lääkkeistä

miulla aloitettiin uusi lääkitys leponex, ablifly ja fenlafaxin, noitten pitäisi nyt toimia kun olen kokeillut vaikka miten monia lääkkeitä ja ne eivät ole toimineet(esim:rispendal)
onko ollut pahoja kokemuksia noista lääkkeistä?
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Jokainen noista on p*skaa!
Ilmianna
Jaa
Kuolet. Leponex vähentää valkovalkosoluja (leukosyyttejä ym.) ja abilifyn jälkeen ei väsytä ja tulee agressiiviseksi ja saa päänsärkyä. Vaihda zypreksaan, olanzapiinin tai zeldoxiin. Pyydä, että leponex lopetetaan ja valkosoluarvoja seurataan vielä jonkin aikaa. Mullekin meinattiin laittaa Helsingissä mielisairaalassa leponexin lisäksi abilifyn kun se piristää aamulla, mutta onneksi ei laitettu. Huonosti olis käyny. Leponexin kuolee kaikki vähän jotka sitä kokeilee, ja siihen voi edelleen menehtyä. Helsingissä muutenkin vähän sairasta lääkekokeilua. Mulle sopi myöhemmin muutkin lääkkeet kuin leponex vaikka se on muka viimeinen, jota kokeillaan. Jos se lopetetaan sulta, niin älä pyydä sitä enää koskaan. Älä ota unilääkkeitä abilyn tai leponexin aikana. Ei kai zyprexassa mitään vikaa oo? Se on helppo lopettaa jonain päivänä, tai olanzapin. Ei kai ne harhat nyt niin kauheat oo, ettei niiden kans nyt pystyis olemaan?
Ilmianna
Jaa
Kuinka kauan tuota voi jaksaa?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

lääkkeistä

miulla aloitettiin uusi lääkitys leponex, ablifly ja fenlafaxin, noitten pitäisi nyt toimia kun olen kokeillut vaikka miten monia lääkkeitä ja ne eivät ole toimineet(esim:rispendal)
onko ollut pahoja kokemuksia noista lääkkeistä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta