Kun te näette idänstä tulevan myrsyn jonka pilvet alkavet ulottua maahamme saakka, tuntuu että on tulossa rajuilma, niin sen rajuilman alkaessa, vanhat vankkurit lähtevät liikkeelle ja korjaavat lyhteet (morsiamen) kotiin.
Niilo Ylivainion profetia on ajan merkki
22
535
Vastaukset
Kyseessä on heilutusluhde!
- Anonyymi
Kukahan osaisi selittää tuon profetian? Tarkoittaako tuo sitä, että ne uskoon tulijat, joita noilla viljalyhteillä kuvataan, pelastuvat jonnekin pois niiden pilvien alta vai sitä, että Jumala varjelee heitä muita paremmin, mutta he kuitenkin jäävät niiden myrskypilvien alle?
- KeinWunder
Yli-Vainio ja kumppanit lähettelivät raamattuja Venäjälle ilmapalloilla. Idän uhka oli Yli-Vainiolle pakkomielle.
- ytruu
Kyllä niitä Raamattuja vietiin autoilla ja rekoillakin ja välillä jäätiin kiinni ja välillä ei.
- Hahhahhaa123
No minä kyllä toin votkaa toiselta puolen, enkä jäänny kiinni, niin että kenen perse tässä oikein merivettä kestää?
- harriveijonen
Minä maalasin tuosta Yli-Vainion näystä taulunkin
http://wwnet.fi/users/veijone/- weewrw
ok..
- feerg
ok..
- 242354
ok..
- Jobinpostia
Saarnaaja-kirja sivu 271. Saarnapöntössä on kerrottu kerrottu yhtä paljon valheita kun kapakoiden pöydissä. On oltu hyvää tarkoittaen epärehellisiä ja toimittu koko ajan Jumalan nimissä. Kyllä kaikkeen on Jumala nimi kuule ehditty sotkea... Jumalalta ei ole muistettu kysyä, tai on kysytty ja itse vastattu. Ja niin menee kaikki muuten oikein hyvin, kokoukset onnistuvat, mutta herätystä ei tule. Ei tule, vaikka kaikki tehtiin oikein..... Näin Niilo.
- 1Niinpäniin
Amen.
- ewweewe
ok..
- eretret
ok..
- rgeg
ok..
- violaluna17
Aamen.! Hyvä on tuo Niilon profetia. Toteutukoon se pian! Mutta totta on myös se,ettei Lopunaikana tule herätystä,vaan eksytyksiä ja suuri luopumus. Se herätyksen odotuskin taisi olla sitä amerikkalaista menestysharhaa vaan. Jeesus sanoo. Kun Ihmisen Poika tulee,löytäneekö hän uskoa maan päältä! Ja varoittaa vääristä kristuksista ja vääristä.profeetoista. Eikä varmasti turhaan. Matteus. 24. Luku.
- 1234567---
Olen lukenut Yli Vainion kirjan "Järkyttävä Maailma".
Siitä ei kyllä totuutta löytynyt.
- filade
Pietarin puhe juutalaisille herätyksestä, ehtona ennen kuin Jeesus voi tulla toisen kerran maan päälle:
Ap.t.3:19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois
20. ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäsi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen.
21. Taivaan oli määrä ottaa hänet luokseen niihin aikoihin asti, jolloin kaikki asetetaan kohdalleen. tästä Jumala on puhunut ikiajoista asti pyhien profeettojensa suulla.
Juutalaisten suuri Jaakobin ahdistus huipentuu vihanajan lopussa;
Ps.102:17. kun Herra rakentaa Siionin ja ilmestyy kunniassaan.
18. Hän kääntyy niiden rukousten puoleen, jotka ovat menettäneet kaikkensa, eikä halveksi heidän rukoustaan.
19. Tämä kirjoitettakoon tulevalle (Tai:"viimeiselle") sukupolvelle, ja kansa, joka vastaisuudessa luodaan, on ylistävä Herraa.- rery
ok..
- Olemmekounessa
Ilmestyskirjan 12 luvussa kerrotaan suuresta merkistä taivaalla. Tänä syksynä tuo merkki on nähtävissä ja ymmärrettävissä niille jotka etsii ja valvoen odottaa.
Englannin kielellä löytyy paljon tietoa tuosta merkistä, mutta ei vielä ole suomeksi tullut ainakaan minun tietooni.
Ios on kiinnostusta löytyy youtubesta: esim. Robert Breaker. 23. September 2017.
Siunausta - Tarkkaväännös
Ilm.12:1-2. Biblia (1776). Ja suuri ihme ilmestyi taivaassa: vaimo oli pujettu auringolla, ja kuu hänen jalkainsa alla, ja hänen päässänsä kruunu kahdestatoistakymmenestä tähdestä. 2 Biblia. Ja toinen ihme täkyi taivaassa, katso: suuri ruskea lohikärme........ei taivaalla vaan taivaassa.
- Anonyymi
Oliko se Markus Lohi...
- Anonyymi
Älkää uskoko kenenkään profetioita. Jos olet uskossa, hän ilmoittaa sinulle itse jos on jotain ilmoitettavaa.
Raamattu sanoo, kun teille sanotaan, että herra on siellä ja herra on täällä, älkää uskoko.
Sama juttu profetioiden kanssa.
Älkää uskoko huijareita.
Uskovia ei juuri enää ole. Niitä riittää, jotka sanovat olevansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207