sitähän jokainen somesukupolven töröhuulinen selfieneito haluaa, pojan joka näyttää hyvältä kuvissa.

Ville Valo, 69 Eyes rumpali ja solisti, Antti Tuisku jne. Laihoja poikia

• NaisellisinMalli
        Fmfkffkk kirjoitti:

Ville Valo, 69 Eyes rumpali ja solisti, Antti Tuisku jne. Laihoja poikia

Naisen pitää olla sen verran hoikka että jalkojen välissä on sellainen viiden-kymmenen sentin vaakatasoinen haaroväli ennen reisien sisäpuolen alkamista. Jalat pitkät ja erittäin hoikat.

• 12121212121212
        Kapealantio kirjoitti:

Robinkin on hetero jollet satu tietään.
        Miehellä täytyy olla se kolmio nurinpäin eli leveät hartiat ja kapea vyötärö, kaikki muu on epäseksikästä. Kuulostaa ikävältä tuo että perse leveämpi kuin hartiat? Miten h*elvetissä se on edes mahdollista?

Onhan naisiakin joilla vyötärö on leveämpi kuin lantio. Miten se on mahdollista? Joillain on jopa enemmän pyöreyttä vatsassa kuin pepussa.

Minullakin, hintelällä ja kapeaharteisella miehellä on V:n mallinen rintakehä ja hartiat ovat leveämmät kuin lantio.

• Equality77

Naisen tulee olla ehdottomasti hoikka ja lapseton. Muunlaisista naisista ei voi kiinnostua.. Yäk!

• Tiluliluliiii

Ja neitsyt tietenkin, koska itsekin olet.

• mitenteillä

Olitko itse esikoinen vai monesko lapsi perheessä? Tuliko lapsia vielä jälkeesi?

• 1714
        mitenteillä kirjoitti:

Olitko itse esikoinen vai monesko lapsi perheessä? Tuliko lapsia vielä jälkeesi?

Ainut lapsi hänen täytyy olla. Isältähän lopahti kiinnostus äitiä kohtaan, kun hän syntyi.

• Ihan päinperseinen aloitus.
      Ulkonäöllä ei oo mulle mitään väliä jos mies on rennon itsevarma ja kantaa itsensä kunnialla. Juuri nyt yks keskivartalolihava setämies (mua 10 vuotta vanhempi) pitää mua täysin talutusnuorassa estottomalla seksuaalisuudellaan. On ihanaa miten hän mua himoitsee eikä pelkää näyttää sitä.

Ne rantaleijonat ja Robinin kaltaiset kiiltokuvapojat tietää olevansa hyvännäköisiä ja ylpeilee sillä, ei jatkoon millään mittarilla.

• Robinonnöyrä

Yök..miten voit ihrakasasta kiihottua?

• :'D
        Kun se on se ihminen ihran alla, lisäksi hyvin viriili ja kyvykäs laardeineen

• Alottaja
        Sohotrightnow kirjoitti:

:'D
        Kun se on se ihminen ihran alla, lisäksi hyvin viriili ja kyvykäs laardeineen

Kyllä mä sahaisin (yöllä) miehen mahan irti jos siinä ois läskiä. Kyllä vatsalihakset kaikilta voi vaatia.

Kun ihminen kypsyy niin ymmärtää että meillä on vain yksi keho ja meidän itse tulee pitää huolta jokaisesta solustamme, lihaksestamme ja luusta ja ihosta ja kaikesta. Olemme itse vastuussa siitä että kroppa voi niin hyvin kuin mahdollista ja läski on ihmiskehon syöpä!!!

• Vois kyllä luulla et syöpä on ihmiskehon syöpä :D
        Ja onhan sillä vatsalihakset tietenkin, siinä päällä on vaan komea kumpu :)

• Tämäontosi
        Sohotrightnow kirjoitti:

Vois kyllä luulla et syöpä on ihmiskehon syöpä :D
        Ja onhan sillä vatsalihakset tietenkin, siinä päällä on vaan komea kumpu :)

Lihavuus/ylipaino aiheuttaa syöpiä, se on hyvä pitää mielessä!

• Myös elämä aiheuttaa syöpiä, ei liity siihen onko haluttava vai ei.
        Miksi tää on nyt ongelma että oon ihastunut lihavaan mieheen? Ettehän te edes tiedä vaikka mäkin olisin sellainen etten omin avuin pääse sängystä.

• Eiolesairaus
        Sohotrightnow kirjoitti:

Myös elämä aiheuttaa syöpiä, ei liity siihen onko haluttava vai ei.
        Miksi tää on nyt ongelma että oon ihastunut lihavaan mieheen? Ettehän te edes tiedä vaikka mäkin olisin sellainen etten omin avuin pääse sängystä.

Sitten sunkin kannattaa muistaa et 1/5 naisista saa rintasyövän ja ylipainoisuus on yksi riskitekijä saada se syöpä. Laske siitä.

Lihavat on kuluerä yhteiskunnalle sairastuvat esim. verenpainetautiin ja diabetekseen. On lukuisia sairauksia joiden riskitekijä on ylipainoisuus.
        Siksi ylipainoisiin pitää suhtautua kuin tupakoitsijoihin, pyrkiä mininimoimaan heidät.

• Voi ei!
        En ole koskaan kuullutkaan että ylipainolla voisi olla terveysvaikutuksia! Kiitos kun valistat mua!
        *urpo*

• Namianami

Peppu on seksikkäintä ja hymy

• Alottaja

Mä voin myöntää et tää oli ihan provo alotus...tuli siitä kun katoin vain elämää sarjaa ja siinä robinilla oli se valkonen kauluspaita ja se näytti aah, niin hyvältä niin kiinnitin huomion siihen miksi eli koska sen ylävartalo on \|/ eikä ||| (leveät hartiat, ei ihravatsaa)

• EiköstäVaan

Robin on sellainen nuorempi versio Lauri Tähkästä, molemmat hoikkia, kapeakasvoisia pitkähköjä miehiä.

• Täsmennyksiä

Joo tai ville valosta
        ..tai kestä tahansa seksikkääst miehest

• machofantastiko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe