Isisin johtaja Abu Bakr al-Baghdadi on kuollut

Onko ilmestyskirjan 13. luvun ensimmäinen peto tässä?

Nyt jää nähtäväksi jos tämä kaveri nousee esille vielä ja hänellä on päässä ”kuolinhaava”, oikea silmä sokeutunut ja toinen käsi on kuoleentunut, siis kärsinyt jonkinlaisia hermo- tms. vaurioita. Aika näyttää!

Merkittävää tässä on ilmestyminen ja laittomuus, jotka ovat ne raamatullisesti tärkeät kuvaukset, kuten pieni valta, joksi tätä voisi myös kuvata. Laittomuus on tietenkin koko maailman etsityin terroristijohtaja ja toinen asia on se että hän on kadonnut julkisuudesta. Kukaan ei tiedä missä tämä kaveri on ja kun hän sitten ilmestyy haava päässään ja kaikki muut kuvaukset jotka Raamattu on tästä kertonut, niin valveutuneet tajuavat heti kenestä on kyse.

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PROFETIANLEIJONA

Kyllä Bahkasialla varmasti oli kaikki ihmismielen pedot, mut Bahkasika ei ollut yksikään raamatun pedoista. Ne on ihmismielen petoja. Mikä niistä pedoista saa uskomaan valheisiin mitä itse keksii?

• pyhässähengessä

Todiste numero yksi. Raamattu on henkimaailman sanaa.
      Todiste numero kaksi. Raamatun vertauskuvat eivät ole mitään maallisen maailman ennustuksia.

Joten raamattu ei ennusta mitään todellisen maailman asioita.

• tunnustustaannettava

- Kuoli asiallisesti sodan viimeisinä päivinä kuten kolleegansa adolf hitler - hyvin ajotettu ,täytyy tunnustaa.

• WAHRNUNG

No nyt USA:lla on tulossa sitten joku uusi yllätysjärjestö pelottelemaan erityisesti Eurooppalaisia. ISIS oli melko pliisu ja Al-Qaidan päivittäjä unohti tyystin panna uudet videot youtubeen. Uuden terroristijärjestön perustamisesta kenellään ei ole vielä mitään vihiä, mutta katsotaanpa mitä hollywood on ensi viikolla saanut ladattua tuuppiin. ;)

• Tarkkaväännös

Ilm.6:8. Biblia (1776). Ja minä näin, katso, hiirenkarvainen orhi, ja sen päällä istui, sen nimi oli kuolema; ja helvetti noudatti häntä. Ja hänelle annettiin voima tappaa neljättä osaa maan päällä miekalla ja nälällä, ja surmalla ja pedoilla maan päällä.

• Finne2

Olemme valveilla ja seuraamme maailman tapahtumia. Kuitenkin jos se ensimmäinen peto nousee jo nyt, niin seuraavasta 42 kuukaudesta ei tule varmasti hauskaa aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe