Palstan tyhmin ateisti?

tiedonhaluinenn

Kuka on mielestänne palstan tyhmin ateisti? Kannattaa ottaa mukaan arviointiin vain rekatut tai muuten melko vakituiset ateistinikit, koska multinikeistä ei kukaan ota selvää ja joskus voi joku pahankurinen trolli kirjoitella ateistina ja Jumalaan uskovana miten vaan.
Minun ehdokkaani palstan tyhmimmäksi ateistiksi on ateisti1982.

(minäkin laitan tämän kyselyn vähän poikkeuksellisesti kertanikillä tietystä syystä)

23

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet.tyhmin

Kaikkein tyhmin on tiedonhaluinen-nimimerkkiä käyttävä idiootti.
      Olisi oikein kiva, jos Jeesus potkaisisi hänet helvettiin. Mitään menetystä
      ei tulisi kenellekään.

• En tiedä vastausta kysymykseeni. Millä mittarilla mitattuna tyhmin?
      Aloituksesi ei kuitenkaan ole kovin ....hmyyy.....rakentava.

• Mitä, topakka luterilaistäti on jo täälläkin? Ateistin tyhmyyden mittaamiseen on muuten aivan kelpo testejä: kuinka hyvin ateisti ymmärtää, miksi teistinen filosofia epäonnistuu esim. ontologisessa, kosmologisessa ja teleologisessa argumentaatiossa; moraalin itsenäisyyttä koskevassa argumentaatiossa; pahuuden luonnetta koskevassa argumentaatiossa; evoluutiota koskevassa argumentaatiossa; nk. mystisten kokemusten luonnetta koskevassa argumentaatiossa. Jne. Jotain tämmöistä mittaristoa tonttutietäväishihhulit varmaankin peräänkuuluttavat, vai mitä?

• Fofom kirjoitti:

Mitä, topakka luterilaistäti on jo täälläkin? Ateistin tyhmyyden mittaamiseen on muuten aivan kelpo testejä: kuinka hyvin ateisti ymmärtää, miksi teistinen filosofia epäonnistuu esim. ontologisessa, kosmologisessa ja teleologisessa argumentaatiossa; moraalin itsenäisyyttä koskevassa argumentaatiossa; pahuuden luonnetta koskevassa argumentaatiossa; evoluutiota koskevassa argumentaatiossa; nk. mystisten kokemusten luonnetta koskevassa argumentaatiossa. Jne. Jotain tämmöistä mittaristoa tonttutietäväishihhulit varmaankin peräänkuuluttavat, vai mitä?

Olen vapislainen, jos silöä on jotain merkitystä.
        Tyhmyys ei tiivisty vain joissakin ryhmissä. Joka ryhmässä taitaa olla omat tiivistymänsä.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Olen vapislainen, jos silöä on jotain merkitystä.
        Tyhmyys ei tiivisty vain joissakin ryhmissä. Joka ryhmässä taitaa olla omat tiivistymänsä.

Muuten en käsitä, miksi hihhulit juuri tällä palstalla roikkuvat, kun heillä ei ole mitään merkityksellistä sanottavaa ateismin argumentatiivisiin perusteisiin. "Evankeliointi" on täällä yhtä tyhjän kanssa, ja mutu eli perstuntuma itse kunkin uskosta... no niin. Mutta typeryyden korkein aste on tietennii se, ettei itse edes ymmärrä olevansa typerä.

• Fofom kirjoitti:

Muuten en käsitä, miksi hihhulit juuri tällä palstalla roikkuvat, kun heillä ei ole mitään merkityksellistä sanottavaa ateismin argumentatiivisiin perusteisiin. "Evankeliointi" on täällä yhtä tyhjän kanssa, ja mutu eli perstuntuma itse kunkin uskosta... no niin. Mutta typeryyden korkein aste on tietennii se, ettei itse edes ymmärrä olevansa typerä.

Kun ei ymmärrä olevansa tyhmä, ongelma on toisilla. Nämä palstat ovat vapaata riistaa. Vähän käänteisesti...hengelliset keskustelut näyttävät olevan täällä ja ateismikeskustelut luterilaisuuuspalstalla...vähän karrikoidusti sanottuna. Eikä kumpikaan keskustelu aina kovin korkeatasoista ole....siis minun mielestäni.....tosin saatan kuulua niihin tyhmiin, jotka eivät näe tyhmyyttään...Vaikka on sitä minulle yritetty kertoa.

• tiedonhaluinenn

"En tiedä vastausta kysymykseeni. Millä mittarilla mitattuna tyhmin?"
        Sillä mittarilla, että osaako se ateisti keskustella järkevästi ja onko sillä ateistilla perusteita, millä väittää Jumalaan uskomista vastaan. Täällä on monta ateistia joilla on ihan hyviä pointteja, mutta ateisti 1982 ei kuulu niihin. Se on vaan rähisijä ja tyhmä, tietämätön. Sen takia se tyyppi on minusta palstan tyhmin ateisti.

• Protestoin. Miksi meitä agnostikkoja ei oteta kisaan mukaan? Itse ainakin käyn ihan hyvin ateistista.

• Teknisesti ottaen, agnostikko on "negatiivinen ateisti" eli henkilö joka ei tällä usko Jumalaan tai muihin jumaliin mutta toisaalta ei katso että se olisi mahdotonta. Eli pitäisi agnostikot kuulua myös mukaan.

Mielestäni isompi ongelma (paitsi se että avaus on selvästi tehty trollimielessä) on se, että todella harvat ovat rekisteröityneet, joten vaihtoehdot on vähissä.

• Oudoksuva kirjoitti:

Teknisesti ottaen, agnostikko on "negatiivinen ateisti" eli henkilö joka ei tällä usko Jumalaan tai muihin jumaliin mutta toisaalta ei katso että se olisi mahdotonta. Eli pitäisi agnostikot kuulua myös mukaan.

Mielestäni isompi ongelma (paitsi se että avaus on selvästi tehty trollimielessä) on se, että todella harvat ovat rekisteröityneet, joten vaihtoehdot on vähissä.

"Mielestäni isompi ongelma (paitsi se että avaus on selvästi tehty trollimielessä) on se, että todella harvat ovat rekisteröityneet, joten vaihtoehdot on vähissä. "

No sen parempi mahdollisuus meillä rekkautuneilla on menetyä. Valintamahdollisuuksien vähyyden takia ei ole senkään vertaa järjellistä syytä blokata agnostikkoja ulos äänestyksestä.

En suinkaan väitä, että hyvä sijoitus äänestyksessä korreloisi suoraan kyseisen henkilön kykyä osoittaa uskonnolliset dogmit kyseenalaisiksi ja näin ylittää uskovien ärsytyskynnys aina siihen pisteeseen, että äänestävät kyseistä henkilöä vastoin loogista perustetta. Pois sellainen ajattelu minusta. Kyllä minulla on vakaa kivoittelu olla kerrankin jossain kaikkein paras.

• tiedonhaluinenn

Siksi ei agnostikkoja erikseen oteta huomioon, koska agnostikko ei ole ateistin ja teistin välimuoto. Sinä olet ateisti tässä vertailussa. Jos muuta väität, niin sitten ilmoitat uskovasi jumalaan. piste.

• Epäjumalienkieltäjä

Palstan kirjoittajista sinusta huokuu kaikista selvimmin kristillinen lähimmäisenrakkaus. Ja eikö rakkaus ollut kaikista tärkeintä?

• q.v

Minä olen moukka ja antiteisti.

Rukoilen ääniä.

• a----a

Minun mielestäni olen tässä kisassa melko ylivoimainen. Äänestän siis itseäni.

• tiedonhaluinenn

Palstan teisteistä, puolestaan tyhmin on tämä seksinhaluinen "Jumalanlapsioikea" ja oudoin pallukannuuskija kolmipiste.teisti.veli.

ja ihan poikkeuksellisesti, tasa-arvon ja Totuuden takia, käytän uudestaan tätä kertanikkiä
      En halua että minun luullaan olevan tuo .tyhmäuhkaavapisteuskis

• tiedonhaluinenn

Ja joku vielä varasti tämänkin kertakäyttönikin. Te kaikki tällä palstalla olette paskiaisia, olitte sitten ateisteja tai teistejä.

• räväyttäjä

Palstan tyhmin ateisti on merkittävästi fiksumpi kuin palstan fiksuin uskovainen.

• tiedonhaluinenn

Amen!

• tiedonhaluinenn
        tiedonhaluinenn kirjoitti:

Amen!

Nikkivaras, sinä olet palstan tyhmin olit sitten ateisti tai teisti.

• Vaikka olen aknestikki, noteeraisin suureksi kunniaksi jos aa-patmoslaiset pitäisivät minua uskontopalstojen tyhmimpänä kyrpänaamana. Tosin Korkkiruuvi sanoi tänään että olen pelottava, eikä tyhmänä pidettyä yleensä pelätä ainakaan etäältä, joten se oli kai sitten siinä.

• tiedonhaluinenn

Ja sinäkin kerrot itsestäsi sen että et osaa sanoa tai et ota kantaa. Lusmu. luulet olevasi muita parempi sillä, että kerrot ensimmäiseksi sen, että et voi tietää. Hyvä hyvä. Ja isoissa lainausmerkeissä.
        Miksi muuten ateistit vastaa tähän, tolkuttaen, enhän minä ateisti ole, olen agnostikko. Ettehän te ymmärrä edes, että nämä on eri asioita. Tyhmiä olette.

• kyllä JyrGGi on paras ateisti

• Ymmärrystä.vaille

Sellaista ei ole näkynyt tällä palstalla.
      Sen sijaan hihhuleista niitä löytyy heti puoli tusinaa, mutta mikä niistä on tyhmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65