Johannes Kastajan (Juhannus) Konferenssi, helluntalaisten Juhannus ei ole Raamatussa säädetty Herran juhla, joten eksytykseen ei pidä osallistua.
Helluntailiike on mennyt kaupallistamaan uskonnon harjoittamisen ja tekee sen Hillsongin uuskarismaattisessa hengessä.
Johannes Kastajan juhla
4
88
Vastaukset
Missä kohtaa Raamattua käsketään viettää joulua, pääsiäissunnuntaita, helatorstaita tai ylipäänsä ainuttakaan kirkkokalenterin juhlapyhää?
- kokontumisen.ajat
Eikös se ole niin, että juhlia Sanan kuulemiseen voi juhlia, vaikka juhannuksen aikaan, kun on vapaata. Voihan sitä juhlia, vaikka viikko juhannuksen jälkeen, tai ennen. Ei se ole kielletty.
Kunhan niihin juhliin, jossa tulee yhteen, ei nimeä epäraamatullista "pyhää" .
Joulunaika - jos on välipäiviä, voihan sitä kokoontua yhteen Sanan ääreen, eikä se hapatu siitä, että toiset viettävät eri katon alla Jeesuksen syntymäjuhlaa.
Kysehän on sydämen asenteesta. Jos ei tehdä kokoontumisen nimestä epäjumalaa, että nimeää sen harhaiseksi.
Uskovalle on Uudessaliitossa pyhä - sapatti - Herranpöytäjuhla, se on siinä.
Kasteella kun ihmiset kastetaan, siinäkin on juhla. Juhlitaanhan sitä taivaissakin.
- violaluna17
Totta kai se on parempi,että uskovat kokoonttuu Keuruulle ja Mertiörantaan,kuin mök7lle vaan tai olla mömmöttävät kotonaan! Ei me Suomessa mitään juutalaisen kalenterin juhlia vietetä. Kaikesta sitä naristaankin. Pöh!
- PasiToivonen
>>Missä kohtaa Raamattua käsketään viettää joulua, pääsiäissunnuntaita, helatorstaita tai ylipäänsä ainuttakaan kirkkokalenterin juhlapyhää?>>
Ei missään. Jumala haluaa hävittää kristityt sekä Kristinuskon.
Jumala vihaa vuodenaikoja, kesäpäivänseisausta, aurinkoa... Meidän pitää unohtaa että mitään vuodenaikoja on olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036