fyysinen ruumiillinen

Nyt on toinen fyysinen ruumiillinen työpäivä pulkassa ja mikä sen parempaa..pikku lenkki ja triplakossupaukku vedellä ja appelsiinmehulla.. vettä janoon, appelsiinmehusta vitamiinit ja alkoholista päihdykkeet.. tulee tuhti olo ja olo on kuin appelsiinilla.. kellopelikäy ja sauna odotttaa mutta taidankin ottaa vain suihkun..

13

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja.tunkkinsa

      Jostain ihme syystä en ole saunan ystävä. Jos se kuitenkin olisi uimarannan läheisyydessä sellainen kävisi. Avantouintikin käy. Silloin sauna tai lämmin koppi välttämätön.
      Veljellä olisi savusauna ja tekolampi siin viertessä, mutta ajomatkakin 600 kilometriä. Pitäköön saunansa...

      • ..tämä kesä näyttää olevan hyvä kesä avantouintiin..savusauna on jeba..oma on haaveissa vain tontti puuttuu..mut ehkä hirret löytys..


    • saisinko.pitää.tunkkini

      Hyvä päivä minullakin. Katsoin että koslanisopisi siitä ohituspaikasta kapealla tiellä. Jonkun postilaatikko tippui maahan. Ajoin kotiin muina miehinä.

      Kun joku olisi voinut nähdä, Etsi akkukoneeni. Latasin virtaa siihen varttitunnin. Menin nostamaan sitä postikeltaista peltitötteröä .
      Sain sen hiukan risana sainkin sen suurinpiirtein paikalleen. Kotona kaaduin rapuissa hurjan näköisesti. Pienessä pöllyssä sain vain mustelmia.
      Tuo ottaminen tietysti postilootakolarin jälkeen.

    • a-no

      Well, autolla Kanarian saarille,
      eli Seutulan lentokenttätyömaalle.
      Mä lähdin tuolle suositulle matkalle
      ilman ulkomaan passia.

      Kun matkalipun sain lain puolesta,
      oikeen kabinettivaunussa
      ja adjutantinkin univormussa,
      ei ollut matkalla harmia.

      Mut perillä ei ollut laukunkantajaa,
      loistohotellista puhumattakaan.
      Päivälläkin jouduin pitään pyjamaa.
      Ei ollut nimeä, vaan kannoin numeroa 108:a.

      Kesälomalle Seutulaan,
      valtion täysihoitolaan.
      Suomihan on suuri urheilumaa,
      siis kaikki terveydeksi kuokkimaan.

      Toiset juo lomallansa samppanjaa,
      minä vain teetä ja vanikkaa.
      Toiset makaa puoleen päivään vuoteissaan,
      kun minä lähden joka aamu kuudelta kuokkimaan.

      Kesälomalle Seutulaan,
      valtion täysihoitolaan.
      Suomihan on suuri urheilumaa,
      siis kaikki terveydeksi kuokkimaan.

    • aiheeseen.liittyen

      Sitä musiikkikappaletta ei yotubesta kai löydy, jossa pikkutyttölaulaa; vaikka äiti vähän itki, mutta isi silti lähti lentokenttää tekemään.
      Kadonneen levyjen toimittajat sitä vielä viime vuonnakin soittivat. Piti pistää toivomuksille stopander, ettei liikaa samaa äänitystä soitettu.

    • a-no

      Saapas painuu lentokentän liejuun pehmeään
      Rautakanki raskas hien otsaan saa
      Caravellen jostain kaukaa laskeutuvan nään
      Kovaa lapioida on tää kotimaa
      Raikas ilma prommilletkin saa jo haihtumaan
      Krapulasta pelkkä muisto jälkeen jää
      Työtahti ripeä saa kunnon nousemaan
      Pamput innolla kun työhön yllyttää

      Terveiset nyt sieltä rattijuopon tieltä
      Seuraavalle rautakanki rakot hiertää
      Urakka kun hiellä mutta riemu miellä ohi on
      Ja viimeinkin muut sinne töihin jää (töihin jää)

      Nokallakin käyty on se paikka tunnetaan
      Kalterit ja monta miestä hämärää
      Sinne kyllä ikävöi en sitten ollenkaan enkä sure vaikken heitä enään nää
      Turistina lentokenttää käytän enään vaan
      Vartijoille voin mä vaikka irvistää
      Sinne päin en mä tee enään tarpeitanikaan
      Noh sen verran voin mä sentään pidättää

      https://www.youtube.com/watch?v=SGId4NuoV7k

    • Kiilopäältä.kotiin

      Viikko taas lusittu keho on kipee ja mieli pa-oloisena hiukan haikee. Jotos kulkee ja henki haisee.

    • Urpo.Sievänen

      Ruumiillisuus on jotenkin varsin maanläheistä ja kouriintuntuvaa.

      Pierut ovat yleensä huomattavan ruumiillisia. Äskön minulta
      kuitenkin pääsi ratkaisukeskeinen pieru, se oli jo paljon teoreettisempi ja matemaattisempi tapahtuma. Eikä se ratkaisukeskeisyys tarkoita, että se olisi housut ratkaissut, ehei.

      • Koostumusta miettien mielestäni pierut ovat hyvinkin henkisiä, toisinaan kovaäänisiä ja haisevia. Mutta kun hetekan patjaan päräyttää sellaset krapulapierut että että koko heteka täräjää ja saundit aivan jumalattomat niin ei se taida kuitenkaan "henkistä" olla. Se patja on kuin jonkinnäköinen äänisuodatin että siitä tulee vaimea, kova ääni.Pistää naurattaa JOKA kerta.


      • Antaa_mennä_vaan
        pervokki kirjoitti:

        Koostumusta miettien mielestäni pierut ovat hyvinkin henkisiä, toisinaan kovaäänisiä ja haisevia. Mutta kun hetekan patjaan päräyttää sellaset krapulapierut että että koko heteka täräjää ja saundit aivan jumalattomat niin ei se taida kuitenkaan "henkistä" olla. Se patja on kuin jonkinnäköinen äänisuodatin että siitä tulee vaimea, kova ääni.Pistää naurattaa JOKA kerta.

        Joskus kun vallan pahasti menöö krapuloissaan pierasemaan niin rupsahtaa oikein varrella ja sinapilla. Silloin on tapahtunut vahinko eli kämmi. Tuoksu on sen mukainen. On otettu pintahiivaolutta kun piti seilailla koko ilta ja yö pohjahiivatuotteiden parissa. https://www.youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI


      • Näin.Se.Menee

    • kun.pää.ei.kiellä

      Sanon sen suoraan. Jouduin huonoon seuraan. Riskien ammattimiesten hanslankariksi. On siinä omakin mopo hiukan ojassa.
      Lämpimistä päivistä huolimatta pitää 6 tuntia jaksaa rimpuilla urakassa mukana. Ehto on että saan kolmanneksen vähemmän palkkaa kuin ammattilaiset. Rakennustyö kestää sunnuntaihin asti. Sukulaissuhteen takia olen talon korjausremontissa mukana.

      • asiat o aina hyvä sanoa suoraan..ainakin itselleen riippumatta siitä kuinka huonoon seuraan sitä on jouduttu..tulee itselläkin miekleen aikoja yökerhossa jossa pöydässä oli selkeesti gangsterisakkii..sanovat vaan et oon sen vert kännissä etteivät taida siitä tarjottimelta viinaa tarjota..mut ei mitää..siinä olin jonkin aikaa ja lähdin poies..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe