Oletetaan, että homoja kohdellaan huonosti. Joskus näin todella on.
Mutta kestovalehtelija valehteli taas. Väitti että täällä avoimia homoja kohtaan on raakaa aggressiivisyyttä liberaalien taholta.
Minua kohtaan ei ole ollut mitään vihamielisyyttä, jos ei oteta huomioon usko.vaista ja muita uskoviksi itseään mainostaneet. Mutta hekin ovat hyvin harmittomia, joita ei kannata ottaa vakavasti.
Ihmettelen vaan sitä että miksi uskovalla on pakkomielle valehdella. Uskovat pilaavat maineensa, ja sitten itketään kuinka heitä vainotaan.
Mutta kestovalehtelija valehteli taas. Väitti että täällä avoimia homoja kohtaan on raakaa aggressiivisyyttä liberaalien taholta.
Minua kohtaan ei ole ollut mitään vihamielisyyttä, jos ei oteta huomioon usko.vaista ja muita uskoviksi itseään mainostaneet. Mutta hekin ovat hyvin harmittomia, joita ei kannata ottaa vakavasti.
Ihmettelen vaan sitä että miksi uskovalla on pakkomielle valehdella. Uskovat pilaavat maineensa, ja sitten itketään kuinka heitä vainotaan.
Vastaukset 27
Vanhimmat
" Väitti että täällä avoimia homoja kohtaan on raakaa aggressiivisyyttä liberaalien taholta."
Hyvän huomion olet tehnyt! Avautuneita homoseksuaaleja kohtaan ollaan raakalla tavalla aggressiivisia, koska he poikkeavat nykyisesta yhteiskunnallisesta agendasta.
Älä aina valehtele, se tosiaan ärsyttää.
Eihän edes minua kohtaan kukaan ole raakalla tavalla vihamielinen, vaikka olen avautunut jo 10 vuotta homona.
Lopeta hyvä ihminen tuo alituinen valehtelu.
Älä tuosta tyypistä piittaa. Se on joku nolo trolli.
Joo, mutta kun vihaan valehtelua ja tuo valehdellut näillä palstoilla jo ainakin viisi vuotta.
Miksi valehtelet? En ole iki kuuna kertonut panneeni vaimonani B-rappuun. Ja siitä on aikaa 12 vuotta.
Sitä kun ei ole koskaan tapahtunutkaan. Mielikuvitukseni ei riitä olemattomien asioiden keksimiseen. Eikä valehteluun.
"Opettaja", "tohtorikoulutettava" ja "tilastonikkari"Korkkiruuvilla ei ole läheskään kaikki inkkarit kanootissaan. Voi olla ettei ole enää yhtäkään.
Oletko tosiaan unohtanut liukuvoidejuttusi?
Missä näkyy, että olisin pannut vaimonani peppuun? Ja moni homo on elänyt vaimonsa kanssa kuolemaansa asti. Miten kukin mihinkin pystyy. Itse olen tätä miettinyt, ja päätynyt siihen, että jo nuoresta asti olen pyrkinyt olemaan huomaamattomasti homo. Olen peitellyt asiaa viimeiseen asti. Tämä on tavallaan tragedia, ettei ole kyennyt olemaan oma itsensä. Mutta nyt kaikki on jo aivan loistavasti.
Ja "liukuvoide" ei aina liity peppuseksiin. Ei vaimonikaan kanssa. Nykyään käytän extra virgen oliiviöljyä, jota ei myöskään käytetä peppuseksiin, vaan muuhun nautintoon.
Etkö muista miten ihanasti se liukuvoide kihelmöi moloasi ja vaimosikin tykkäsi?
Heh. Mutta ei suinkaan peppupanossa. Sinulla on liian vilkas mielikuvitus.
Minulla ei ole mkään pakkomielle valehdella.
Kuitenkin sen teet.
Mistäpä niin päättelet?
"Ihmettelen vaan sitä että miksi uskovalla on pakkomielle valehdella."
En kyllä yleistäsi tätä! Uskovien joukossa on näemmä henkilöitä, joilta valheet sujuvat. Ja oletan että jossain päin jopa opetetaan tätä valehtelua, sillä onhan se yksi manipuloinnin perustekijä. Sitä hämmästelen kyllä.
No mutta sinähän nyt sitten kerrotkin mitä minä olen valahdellut 🤗
Tarvittaessa olen oikaissut juttujasi.
Enpä ole yhteenkään "oikaisuusi " törmännyt 🤗
Aloituksesi on torre niin lapsellinen, että et varmaan tykkää kyttyrää jos vain 😂 siille?
Vai sillä lailla. Minua vain kiinnostaa se mikä saa ihmiset, jopa uskovat valehtelemaan, vaikka tuollekin tyypille olen huomauttanut varmaan kymmeniä kertoja.
Mikä saa ihmisen kestovalehtelijaksi? Jos koet sen lapselliseksi, niin annat valehtelulle luvan ilman pienintäkään kritiikkiä. Naurat vaan.
😂 sinä olet mainio 😂
Suhtaudut asiaan kumman keveästi.
Eiks oo jännää 😉
Tottakai suhtautuu kevyesti. Usko.vainen on patologinen valehtelija.
Olette te hauskoja 😂😂😂
Sinua ei taida kiinnostaa muu kuin tyhmien juttujesi levittely. Ei mitään sisältöä, vaan pelkkää suunsoittoa. Niin lapsellista.
Yritäppäs nyt käyttäytyä kuin aikuiset?
Johan Jumalakin on todennut että
https://www.youtube.com/watch?v=6fqC8jV6ZJs