Maailma loppuu aina siihen mihin tieto loppuu.
maailma loppuu kun purjedit riittävän kauas
1
102
Vastaukset
Niin ja tavallaan menneisyyskin on hämärän peitossa niissä ajoissa, joissa ei ole kirjoitettua kieltä tai rakenettuja monumentteja. Tietenkin menneisyyttä on loisteliaasti onnistuttu kuvailemaan tieteen keinoin löydettyjen fossiiliien ja kemiallis-fysikaalisten laskelmien avulla.
Eli jos ajatellaan historiaa ja esihistoriaa niin tuo tiedon loppuminen ei ole kuitenkaan määräävä tekijä, vaan ennemmin massakerrostumien ja sedimenttien loppuminen. Jos elämästä ei jäisi merkkiäkään kerrostumiin tai jos noita kerrostumia ei muodostuisi niin tiedon loppuminen olisi ehkä merkitsevää, mutta koska elämästä jää merkit kerrostumiin niin niin kauan MAAILMA PYSYY KUIN MAA PYSYY.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647