100 vuotta haudan partaalla, hyvä Suomi!

taaltapesee

Suomi on hoippunut 100 vuotta haudan partaalla ja hallitukset vaan huononevat kerta kerralta. Sipilä on klaaneineen viemässä kansakunnan ikuiseen uneen nuijimalla köyhimmät kansalaiset, ja varsinkin työttömät, hengiltä. Vain insinööri osaa keksiä kaikkein katalimmat temput köyhien kurittamiseksi ja rikkaiden elämän helpottamiseksi. Meillä on kuitenkin vielä hitunen toivoa jäjellä, nimittäin se, että hallitus kaatuu mahdollisimman pian ja hallituksen mukana kaatuu koko kökkötraktoriporukka.

10

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100vuotta

      No ei Suomi ole hoippunut 100 vuotta vaan viimeiset 20 vuotta. Olen samaa mieltä siitä, että nykyajan poliitikot eivät tiedä mitä tekisivät ja missä tekisivät. Ajatus on karannut jo aikaa sitten. Yhdelläkään ei ole mitään konkretiaa. Teoria on aivan hukassa käytännön kanssa. Ovat etääntyneet tavallisesta ihmisestä, kuten kuu maasta.

      • 26vuotta

    • suomi100joo

      vaan itsenäisyys suli eu:hun,lopullinen niitti oli emu.
      Sitä kansalta kyselty.

    • Sairasyhteiskunta

      Sotahulluus lisääntyy Suomessa huolestuttavaa vauhtia. Sauli Niinistön toiminta kannustaa lapset ja naisetkin tarttumaan aseeseen ja opettelemaan tappamista.

    • valitettavasti

      Kataisen hallitusta ei voi alittaa.

    • vali_vali_vali

      Lopettakaa paskanjauhaminen. Kaksi edellistä hallitusta otti vain velkaa ja lahjoi äänestäjiä. Nyt on tullut takaisinmaksun aika. Jos tämä on niin huono paikka asua, niin muuttakaa vaikka venäjälle. Sinnehän innokkaimmat valittajat kuuluvatkin, tonkimaan roskiksista ruoat itselleen.

      • Alasnazit

        Mene kestitysleirille natsi.


      • Kamalahallitus

        Kaksi edellistä hallitusta otti vain velkaa ja lahjoi äänestäjiä


      • ydyy6e55e

        Nykyinen hallitus käynnisti Suomen islamisaation todenteolla, eikä laita tikkuakaan ristiin sitä estääkseen: Rajat ovat yhä auki!


      • Kameleen

        Todellakin! Nyt näyttäisi vakavasti siltä, että Suomi kaatuu kuin kaatuukin hautaansa. Sipilä pitää siitä huolen, että koko Suomen kansa kaatuu saappaat jalassa yhtenä miehenä ja konkurssin johtajat poistuvat maanluovutusbisneksistä rikastuneina aurinkorannikolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe