Meni entistä risammaksi, mutta mitä sitä kaaokselle voi.
anarkisti korjasi polkupyörää
5
260
Vastaukset
- naapurix
- AnarkistiKai
Anarkia ei itseasiassa merkitse kaaosta, kuten jotkut itseään anarkisteiksi kutsuvat teinit, sensaatiota hakeva media jne. luulevat.
Anarkia tulee latinan kielen sanoista An "ilman" ja Archon" Hallitsijoita. Merkitys on käytännösä vain ilman hallitsijoita. Ei mestareita, ei orjia. Anarkian kirjo on valtava. On anarkokapitalisteja, kryptoanarkisteja jne.
Itse vain vastustan nykyisiä hallintomuotoja ja lumedemokratiaa. Nykyään voitaisiin jo internettiä ja lohkoketjuteknologiaa hyödyntäen äänestää kaikista pikkuasioistaki reaaliajassa maan- tai jopa maapallon laajuisesti ja heivata päättäjät huitsin nevadaan historian kirjoihin. - Natsifatsi
Mihin siinä kiljupöhössä muuhunkaan pystyy...
- anarkomarko
Anarkistit pöllivät lapsien jopoja. Ilmaiset subut ei riitä kun aamupalaksi. Jopot torille myyntiin , niin saa lisää subua.
- Jonesoriginaal
Lainaus: Itse vain vastustan nykyisiä hallintomuotoja ja lumedemokratiaa. Nykyään voitaisiin jo internettiä ja lohkoketjuteknologiaa hyödyntäen äänestää kaikista pikkuasioistaki reaaliajassa maan- tai jopa maapallon laajuisesti ja heivata päättäjät huitsin nevadaan historian kirjoihin.
Mutta miten äänestät, kun media on keskittynyt aika paljon muutamien omistukseen. Näin elät jatkuvassa propagandassa.
Esimerkkejä:
http://torikahvila.foorumi.eu/viewtopic.php?f=5&t=27510
https://ylilauta.org/uskonnot/70966076#no73457878
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309