Sukulaisten kesken

Elämän_ihmetys

Onko kukaan harrastanut kimppailua esim. kuviolla serkukset toisen serkun naisystävä? Vai joko tämä on liian pervoa?

No jos ei kimppailua, niin entäs parinvaihtoa serkus- / sisaruspiirissä? Vaimot tai miehet vaihtoon veljesten / siskojen / serkkujen kesken.

Olenko aivan pervessi, kun käy edes mielessä?

21

2622

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet-avuton

      Taidat olla riippuvainen muiden mielipiteistä, koska kyselet.

    • Joskus maalla kun serkkuja oli useampi koolla. Pidettiin hauskaa yhdessä.

      • Eihän-susta-muuhun

        Kupen pihalla hippaa tai kymmentä tikkua.


      • Eihän-susta-muuhun kirjoitti:

        Kupen pihalla hippaa tai kymmentä tikkua.

        Joo, silläkin me aloitettiin. Silloin alle kouluikäisenä. Sitten teininä leikit muuttui. Katsottiin aikuisista mallia. Alasti saunomista ja siitä eteenpäin. Aina oli joku joka halusi aloittaa uuden leikin.


      • Buuaahaa

        Hahaa näitä hönöjen juttuja ei voi kun nauraa


      • Ai-hurja
        virtasenposti kirjoitti:

        Joo, silläkin me aloitettiin. Silloin alle kouluikäisenä. Sitten teininä leikit muuttui. Katsottiin aikuisista mallia. Alasti saunomista ja siitä eteenpäin. Aina oli joku joka halusi aloittaa uuden leikin.

        Ai hurja ai hurja. Oikein saunassa!


      • zddfftt

        Häähää juuri näin


      • Buuaahaa kirjoitti:

        Hahaa näitä hönöjen juttuja ei voi kun nauraa

        Hienoa että naurat. Se on ilon merkki.


      • Ai-hurja kirjoitti:

        Ai hurja ai hurja. Oikein saunassa!

        Luonnollinen tapa olla alasti toisten seurassa. Jos vaikka ei sitten haluakkaan.


    • Joo477

      Lasketaanko äiti?

    • VeljestenKesken

      Veljeni kanssa ollaan naitu toistemme vaimoja.

      • Mitäs vaimot?


      • VeljestenKesken
        virtasenposti kirjoitti:

        Mitäs vaimot?

        Ollaan kaikki miielellään mukana ja meillä on hyvä yhteishenki.


    • KimpassaNaidaan

      Veljeni kanssa ollaan naitu minun vaimoa melko tiiviisti ja jatketaan niin kauan kuin kiinnostaa kaikkia.

    • VeljestenKesken

      Naimme vaimoani veljeni kanssa kaksistaan ja myös kumpikin erikseen.

    • KimppassaVaimoa

      Serkkuni kanssa ollaan naitu vaimoani kerran tai kaksi viikossa.

    • VaimonKälynmiehenKanssa

      Me ollaan oltu 1N 2M
      Nainen oli vaimoni minä ja vaimon siskonmies. Naimme kimpassa noin kolme vuotta 1-2 kertaa kuussa kesälomilla melko yhtenäisesti ainakin pari viikkoa.
      Oli myös muitakin miehiä.

    • KimppaPanoa

      Olen nainut vaimoani siskonmiehen kanssa

    • N35VM37V

      Vaimoni siskonmies poikkeaa usein meiillä kimppapanolla.
      Asumme samassa lähiössä "kävellen 5min" joten on helppoa järjestää tapaamiset.
      Itse nain hänen veljen vaimoa ja vaimoni jotain muuta kaveria.

    • SePieniKipinä

      Ei siinä mitään niin ihmeellistä ole. Elän ja asun serkkuni kanssa tänäkin pävänä. Täytyy sanoa että koska on tuntenut serkun pienestä pitäen niin tuntee henkilön jo hyvin kun aloittaa yhteiselämän. Ja veikkaan että se on monissa tapauksissa nautinnollisempaa kuin monen muun parin.

      Serkkua voi suositella. Täytyy tosin katsoa miten kaukaa sukulinjat kohtaa mutta jos toinen puoli on karjalan evakkoja niin ei ole suurempaa huolta. Suurempi huoli on esim. eristyneillä paikkakunnilla kuten Raumalla ja Turussa. Vaikka kaikki ovatkin eri nimisiä ovat he toisilleen sukua monen sukupolven ajalta. Ja maaseudulla on kautta aikain harrastettu "pellon yli naintia".

    • NaisetKunniaan

      Siskon mies piikkeaa meillä välillä naimassa vaimoani kimpassa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe