yliluonnollisuus

kannattaakokeilllla

Mistä ateismissa on kyse. Mä kerron sulle mistä siinä on kyse. Siinä on kyse siitä että pelätään kaikkea yliluonnollista: noitia, mörköjä, eläviä kuolleita, henkiä, taikuutta, kummittelua, pimeyden voimia jne. Niitä pelätään jo lapsesta saakka niin paljon että jossain vaiheessa niille vaan sanotaan että "painukaa tiehenne". Tämän jälkeen ihmisen olo on jatkuvastui levoton. Kieltäydytään ajattelemasta kuolleiden ylösnousemisia ja ovien narinoita etenkään kun ollaan yksin yöaikaan. Ateistilla on kokoajan tulen lieska t takapuolen alla. Kokoajan kiire pakoon omia ajatuksia ja mielikuvia. Ateisti pakenee joka sekunti kauhujaan.

Jos vain lopettaisit pelkäämisen ja myöntäisit että yliluonnollisuus on täysin todellista niin voisit saada rauhan, voisit vapautua ja lukot saisivat aueta.

32

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakokeilllla

      Ateistit myös menevät naimisiin lähinnä koska pelkäävät olla yksin mörköjen ja kummitusten kanssa. Tarvitsee jonkun unileluksi Romanttista rakkautta ateistien suhteissa ei ole vaan pelkästään yksinjäämisen pelkoa. Siksi niissä suhteissa riidellään ja erotaan. Pelko ja intohimottomuus ajaa puolisot erilleen toisistaan ja lapset joutuvat kärsimään.

      • olenateisti

        Uskovainenhan ei pysty rakastamaan toista ihmistä, koska häen pitää rakastaa yli kaiken jumalaa, eikö ole näin?


    • voimiasairautesikanssa

      Siellä ne paimentolaismiehen keksimät mielikuvitus jumalat, demonit, henget ja ties mitkä vellovat teistin korvien välissä. Mielenterveys on mennyt ja oikeasta elämästä ei tule enää mitään. Kamala kohtalo mutta hyvä varoittava esimerkki muille ihmisille.

    • Toivottavasti aloitus oli provo, eikä tuollaisia ihmisiä oikeasti kulje vapaina yleisillä paikoilla.

      • legio.daemoniorum

        Toki kulkee, välillä joudun 'keskustelemaankin' heidän kanssaan.

        Raskastahan se on kuunnella näitten uskonsotureitten harhoja. Pitää vain yrittää suvaita.

        Lisääntynyt avohoidoksi nimitetty heitteillejättöjärjestelmähän näitä meidän 'iloksemme' ripottelee.

        Toisaalta onhan heillä oma viihdearvonsa...


      • ItkuPätkästäIlosta

        Toisaalta: Pieruhuumorikin toimii vain ainoastaan ensimmäisellä kerralla!
        Jos kokoajan pierettää, niin kannattais ottaa yhteyttä lääkäriin, koska se ei ole ensinnäkään enää yhtään hauskaa kenenkään mielestä, ja selkeästi jossain on vikaa!? :/


    • Jobinpostia

      Jaak.4:12- Biblia (1776). Yksi on lain antaja, joka voi vapahtaa ja kadottaa. Kuka sinä olet, joka toista tuomitset?

    • Jobinpostia

      3Moos,17:7. Ja älkööt he enää uhratko uhrejansa metsänpeikolle, joiden jäljessä he haureudessa kulkevat. Tämä olkoon heille ikuinen säädös sukupolvesta sukupolveen.

    • "Mistä ateismissa on kyse. Mä kerron sulle mistä siinä on kyse. Siinä on kyse siitä että pelätään kaikkea yliluonnollista: noitia, mörköjä, eläviä kuolleita, henkiä, taikuutta, kummittelua, pimeyden voimia jne. Niitä pelätään jo lapsesta saakka niin paljon että jossain vaiheessa niille vaan sanotaan että "painukaa tiehenne". Tämän jälkeen ihmisen olo on jatkuvastui levoton. Kieltäydytään ajattelemasta kuolleiden ylösnousemisia ja ovien narinoita etenkään kun ollaan yksin yöaikaan. Ateistilla on kokoajan tulen lieska t takapuolen alla. Kokoajan kiire pakoon omia ajatuksia ja mielikuvia. Ateisti pakenee joka sekunti kauhujaan.

      Jos vain lopettaisit pelkäämisen ja myöntäisit että yliluonnollisuus on täysin todellista niin voisit saada rauhan, voisit vapautua ja lukot saisivat aueta."

      Koska pelko yliluonnolliseen vaatii ensiksi uskon sen olemassaolosta, ei yksikään joka pelkää yliluonnollistai voi olla ateisti. :)
      Tai toisin sanottuna, yksikään ateisti ei voi pelätä yliluonnollista edes määritelmällisesti.

      Joten taas valitettavasti johtopäätös meni täysin pieleen koska ensimmäinen oletus oli jo itsekin väärä :)

      • kannattaakokeilllla

        Muistatko kun olit 4-vuotias ja päätit ettet usko mörköihin? Okei, eli et siis muista. Niinpä. Todennäköisesti päätöksessä auttoi vanhempien lohduttava vale " ei mörköjä ole olemassakaan" .


      • kannattaakokeilllla

        Pointtina siis se ettet edes muista millaista on pelätä mörköjä. Toisaalta et myöskään muista millaista on kun on rauha on sydämessä. Muistat vain vanhempiesi " ei mörköjä iole olemassakaan" ja milloin yllätät itsesi ajattelemastakaan muulla tavoin, keskeytät itsesi ja alat levottomasti tehdä jotain muuta. Niin ihmistä hallitaan. Niin ihmisen psyyke toimii. Ei saa ajatella mörköjä, pitää paeta omia ajatuksiaan.

        Oletko koskaan edes kokeillut ottaa viikon lomaa töistä ja vuokrata yksin mökin ja mennä sinne lukemaan kauhujuttuja ja miettimään mörköjä, kummituksia, eläviä kuolleita. Etpä tietenkään koska se ei sovi ajatteluusi eikä aikatauluihisi ja keksisit varmasti tuhat hyvää syytä jättää moisen kokeilun väliin. Mutta silti, mitä jos kokeilisit: olla joskus yksin kummituksiesi, pelkojesi kanssa ja tosissaan miettien niitä, syventyä niihin ja niiden olemukseen. Olisit juoksematta karkuun ja seisoisit rohkeana?


      • kannattaakokeilllla

        Et ehkä tunnekaan vielä yön kauhuja ja demoneirta? Onko tuttu se pieni sysimusta hahmo jonka kasvoja ei tunnu erottavan edes läheltä. Korkeutta näyttäisi olevan korkeitaan omaan rintaasi asti. Pysyttelee yleensä vähän etäällä. Puhuu rauhalliseen, piinaavan leikittelevään sävyyn. Uhkailee satuttaa sinua ja lähimmisiäsi, jos et pelaa hänen kanssaan hänen omaa erikoista lautapeliään. Uhkaa tappaa. Monet meistä tuntee tuon kasvottoman, lapsimaisen hahmon niin hyvin että se on kuin aina läsnä. Mikään ei näytä niin mustalta ja tuntuu että sitä hahmoa ympäröi harmaus, tummuus, synkkyys ja kipu, paha olo.

        Tai tunnetko saman hahmon, hieman kypsemmän, hieman pidemmän, ei niin mustan vaan pikemminkin siinä on jotain oranssia hehkua jota se hehkuu ympärilleen. Ikäänkuin sillä olisi hiuksetkin, sidottuina tietysti. Ei puhu juuri mitään vaan pelkästään ikäänkuin raiskaa sinut ja imee kuiviin vaikka oletkin mies. Et voi tuntea muuta kuin intohimoa ja silti kysymyksen: onko tuo nainen samanluontoinen väkivaltainen demoni kuin se itseään synkempi uhkailija?


      • kannattaakokeilllla

        Niiden mustien hahmojen kanssa voi jopa ystävystyä. Ne eivät voi ketään vahingoittaa, uhkailee vain pahantahtoisesti. Rakkaudettomuus, itsekkyys ja välinpitämättömyys on se mikä vahingoittaa. Väkivaltaisuus ei sinällään vahingoita ketään.


      • Ei ole ollut vaihetta jossa olisin pelännyt mörköjä, nelivuotianakaan koska olin tarpeeksi älykäs oppimaan että niitä voi olla olemassa vain unessa (ja unesta voi herätä).

        Muita uhkia kyllä on mutta niidenkin kanssa voi oppia pärjäämään niin kauan kuin ei jää jumiin omiin uskomuksiinsa jotka vain rajoittavat mahdollisuuksia pärjätä antamatta mitään :)

        Ja vastauksena kysymyksiisi möröistäsi... Ei, en tunne sinun mörköjäsi yhtään enempää kuin tunnen "Jumalaasi" :)


      • legio.daemoniorum
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Niiden mustien hahmojen kanssa voi jopa ystävystyä. Ne eivät voi ketään vahingoittaa, uhkailee vain pahantahtoisesti. Rakkaudettomuus, itsekkyys ja välinpitämättömyys on se mikä vahingoittaa. Väkivaltaisuus ei sinällään vahingoita ketään.

        Ystävystyä? Ei. Emme tunne kiintymystä ihmiseen, vain suurta mielenkiintoa.
        Olette hurmaavia lapsekkaissa käsityksissänne. Teitä on kiintoisaa käännellä ja väännellä, ties mitä teistä vielä löytyy.

        Oliko tämä kutsu jatkoon kanssasi?


      • OrYouGoToHell
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Muistatko kun olit 4-vuotias ja päätit ettet usko mörköihin? Okei, eli et siis muista. Niinpä. Todennäköisesti päätöksessä auttoi vanhempien lohduttava vale " ei mörköjä ole olemassakaan" .

        Mutta uskovaisten lapsille sit ilmeisesti valehdeltiin: "Mörköjä on olemassa!" koska vieläkin uskotte moisiin? :)


      • Aikuisenlogiikka
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Niiden mustien hahmojen kanssa voi jopa ystävystyä. Ne eivät voi ketään vahingoittaa, uhkailee vain pahantahtoisesti. Rakkaudettomuus, itsekkyys ja välinpitämättömyys on se mikä vahingoittaa. Väkivaltaisuus ei sinällään vahingoita ketään.

        Kyllä kummitusten kanssa voi ystävystyä. Minun kummitukset on kauniita naisia ja he todella rakastavat minua, ne tulevat milloin mistäkin, esm ikkuna verhoista. Fysistä kosketusta minulla ei niihin ole, eikä ne sellaista salli, olen nimittäin yrittänyt ja ne hävisi heti kun tälläistä yritin. Mutta heidän läsnä olonsa tunnen ja joskus näen, ne hengittävät vieressäni joka ilta. Samaten jostakin minun toisesta ulottuvuudesta, kuuluu aivan ihanaa lintuparven liverrystä. Joskus ajattelen, että en ole tästä maailmasta, ehkä tulin vahingossa tänne pahaan maailmaan, sillä todella paha se on kohdallani ollut. Ystäviä ei minulla tässä maailmassa ole minun ystäväni on ihan muista maailmoista ja tiedän, että he ovat vastassa kun lähden täältä, siihen ulottuvuuteen, josta olen tullutkin.


    • "Mutta silti, mitä jos kokeilisit: olla joskus yksin kummituksiesi, pelkojesi kanssa ja tosissaan miettien niitä, syventyä niihin ja niiden olemukseen. Olisit juoksematta karkuun ja seisoisit rohkeana?"

      Huvittavaa kyllä, asun vuonna 1900 rakennetussa talossa melkein viisi vuotta nyt, talossa jossa jotkut tuttavistani väittivät nähneensä kummituksia. Mutta jotenkin nämä "kummitukset " ja "möröt" ovat ilmeisesti liian ujoja näyttäytyäkseen kun talon isäntä on paikalla :)

    • q.v

      Stephen Kingin kirjoissa on paljon hyvää psykologista jännitystä, kuten Piina. Mutta sitten on toisia kirjoja, joissa on joku demoni ja ne menee osastoon "plääh - etkö voinut keksiä parempaa?"

      Aivan yhtä hyvin siinä olisi voinut demonin tilalla olla kolmijalkainen sateenkaarenvärinen yksisarvinen.. plääh.

    • Morsiameni

      Minä asun yksin ja mikäpä sitten lieneekin , kun ikkunaverhon kukka kuviot muuttuu naisen kasvoiksi ja ne aukoo suutaan kuin ne yrittäis puhua minulle. Ne olivat poissa noin reilun kaksi vuotta, mutta ovat taas palanneet. Lisäksi kuulen kun vierelläni hengittelee rauhallisesti useampia hengitteliöitä, En heitä ole nähnyt kuin yhden. Kerran näin, että vieressäni oli ihan ihmeteltävän kaunis värillinen nainen. Hänen ihonsa oli jotain puna violetin väristä ja se oli todella selkeä näky niin selkeä, että näin jopa hänen silmäripsiensä liikkeen. En pelkää tai hyljeksi näitä näkyjä. Enkä vieroksu sitä hengitystä jonka viereltäni kuulen. Onko nämä ilmestykset sitten mielikuvitukseni tuotetta. Vai olenko tulossa hulluksi? Sekin on ehkä mahdolista, että sieltä meidän toisesta ulottuvuudesta nämä näky naiseni tulevat iltaisin luokseni. Muutenkin minulla on tunne että minun luonani asuu joitain, tässä tapauksessa henki persoonia. Ne on olleet uni tilassa kanssani jopa sukupuoli yhdynnässä. Kunpa he eivät lähtisi pois. Aikanaan siirryn heidän näkyvään maailmaansa. Oletan, että he ovat ystäviäni tuon puoleisesta.

      • KäyntiPsykiatrillaAuttaa

        Oleta vain.
        Mä taas oletan et sä näät joko todentuntusia unia, valveunia, tais sit sä todellakin oot tullu hulluksi!? :/ Joista jälkimmäistä kyllä epäilen, koska harva hulluksi tullut itse tietää tulleensa hulluksi.


      • erotuskyky

        On taito erottaa oman mielikuvituksen luoma hengetön tunne- tai ajatusolio oikeasta astraalilentäjästä tai tuonpuoleisen asukkaasta. Tarkkaavaisuutta edellytetään. Harha-hahmot eikäyttäydy kovin tietoisesti. Oikeat henget kyllä.


      • JuuEiMennyLäpi
        erotuskyky kirjoitti:

        On taito erottaa oman mielikuvituksen luoma hengetön tunne- tai ajatusolio oikeasta astraalilentäjästä tai tuonpuoleisen asukkaasta. Tarkkaavaisuutta edellytetään. Harha-hahmot eikäyttäydy kovin tietoisesti. Oikeat henget kyllä.

        Oisit jättäny ton viimesen lausees kirjottamatta, niin suo ois voinu vielä pitää täysjärkisenäkin!? :/ :D

        Mut lähinnä toi sun läpinäs herätti mussa kysymyksen, et: Eikös koko psykiatria ole sit täysin tarpeeton tieteenala, jos sun mukaas jokainen ihminen on itsekin täysin tietoinen omasta henkisestä hyvinvoinnístaan?


      • Normaalinepänormaali
        KäyntiPsykiatrillaAuttaa kirjoitti:

        Oleta vain.
        Mä taas oletan et sä näät joko todentuntusia unia, valveunia, tais sit sä todellakin oot tullu hulluksi!? :/ Joista jälkimmäistä kyllä epäilen, koska harva hulluksi tullut itse tietää tulleensa hulluksi.

        Kun kaikenlaista ns yliluonnollista kuitenkin tapahtuu. Minun isän isä oli ollut veren seisauttaja. Hän oli pystynyt pysäyttämään veren tulon jostakin haavasta vaikka se verentulo olisi ollut miten suurta tahansa. Ulkoisia merkkejä tässä ukossa oli ollut verenseisauttamis tilanteessa, se että hän oli mennyt kasvoiltaan aivan verettömäksi siis kalpeaksi, tukka oli noussut pystyyn, niin että se oli muistuttanut hius harjaa.
        Onkohan nyt näin, että nämä poikkeavat kyvyt menevät suvuittain? Sama ukko oli pystynyt taikomaan teuras eläimenkin, niin, ettei se eläin ollu kuollu vaikka sen kurkku oli kokonaan katkaistu ja pääluu lyöty luttuun, niin se lammas oli vain määkiny, eikä siitä ollut tullu yhtään verta vaikka sen kurkku oli viilletty kokonaan poikki.
        On meedioita, on ilmassa leijuvia ihmisiä. Meissä on ihmisiä joilla on yhteyksia voimiin ja maailmoihin, joita me emme tunne. On ihmisiä jotka on kävelleet virtaavan tulivuoresta virtaavan laavan päällä. Puhumattakaan niistä jotka tanssivat hiilloksella. On ihmisiä jotka on syöneet kouramitalla palavia hiiliä jne...


      • hgf.hf
        Normaalinepänormaali kirjoitti:

        Kun kaikenlaista ns yliluonnollista kuitenkin tapahtuu. Minun isän isä oli ollut veren seisauttaja. Hän oli pystynyt pysäyttämään veren tulon jostakin haavasta vaikka se verentulo olisi ollut miten suurta tahansa. Ulkoisia merkkejä tässä ukossa oli ollut verenseisauttamis tilanteessa, se että hän oli mennyt kasvoiltaan aivan verettömäksi siis kalpeaksi, tukka oli noussut pystyyn, niin että se oli muistuttanut hius harjaa.
        Onkohan nyt näin, että nämä poikkeavat kyvyt menevät suvuittain? Sama ukko oli pystynyt taikomaan teuras eläimenkin, niin, ettei se eläin ollu kuollu vaikka sen kurkku oli kokonaan katkaistu ja pääluu lyöty luttuun, niin se lammas oli vain määkiny, eikä siitä ollut tullu yhtään verta vaikka sen kurkku oli viilletty kokonaan poikki.
        On meedioita, on ilmassa leijuvia ihmisiä. Meissä on ihmisiä joilla on yhteyksia voimiin ja maailmoihin, joita me emme tunne. On ihmisiä jotka on kävelleet virtaavan tulivuoresta virtaavan laavan päällä. Puhumattakaan niistä jotka tanssivat hiilloksella. On ihmisiä jotka on syöneet kouramitalla palavia hiiliä jne...

        Kana, joka eli 18 kuukautta ilman päätä;

        http://www.bbc.com/news/magazine-34198390


      • KäyntiLääkärilläAuttaa
        Normaalinepänormaali kirjoitti:

        Kun kaikenlaista ns yliluonnollista kuitenkin tapahtuu. Minun isän isä oli ollut veren seisauttaja. Hän oli pystynyt pysäyttämään veren tulon jostakin haavasta vaikka se verentulo olisi ollut miten suurta tahansa. Ulkoisia merkkejä tässä ukossa oli ollut verenseisauttamis tilanteessa, se että hän oli mennyt kasvoiltaan aivan verettömäksi siis kalpeaksi, tukka oli noussut pystyyn, niin että se oli muistuttanut hius harjaa.
        Onkohan nyt näin, että nämä poikkeavat kyvyt menevät suvuittain? Sama ukko oli pystynyt taikomaan teuras eläimenkin, niin, ettei se eläin ollu kuollu vaikka sen kurkku oli kokonaan katkaistu ja pääluu lyöty luttuun, niin se lammas oli vain määkiny, eikä siitä ollut tullu yhtään verta vaikka sen kurkku oli viilletty kokonaan poikki.
        On meedioita, on ilmassa leijuvia ihmisiä. Meissä on ihmisiä joilla on yhteyksia voimiin ja maailmoihin, joita me emme tunne. On ihmisiä jotka on kävelleet virtaavan tulivuoresta virtaavan laavan päällä. Puhumattakaan niistä jotka tanssivat hiilloksella. On ihmisiä jotka on syöneet kouramitalla palavia hiiliä jne...

        "Plasebovaikutusta lukuun ottamatta tehdyissä vaikuttavuustutkimuksissa ei ole löydetty todisteita verenseisautuksen vaikuttavuudesta."

        *PIM!* olet hullu!


      • dfrgthjkjhgfds

        Kiva psykoosi sulla.


    • A.Teisti

      Olet käsittänyt asian ihan väärin. Ateismissa on kyse juuri siitä, ettei uskota mitään typeryyksiä joistain yliluonnollisista ilmiöistä tai olioista, ne ovat vain typerien ihmisten kuvitelmia... :)

      Nyt eletään jo 2000-lukua! On uskomatonta, että joku pöhkö vielä uskoo tällaisiin hullutuksiin.

      Onko aloittaja pelle vai vain hölmö?

    • Aikuisenlogiikka

      Juuri näin yliluonnollisuus on hyväksyttävä omalta osaltaan ja siitä ei saisi ainakaan omalla nimelläsi juuri kirjoitella, eikä puhua, koska sillä vain pahentaa oman elämänsä. Puhujan mielenterveyttä aletaan epäillä heti! Jos esm taloyhtiössä tidetään ns yliluonnollisista näyistäsi ja kokemuksistasi, niin sinun pelätään sytyttävän tulipalon talossasi jos asut kerros talossa. Työpaikastasi sinut parhaassa rapauksessa potkitaan pellolle. Minulla on esm tilanne se, että asun kummitusten kanssa. Minun kummitukset ei ole haamuja siten kun haamut kirjallisuudessa kuvataan. Minun kummitukset ovat läsnä tälläkin hetkellä ne hengittelevät vierelläni, ehkä lukeevat tekstiäni. Joskus nämä minun "asuntokaverit" saa näkyvän muodon, heidän kasvonsa ilmestyy minulle ja ne aukovat suutaan kuin yrittäisivät puhua minulle, ääntä ei kuitenkaan kuulu. On tapauksia kun henkimaailmasta on joku nainen tullut viereenikin iltaisin maate käydessä. Yleensä minun kummitus "asunokaverit " on naisia ja uskon näin, että kun minulle unessa annetaan pillua, niin se on näitten minun "asuntokaverien" rakkautta.
      Nyt sanotaan tietysti, että tämä yllä kirjoitettu on mielikuvituksen tuotetta, varsinkin kun asun yksin. Niin taikka näin en halua luopua mielikuvituksesta jos tämä on sitä. Jos nämä henkimaailman "asunokaverini" on kummituksia, en halua heistäkään luopua, koska minun kummitukseni on ainoastaan hyviä minulle.

    • uskomaton.uuno

      Harhautuneen uskovan käsityksistä demonien kautta kummituksiin asuintovereina.

      Kyllä on helpottavaa huomata millaiset 'voimat' ovat vastustamassa ateistista elämäntapaani. Eipä noista taida olla mielenrauhani horjuttajiksi.

      Keskustelun aloittaja ei taida käsittää, että useimpien ateistien elämässä toteutuvat jo ne asiat, jotka mainitaan kristinuskon korkeina tavoitteina. Tietenkin poislukien itse jumaluuksiin uskomisen.
      Se paljonpuhuttu moraalisäännöstö ei ole mikään 'taivaasta annettu', vaan on muodostunut tekojen seurauksia tutkisteltaessa.

    • dfghjklögbfgdxfgfhr

      Kummitukset ja demonit ovat ihmisen pään sisäisiä ajatuksia, ei mitään muuta. Toki niistä kertovat kirjat ja elokuvat ovat ihan hyvää viihdettä, mutta sellaisia tapahtumia ei ole kukaan missään koskaan todistanut, joten se siitä.
      Onhan vanha testamenttikin melkoinen kauhutarina. Kummitustarina jumalakummituksesta, jota sitten kerrottiin illalla nuotion äärellä autiomaassa. Juu, ihmisen mielikuvitus on rajaton.
      Oletteko muuten huomanneet, että ufojutut ovat alkaneet saada uskonnollisia piirteitä. Jos kiinnostus pysyy, eikä kuole pois, ilmiöstä voi tulla uusi uskonto tulevaisuudessa. Tälläisiä uskonnot ovat, tarinoita, jotka kasvavat valtaviin mittoihin ihmisten mielissä. Ajan kuluessa ja ilmiön kasvaessa ihmiset alkavat pitää ilmiöitä todellisina. On se ihmisen ajatuksen voima valtava.

      • Shamaaniko

        Sinä olet juuri tyypillinen Ateisti kuivianen, jolla ei ole yhteyksiä henkimaailmoihi, kukaan Ateisti ei voi mitägtöidä, esm sitä tapahtumattomaksi, kun sadat ihmiset on saman aikaisesti nähneet jonkin ihmisen leijjailevan heidän päittensä yläpuolella. Tietenkin kaikkea voidaan väittää tapahtumattomaksi, mutta mitä tällä voitetaan jos kaikkea väitetään, että niin ei ole tapahtunut? Itse näen niin paljon ns kummituksia, että olen täysin vakuuttunut siitä, että on elämässä, meille näkymättömiä elämän muotoja, esm siitä olen vakuuttunut, että meillä on jokaisella näkymättömässä maailmassamme kaksois olento, ns Etiäinen joka kulkee meidän edellämme, samalla varmistaen reittimme. Voi olla, että puheet enkeleistä johtuvat juuri näitten etiäisten olemassa olosta. Etiäiset oli vielä tyypillisempiä silloin kun viestintä välineitä ei ollut. Vahastaan sanottiin, että hyvillä ihmisillä on etiäiset.
        Ateisti kuiviaiset olkoon miten ovat itse on ideologiansa valinneet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe