"...Tolkun ihminen ei halua, että pakolaisvirta maahamme yltyy hallitsemattomaksi. Tolkun ihminen vaatii poliitikoilta toimia, jotka takaavat yhteiskuntarauhan. Tolkun ihminen ajattelee, että vaikka Suomen täytyykin auttaa, se ei saa tapahtua omien kansalaistemme kustannuksella..."
http://www.iisalmensanomat.fi/news/tolkun-ihmiset/
Missä tolkun ihmiset ?
12
332
Vastaukset
- MitenNeKehtaa
Kotona "tärisemässä järkytyksestä", kun näkee miten poliisi vie viattomia putkaan yhä uudestaan ja uudestaan.
Suomalaiset - Tähän on tultu, Poliisi ei ole enää ystävämme, vaan vihollisemme... :(- tärisemätöntyyppi
97% suomalaisista luottaa poliisiin.
Tulos tuoreimmassa gallupissa. - outopouko
tärisemätöntyyppi kirjoitti:
97% suomalaisista luottaa poliisiin.
Tulos tuoreimmassa gallupissa.Järjestetty kysely. Kysyttiin vaan poliisilta ja niiden sukulaisilta.
- EtSinäAinakaan
Ei ainakaan tällä palstalla , etkä sinä.
- TolkkuKaikessa
En olekkaan tolkku. Olen erittäin mamukriittinen, mutta rasisti en kuitenkaan ole. Maapallolla saa olla minkävärisiä ihmisiä tahansa, kunhan pysyvät omissa synnyimaissaaan.
Kysyinkin asiaa siksi, koska täällä ei pahemmin ole niitä "tolkun ihmisiä"joita pitäisi olla 90-95 % kansasta . - gfpgffgfggf
TolkkuKaikessa kirjoitti:
En olekkaan tolkku. Olen erittäin mamukriittinen, mutta rasisti en kuitenkaan ole. Maapallolla saa olla minkävärisiä ihmisiä tahansa, kunhan pysyvät omissa synnyimaissaaan.
Kysyinkin asiaa siksi, koska täällä ei pahemmin ole niitä "tolkun ihmisiä"joita pitäisi olla 90-95 % kansasta .Omasta mielestäni saa olla minkävärisiä ihmisiä tahansa, myös Suomessa, kunhan käyttäytyvät ja sopeutuvat yhteiskuntaan kuten muutkin. Se ei vain näytä nyt näille kansankiihottaja suvaitsevaisille käyvän. Kaikki asiat viedään hallitsemattomasti läpi ja samalla syntynyt kritiikki yritetään vaientaa DEMOKRAATTISESSA maassa. Miettikää miten tässä maassa on jo lähtenyt tietyllä tavalla sananvapaus, vaikka se on ollut yksi tärkeimmistä arvoista. Saat sanoa oman mielipiteesi enää vain harvassa paikassa, mikäli mielipiteesi on virallisen totuuden ja tiedotusvälineiden toimitusten linjan vastainen.
On kritiikin hiljentäjien syytä, että äärilaidoilta nousee esiin porukoita ja asiat kärjistyvät jopa yhteenotoiksi. On ollut myös aivan selkeästi nähtävissä eri lakien, sääntöjen ja rangaistusten soveltamista eri joukkoon kuuluville. Se ei voi olla demokraattisessa maassa näin!!!
Todella huonosti hoidettu tämä homma kaiken kaikkiaan.
- tyhymäkuinsaapas
Polliisi on tyhymä vaikka voissa paistais. (vanha muinaissuomalainen sanonta)
- Merkkelinsisko
Me olemme itsemme äänestäneet EU ja äänestäneet sipulin johtoon.tännehän saa marsia mustatmiehet ynnä muut hottentotit me emme voi mitään (vitun)EU päättää meidän rajoista
- MenkääHölmöjenMaahan
Tanskakin ohjasi maahan tulleet siirtolaislaumat Ruotsiin ja Suomeen.
Olivat viisastuneet...- Outojaheppuja
... ja Ruotsi ohjasi edelleen Suomeen. Suomi taas ei ohjaa ketään minnekään, vaan tutkii jokaisen tapauksen yksityiskohtaisesti ja kuluttaa siihen kaikki omat ja lainatut voimavaransa samaan aikaan, kun suurin osa oikeista pakolaisista kaipaavat apua leireillä ja kotimaissaan. Siihen meni myös resurssimme auttaa nälänhädässä olevia ja muita ihmisiä. Palkkioksi saimme röyhkeitä sotakarkureita, rikollisia ja muita elämänetsijöitä, jotka syystä tai toisesta pakenivat omasta maastaan jättäen taakseen naiset, lapset ja vanhukset.
- tässäkaikillehörhöille
Hyvä kirjoitus ja yksi todella hyvä komenttikin heti sen alla:
"Aivan. Olen ennen aina luullut olevani vasemmalle kallellaan, mutta en ikinä vaivautunut ottamaan selvää sitä kannattavien ihmisten mielipiteistä. Nyt kun olen ottanut, olen todella järkyttynyt selkärangattomuudesta. He sanoivat: 1) turvapaikanhakijoita kritisoidaan meidän systeemin hyväksikäyttämisestä, mutta niinhän kaikki tekisivät (tekisikö, ihan aikuiset ihmiset?) 2) valtiota vastustamme. Sosiaalituet on ok, mutta ei valtion väkivaltamonopoli. Kaikki siis voivat heidän mielestään käyttää väkivaltaa (ja sen huomaa anarkistien käyttäytymisestä mielenosoituksissa). Ja nämä näkemykset ovat yliopiston tutkijoiden näkemyksiä. Ok. Luulin, että heillä olisi selkäranka, itsekunnioitus ja aivot. Siksi minusta nyt vasemmistoanarkistit ovat kaikkein vastenmielisin ryhmä, koska he esittävät ns. hyviksiä, ja hyökkäävät sanallisesti ja myös väkivaltaisesti rasistiksi ja natseiksi kutsumiensa vastustajien päälle. Laitan sen selkärangattomuuden ja ”rajattomuuden” piikkiin. Jotain todella lapsellista ja itsekästä, kokisin. Toivoisin, että ns. asiantuntijat perehtyisivät oikeasti siihen, kuka täällä pinnan alla käyttää valtaa esim. yliopistojen kautta (asennemuokkaus). (Ja turha kuvitella, että kannattaisin natsismia. Minua ei kiinnosta sodat eikä narsistinen vallankäyttö.)
"
Tässä hyvät terveiset niille, jotka vastustavat hakkaamista hakkaamisella, huijaamista huijaamisella ja puolustavat ihmisoikeuksia ihmisoikeuksien viemisellä. - Anonyymi
Hurlumpsista ja ei rinnakkaislaeille, Pelkkää pahaa on 1990 lähtien saatu maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803