Palstan kovimmat aisurit top 3:
1. Timppa
2. Eki
3 Sir Cuckold
Kohottakaamme kolminkertainen LIPILIPI-huuto aisuruudelle.
LIPI!
LIPI!
LIPILIPILIPI!
Kannatamme aisaa
23
422
Vastaukset
Enää puuttuu se, kun Bicky Royal-mies tulisi näille aisureille vittuilemaan:)))))))))
- kaisanoasaa
Mielikuvitushahmot eivät vittuile. Se Bicky on vielä harvinaisen typerä tekele.
kaisanoasaa kirjoitti:
Mielikuvitushahmot eivät vittuile. Se Bicky on vielä harvinaisen typerä tekele.
Eihän Bicky Royal-mies ole mikään mielikuvitushahmo, vaan ihan oikea mies ja oon sitä paitsi itsekin hänet varissuolla nähnyt.
Bickyhän on Timpan exän, eli Janican pojan Bicky jr:n OIKEA ISÄ, kun Timppa on vaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))
Lisäksi Bicky Royal-mies on myös belgialaisen moottoripyöräkerho Penetrators MC:n presidentti ja tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))Niin just, Timppa ei oo mun oikee iskä! Mutsi ei näe siinä muuta kun kävelevän pankkikortin.
Mulla on aina paljon hauskempaa mun oikeen iskän ja sen kaverien kanssa. Niiden kanssa voi dokata, iskeä mimmejä ja nyt olla kesäduunissa. Mua varmaan ihan vitusti kiinnostaakin Timpan jutut jostain ilmalämpöpumpuista tai panssarivaunujen pienoismalleista, saati tehdä kesällä jotain akkojen paskahommaa jossain mansikkamaalla johon se alunperin yritti mua järkätä.- VarissuonVaris
DarkFear kirjoitti:
Eihän Bicky Royal-mies ole mikään mielikuvitushahmo, vaan ihan oikea mies ja oon sitä paitsi itsekin hänet varissuolla nähnyt.
Bickyhän on Timpan exän, eli Janican pojan Bicky jr:n OIKEA ISÄ, kun Timppa on vaan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))
Lisäksi Bicky Royal-mies on myös belgialaisen moottoripyöräkerho Penetrators MC:n presidentti ja tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))Niin ethän sinäkään punottavine sasi-kaljuinesi ole mielikuvitushahmo
- 1814
Etkö sä Jånas nuku ollenkaan kun trollaat aamuyö neljältä DarkFearina ja aamukasilta Bicky junnuna? Vai onko sun trollipajassa oikein palkattu työntekijä?
VarissuonVaris kirjoitti:
Niin ethän sinäkään punottavine sasi-kaljuinesi ole mielikuvitushahmo
Ai sulla itselläsi on joku ruma sasi-kalju vai!!!!!!!!!!! Niinhän teillä persuja äänesätävillä junteilla onkin aina kaikilla se ruma ja kaljuuuntunut tukka.
bicky_the_kid kirjoitti:
Niin just, Timppa ei oo mun oikee iskä! Mutsi ei näe siinä muuta kun kävelevän pankkikortin.
Mulla on aina paljon hauskempaa mun oikeen iskän ja sen kaverien kanssa. Niiden kanssa voi dokata, iskeä mimmejä ja nyt olla kesäduunissa. Mua varmaan ihan vitusti kiinnostaakin Timpan jutut jostain ilmalämpöpumpuista tai panssarivaunujen pienoismalleista, saati tehdä kesällä jotain akkojen paskahommaa jossain mansikkamaalla johon se alunperin yritti mua järkätä.Niin mä vähän arvelinkin, että sä varmasti viihdyt paremmin sun oikean faijan, kun mitä Timpan kanssa:))))))
Mutta saitko tosiaan kesätöitä jostain? Oliko oikean isän järjestämä kesätyö:))))))1814 kirjoitti:
Etkö sä Jånas nuku ollenkaan kun trollaat aamuyö neljältä DarkFearina ja aamukasilta Bicky junnuna? Vai onko sun trollipajassa oikein palkattu työntekijä?
Kyllä me kaikki ollaan ihan eri henkilöitä, sillä ei Bicky jr. tai Jonas liity muhun mitenkään.
Mutta olis kiva kuulla myös itse Timpan mielipide tästä aisan kannatuksesta:))))))))))))))- ei.rasismille
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on joku ruma sasi-kalju vai!!!!!!!!!!! Niinhän teillä persuja äänesätävillä junteilla onkin aina kaikilla se ruma ja kaljuuuntunut tukka.
Sinähän se persu olet kun niin kauheasti mustia ja homoseksuaaleja vihaat, että heitä täytyy aina rumilla nimillä nimitellä.
ei.rasismille kirjoitti:
Sinähän se persu olet kun niin kauheasti mustia ja homoseksuaaleja vihaat, että heitä täytyy aina rumilla nimillä nimitellä.
En ole koskaan persuja äänestänyt, enkä tule heitä äänestämäänkään. Enkä ole kyllä koskaan mitenkään täällä juuri ketään nimitellyt, paitsi ainoastaan vaan näitä mua haukkuvia lantaperseaivoja.
- kiltti-ja-kunnollinen
PRM on noussut Mylmyrin myötä aisureiden aateliin.
- Dick-dick-dick
Jätä jo niitä rauhaan
- KielioppiGeijo
Dick-dick-dick kirjoitti:
Jätä jo niitä rauhaan
Mitä niitä?
- harjulainen
Tämä on hyvin outo palsta.
Koska täällä on hyvin outoja ihmisiä. 😁
Palsta on tavallaan inhimillinen ongelmajätelaitos. Täällä kutevat lähinnä epätoivoiset neitsytsedät, jotka taputtelevat toistensa luisevia kaljapullohartioita syytellen likipitäen kaikkea mahdollista omasta alennustilastaan: naisia, yhteiskuntaa, jne. Siis kaikkea muuta kuin omaa saamattomuuttaan. Ja sitten on muutamia, jotka ihan huumormielellä pottuilevat heille ja naureskelevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa vatsansa kipeiksi lukiessaan setämiesten aivopiereskelyjä. Lahjakkaimmat palstan neitsytsedät vetävät vertoja useimmille standup-koomikoille, joten tavallaan toivon, että suoli24 maksaisi pientä palkkiota noille hukkapätkille. Tuskin hekään aivan kaikki sentään tosissaan ovat. Neitsytsedät siis. Epäilemättä siinäkin porukassa on jokunen, jolla on naurussa pitelemistä sepustuksiaan kirjoitellessa. Ja hyvä niin. Maailmassa ei koskaan ole liikaa huumoria.- Neitsyt-Setä
SirCucco kirjoitti:
Palsta on tavallaan inhimillinen ongelmajätelaitos. Täällä kutevat lähinnä epätoivoiset neitsytsedät, jotka taputtelevat toistensa luisevia kaljapullohartioita syytellen likipitäen kaikkea mahdollista omasta alennustilastaan: naisia, yhteiskuntaa, jne. Siis kaikkea muuta kuin omaa saamattomuuttaan. Ja sitten on muutamia, jotka ihan huumormielellä pottuilevat heille ja naureskelevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa vatsansa kipeiksi lukiessaan setämiesten aivopiereskelyjä. Lahjakkaimmat palstan neitsytsedät vetävät vertoja useimmille standup-koomikoille, joten tavallaan toivon, että suoli24 maksaisi pientä palkkiota noille hukkapätkille. Tuskin hekään aivan kaikki sentään tosissaan ovat. Neitsytsedät siis. Epäilemättä siinäkin porukassa on jokunen, jolla on naurussa pitelemistä sepustuksiaan kirjoitellessa. Ja hyvä niin. Maailmassa ei koskaan ole liikaa huumoria.Asteikolla 1-10, kuinka paljon vituttaa, kun et pystynyt voittamaan Timppaa ja Ekiä ykköslajissasi.
Neitsyt-Setä kirjoitti:
Asteikolla 1-10, kuinka paljon vituttaa, kun et pystynyt voittamaan Timppaa ja Ekiä ykköslajissasi.
Uskon, että pystyt samaistumaan tunnelmiin.
Fiilis on suunnilleen sama kuin sinulla sinä pilvisenä syysperjantaina, kun sait ensimmäistä ja viimeistä kertaa elämässäsi houkuteltua hemaisevan kaunottaren korsolaiseen vuokrayksiöösi ja tunnistit hänet transuksi vasta menettäessäsi poikuutesi takateitse. Mutta ei huolta ystävärakas, en aio paljastaa salaisuuttasi kenellekään. Voit huoleti esiintyä yhä Neitsyt-Setänä, vaikket enää neitsyt olekaan. 😎- kukkoa_juu
SirCucco kirjoitti:
Palsta on tavallaan inhimillinen ongelmajätelaitos. Täällä kutevat lähinnä epätoivoiset neitsytsedät, jotka taputtelevat toistensa luisevia kaljapullohartioita syytellen likipitäen kaikkea mahdollista omasta alennustilastaan: naisia, yhteiskuntaa, jne. Siis kaikkea muuta kuin omaa saamattomuuttaan. Ja sitten on muutamia, jotka ihan huumormielellä pottuilevat heille ja naureskelevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa vatsansa kipeiksi lukiessaan setämiesten aivopiereskelyjä. Lahjakkaimmat palstan neitsytsedät vetävät vertoja useimmille standup-koomikoille, joten tavallaan toivon, että suoli24 maksaisi pientä palkkiota noille hukkapätkille. Tuskin hekään aivan kaikki sentään tosissaan ovat. Neitsytsedät siis. Epäilemättä siinäkin porukassa on jokunen, jolla on naurussa pitelemistä sepustuksiaan kirjoitellessa. Ja hyvä niin. Maailmassa ei koskaan ole liikaa huumoria." Ja sitten on muutamia, jotka ihan huumormielellä pottuilevat heille ja naureskelevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa vatsansa kipeiksi lukiessaan setämiesten aivopiereskelyjä."
Tuon voit unohtaa, hyvässä parisuhteessa elävä ei roiku sinkut-palstalla kun elämässä on oikeatakin sisältöä. kukkoa_juu kirjoitti:
" Ja sitten on muutamia, jotka ihan huumormielellä pottuilevat heille ja naureskelevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa vatsansa kipeiksi lukiessaan setämiesten aivopiereskelyjä."
Tuon voit unohtaa, hyvässä parisuhteessa elävä ei roiku sinkut-palstalla kun elämässä on oikeatakin sisältöä.Älä väheksy palstan huumoriarvoa sateisena kesälomapäivänä. 😀
Kuulenko avauksessa puutteessa kärvistelevän setämiehen neitseellistä ininää? 😁😂👍
- Pitää_paikkansa
Et sä ihan tyhmä jätkä oo! Vaikka siltä näytätkin...
- Avio.ATmies
Pitää_paikkansa kirjoitti:
Et sä ihan tyhmä jätkä oo! Vaikka siltä näytätkin...
Cucco taitaa nyt vaan pedata ätmejä ottamaan vastaan aisuriroolinsa ja hänen käytetyt naisensa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802