En tarvitse valistusta, tuomitsemista tai kettuilua, tiedän toimineeni typerästi enkä todellakaan ole ylpeä pöljäilyistäni. Eivätkä kaikki nuoret ole yhtä vastuuttomia kuin minä.
Olen 14-vuotias nuori. Tyhmänä ja ajattelemattomana kakarana sitä on tullut kahden vuoden aikana ryypättyä monta kertaa, mm. viinaa kaljaa ja siideriä. Kerran olen oksentanut, muisti mennyt monesti. Nyt olen kuitenkin huomannut että muisti on mennyt ihan selvinpäinkin. Unohtelen jatkuvasti perusasioita joiden muistaminen kävi kuin leikistä ennen kun olin korkkia kertaakaan avannut. Tuntuu tosi pahalta, että oman typeryyteni takia olen kadottanut monta kaunista muistoa esimerkiksi lapsuudesta. Siksi olenkin päättänyt lopettaa. Toivoisin todella muistini palautuvan alkoholin aiheuttamista vaurioista, mutta en tiedä onko se enää mahdollista? Kaikki vastaukset ovat tarpeen! :-)
Alkoholi ja nuoren aivot
vame
2
258
Vastaukset
- OmatAivot
Kerran vammainen aina vammainen. Aivojen kehitysvaihessa tapahtuvat alkoholimyrkytykset ovat aika ikävä juttu, tuppaa tulemaan taantumaa...sama koskee kaikkia ikävaiheita. Todellisuus ei ole kuitenkaan aivan lohduton.
http://www.hs.fi/tiede/art-2000002894006.html - 6000-päivää
Täydellinen pidättäytyminen alkoholista saattaa palauttaa aivojen toimintakykyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4943426Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1642426- 1452304
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71755Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel431742Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811474Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131466Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171327- 91272
- 571156