Viikolla 28 Hossaan retkeilemään.

antsa50

Oletko reipas henkinen ulkoilija ja kiinnostunut patikoinnista? Olemme lähdöss Hossaan viikolla 28 retkeilemään. Porukasta yksi joutui perumaan, joten autossa ja mökissä olisi vielä tilaa yhdelle, reippaalle naispuoliselle retkeilijälle.
Me olemme n. 50 v retkeily kaverit, mies ja nainen.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä, aikaa on rajoitetusti.
[email protected]

7

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselle, miksei miehelle?

• Naispuoleinen kaveri on sitä mieltä, että hän haluaa mielummin naisen kolmanneksi, kuin miehen. Ei siinä mitään sen kummempaa syrjintää ole.

• Outo toive vaimollasi, ha hah.

• retki-retki

Ja kun lähtöpäivä koittaa, niin oma naisesi sairastuu ihan yllättäen.
      No onhan teitä vielä kaksi innokasta retkeilijää, eikun menoksi.

• pohjoinenmielessä

Harmi, kun lomani alkaa vasta viikolla 29...Hossa on hieno alue.

• Olisitko muuten ollut innostunut lähtemään. Ainahan asioita voi muutella.

• pohjoinenmielessä
        antsa50 kirjoitti:

Olisitko muuten ollut innostunut lähtemään. Ainahan asioita voi muutella.

Ainahan uusiin ihmisiin on mukava tutustua. Niin, olen 61 ikäinen mies, näin väärien mielikuvien välttämiseksi. Luonnossa kulkeminen on aina ollut mieleistä. Pitkällä rinkkavaelluksella en ole koskaan ollut, Lapissakin vaellus on rajoittunut päiväretkiin. Omien poikien ollessa pieniä teimme parin yön telttaretkiä, milloin patikoiden, milloin meloen. Viimeiset 8 vuotta olen käynyt Lapissa kerran, pari kesässä.
        Joku melontaretki, vaikkapa Ounasjoen itäisiltä latvoilta alas, sopivalla porukalla voisi olla superia muistojen kirjaan. Esim. siten, että 4 hengen porukalla 2 meloo inkkarilla sovitun matkan, ja toiset 2 ajaa auton sovittuun paikkaan. Seuraavana päivänä toiset meloisivat, ja taas auto uuteen kohtauspaikkaan. Viikon aikana ehtisi kulkea 150-250 km:n matkan, upeissa maisemissa, ja hyvässä seurassa... Vain tuo porukka puuttuu...

Toki Hossassakin on kymmenien kilometrien melontareitit,,Kerran meloin Hossasta vuokratulla kajakkiyksiköllä Julman Ölkyn kioskilta alas Hossan vesiin, mutta siitä on jo 20 v. aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe