http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005265571.html
"Oikeus kielsi naisia syrjineen käytännön israelilaisen lentoyhtiön lennoilla – naisia ei saa enää pyytää vaihtamaan paikkaa ääriuskovaisten miesten vaatimuksesta
Tiukan uskovaiset juutalaismiehet eivät suostu istumaan vieraiden naisten viereen, vaan vaativat lentohenkilökuntaa siirtämään naiset toiselle istumapaikalle. Holokaustista selvinnyt Renee Rabinowitz, 83, sai oikeuden kieltämään yleistyneen käytännön..."
Kyllähän se on hirveää, että nainen ihan saattaa jopa vahingossa koskettaakin?
Pohdittavaksi MIkko A:lle?
32
269
Vastaukset
- taaasttä..sama
Mikko on varmaan valmistautumassa vastamaan kysymykseesi! Hänellä lienee yhtä paljon asiantuntemusta k.o asiasta kuin sinullakin. Jään katsomaan, mitä sadepäivän viihteeksi pohditte.
Miiko A on ollut kovasti sillä linjalla, että naiset eivät saa liian viettelevästi pukeutua. Ehkä Mikko nyt saakin uusia ideoita?
- palstaraakeille
Luuletko, että Mikolla ei ole muuta elämää kuin teillä?
- taaasttä..samaa
Olen huomannut Mikon mielipiteen. Katson mitä nyt seuraa tämän jutun tiimoilta.
palstaraakeille kirjoitti:
Luuletko, että Mikolla ei ole muuta elämää kuin teillä?
En. Eiköhän Mikko joku päivä taas kuitenkin osu tänne. Täytyy pitää avaus esillä.
- saanko.kysyä
taaasttä..samaa kirjoitti:
Olen huomannut Mikon mielipiteen. Katson mitä nyt seuraa tämän jutun tiimoilta.
Oletko aikuinen?
- paakamaokalle
InhottavaRealisti kirjoitti:
En. Eiköhän Mikko joku päivä taas kuitenkin osu tänne. Täytyy pitää avaus esillä.
Noinko mopotat uskovien kotien lapsiakin?
- taaasttä..sama
Olen. Sinä?
- hokopettereille
taaasttä..sama kirjoitti:
Olen. Sinä?
Taidatte olla saman peiton alla IR:n kanssa 😍😍😍
- taaasttä..sama
Just. Saimme mukaan tietämättömän häirikön
- jatkakaa
Just. Saimme mukaan tietämättömän häirikön
Anteeksi, häiriö Homopetterit!!!
- älä-häiritse-homoja
jatkakaa kirjoitti:
Anteeksi, häiriö Homopetterit!!!
Tuu pois sieltä oven raosta>>>>>>>
- taaasttä..sama
palstaraakeille
Vastaan: te teette minun elämääni kiinnostavia kohtauksia.
Saako olla poppareita- sulle---
Olet kusipää ääliö!
Aloituksen olisi voinut tehdä osoittelematta tiettyä henkilöä. Nyt keskustelu käsittelee henkilöä....vai oliko se tarkoituskin?
- taaasttä..sama
Vastaan omasta puolestani, että oletan tämän kiinnostavan nimenomaan Mikkoa. En ole aloittaja mutta kiinnostaa mitä nyt tapahtuu. Asia ei koske Mikkoa vaan sitä, mitä tuosta asiasta voidaan tuoda esiin.
- sulle--
Vastaan omasta puolestani, että oletan tämän kiinnostavan nimenomaan Mikkoa. En ole aloittaja mutta kiinnostaa mitä nyt tapahtuu. Asia ei koske Mikkoa vaan sitä, mitä tuosta asiasta voidaan tuoda esiin.
Olet kusipää ääliö!
Aloitus on pohdittavaksi Mikko A: lle. Eli vain hänenkö pohdintaa odotetaan?
Tästä asiasta, naisiin kohdistuvasta kohtelusta, jos ymmärsin asian oikein, olisi voinut keskustella niin, että kaikki olisi kutsuttu pohtimaan, ei vain Mikkoa.
Olen varmasti yliherkkä, mutta minulle välittyy kuva siitä, kuinka haaste heitetään ja jos haaste otetaan vastaan, haastettu revitään kappaleiksi. Onkohan kuvani kovinkin vääristynyt?Mikko on esittänyt minusta varsin ... mielenkiintoisia näkemyksiä naisiin liittyen. Tämän vuoksi juuri hän on se henkilö, jolta erityisesti haluaisin mielipiteen kuulla.
Täällähän näyttää toki tyypillistä olevan se, että kun eri kirjoittajille avauksia kodistetaan, ne ovat useimmiten vähän "sivussa asiasta".InhottavaRealisti kirjoitti:
Mikko on esittänyt minusta varsin ... mielenkiintoisia näkemyksiä naisiin liittyen. Tämän vuoksi juuri hän on se henkilö, jolta erityisesti haluaisin mielipiteen kuulla.
Täällähän näyttää toki tyypillistä olevan se, että kun eri kirjoittajille avauksia kodistetaan, ne ovat useimmiten vähän "sivussa asiasta".Hyvä on. Toivotravasti Mikko vastaa sinulle.
Eerikatässämoi kirjoitti:
Hyvä on. Toivotravasti Mikko vastaa sinulle.
Pahoittelen kirjoitusvirhettä.
Aloitus on pohdittavaksi Mikko A: lle. Eli vain hänenkö pohdintaa odotetaan?
Tästä asiasta, naisiin kohdistuvasta kohtelusta, jos ymmärsin asian oikein, olisi voinut keskustella niin, että kaikki olisi kutsuttu pohtimaan, ei vain Mikkoa.
Olen varmasti yliherkkä, mutta minulle välittyy kuva siitä, kuinka haaste heitetään ja jos haaste otetaan vastaan, haastettu revitään kappaleiksi. Onkohan kuvani kovinkin vääristynyt?Totta kai jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa. Kuten huomaat, muutamaa muuta ei ole otsikko ainakaan erityisesti ohjannut. Ihan monipuolisesti on "kiitosta" tullut itse kunkin osalle.
Mikko A:n mielipiteet ovat käytännössä hyvin huonosti tähän aikakauteen ja maailmaan iskostuvia. Periaatteessa ortodoksijuutalaisten logiikka on lähes yhtä lailla irrationaalinen kuin Mikonkin. Siksi tämän avauksen hänelle suuntasin. En lähde Mikkoa "repimään" ennen hänen vastaustaan, mutta se kyllä kiiinnostaa, miten hän pystyy itsensä selittämään irti tilanteesta.
Tavallaan täällä näitä "haasteita" itse kukin toisilleen esittää. Jos tarkkoja ollaan, Sinunkin epäilysi motiiveistani ovat eräänlainen haaste. Ei se minua silti haittaa.InhottavaRealisti kirjoitti:
Totta kai jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa. Kuten huomaat, muutamaa muuta ei ole otsikko ainakaan erityisesti ohjannut. Ihan monipuolisesti on "kiitosta" tullut itse kunkin osalle.
Mikko A:n mielipiteet ovat käytännössä hyvin huonosti tähän aikakauteen ja maailmaan iskostuvia. Periaatteessa ortodoksijuutalaisten logiikka on lähes yhtä lailla irrationaalinen kuin Mikonkin. Siksi tämän avauksen hänelle suuntasin. En lähde Mikkoa "repimään" ennen hänen vastaustaan, mutta se kyllä kiiinnostaa, miten hän pystyy itsensä selittämään irti tilanteesta.
Tavallaan täällä näitä "haasteita" itse kukin toisilleen esittää. Jos tarkkoja ollaan, Sinunkin epäilysi motiiveistani ovat eräänlainen haaste. Ei se minua silti haittaa.No Mikko toivottavasti vastaa. Toki asiaa olisi voinut pohtia muutoinkin kuin Mikon ajatuksia odottaen. Naisten kohtelu joissakin viitekehyksissä on mielenkiintoista ja " takapajuista" ja kuitenkin ihan tätä päivää myös täällä Pohjolan perukoilla.
No Mikko toivottavasti vastaa. Toki asiaa olisi voinut pohtia muutoinkin kuin Mikon ajatuksia odottaen. Naisten kohtelu joissakin viitekehyksissä on mielenkiintoista ja " takapajuista" ja kuitenkin ihan tätä päivää myös täällä Pohjolan perukoilla.
Nähtäväksi jää.
- taaasttä..sama
Oikeastaan, jos ollaan tarkkoja, aloitus sopii Mikolle.
Oletan ettei hän tule, koska ....hänellä on .....muuta tekemistä.
Jotain vastaajaa sivuavaa tietysti pitää olla mukana. Entä jos joku yllättää täysin ja pussittaa meidät muut? - taaasttä..sama
Eerikatässämoi
Esitä sinä ajatuksesi....varautuen keskusteluun Eerikatässämoi kirjoitti:
Hyvä on. Toivotravasti Mikko vastaa sinulle.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehet joko karttavat naisia tai eivät halua nähdä heitä vähäpukeisina. Niissä miehissä on jotain hämärää.
torre12 kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehet joko karttavat naisia tai eivät halua nähdä heitä vähäpukeisina. Niissä miehissä on jotain hämärää.
Ehkä se johtuu osaltaan omien reaktioiden pelosta. Siinä voi olla myös kipeyttä, jos ei ole omaa kumppania. Olisiko hylätyksi tulemisen pelkoa? Ja tietenkin ikiaikainen käsitys naisesta jonain velhona, joka kietoo pauloihinsa ja ties mitä....
torre12 kirjoitti:
Minustakin on mukava katsella vähäpukeisia naisia - julkisella paikalla se toki on tehtävä tyylillä.
Nostanpa ylemmäksi.
- homottaako
Mitä puppelipoika?
- torre11
homottaako kirjoitti:
Mitä puppelipoika?
Tulepa sanomaan tuo minulle. Koet elämäsi yllätyksen- löylytyksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745