Hei.
Kysyisin nyt minua askarruttavaa asiaa: Kumpi liike voisi olla tehokkampi normaali penkkipunnerrus vai penkkipunnerrus istuen laitteessa? Ja sitä myös että pitääkö kummassakin olla samanverran painoa vai pitääkö jompaankumpaan latoa enemmän painoa?
Kiitos
Normi pena vs pena istuen laitteessa?
Jaska25
4
659
Vastaukset
- hyvinmeneetaas
Kyllä on, selvästi tehokkaampi. Ja paino suhde on 0.8 vs 1.2
- rewop
Tehokkain on pena kahvakuulalla kuula ylöspäin. Nuo laitteet on lähinnä naisille ja vammasta kuntoutujille.
- kokeilepa
Rengasvoimistelua. Tulee yläkroppaan pattia ja pysyy roppa kunnossa. Jos ei taivu aloittaa etunojapunnerruksilla ja leuanvedoilla. https://m.youtube.com/watch?v=6iC3dxxtFD8
- aiettäkuntietäisit
Lukekaa kysymys.
Tehokkaampi, kumpi liike on tehokkaampi.
Tietysti laite on tehokkaampi, koska siinä saa suurimman tehon. Voimia ei kulu tekniikkaan ja tasapainoon. Aina saa tehtyä maksimi teholla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122549Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1002495Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072164Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261526Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1351264
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146