Aloitin yaz pillereiden syömisen kaksi päivää menkkojen loppumisen jälkeen, olen ottanut kolme ensimmäistä pilleriä liuskasta.
Nyt sattui pieni moka kun kumppani vahingossa laukesi sisään. Voiko tämä jo riittää vahingollista raskauteen? Pitäisikö liuska syödä loppuun vai tehdä testi ? Huomenna soitan lääkärilleni ja varmistan asian, kaipaan täältä vain asiallisia vastauksia!
moka e pillereissä
porkkanaraaste
1
313
Vastaukset 1
- rehdtg
Olet aloittanut pillerit "vääränä" ajankohtana, joten niillä ei ole vielä ehkäisevää vaikutusta. Jos ette käyttäneet muut ehkäisyä (lähinnä kondomi), on raskaus tietysti mahdollinen. Pillereiden syömisellä ja testin tekemisellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tietysti jatkat pillereiden käyttöä normaalisti ja käytätte sitä lisäehkäisyä viikon ajan. Raskaustestin voit tehdä, jos tyhjennysvuoto ei ala ajallaan. Testin kanssa ei vielä voi kuin odotella. Raskaus ei vielä siinä näkyisi ja voisit saada virheellisen negatiivisen tuloksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520