Pohjois-Suomen sähkö

ViliVilkas

Tykkään, tai tykkäsin kaupasta mutta minun mielestä se on jotenkin mennyt (koko myymälä) alaspäin tässä viimevuosina, no taloussanomien yritystiedoistakin sen näkee että mennyt on mutta minä haluaisin että tälläisiä pienempiä liikkeitä olisi seinäjoellla haluaisin niitä tukea mutta jatkuva esiim henkilökunnan vaihtuminen ärsyttää. Valikoima on tai ollut todella laaja, niinkuin mainoksessa sanotaan. Vois sanoa että kaikki sähköön viittaava löytyy sieltä ja tiedetään asioista,,,, hyppysähköäkin kuulemma saa : ). Kai nuo verkkokaupat syö tulosta ja hyllyyn ei haluta tavaraa. Vinkki laittakaa kunnon verkkokauppa ei mitään älytöntä kuten Tori.fi ssä myyminen, tai sen yritys esim yhden Airamin valaisimen saa teilt 59€ ja toiselta 36€.

Pienet kivijalkamyymälät kunniaan esim Pinnan kauppa (tavara-aitta) Harmitti kun bio marilyn myytiin jne jne.

56

4190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävinsyksyllä

Yrmeä nainen siellä on ainakin töissä

• kuuluisialauseita

Emme etsi parasta vaan joukkoon sopivinta!

• Yazze

Kannattaa käyttää niitä kivijalkaliikkeitä, jos niitä arvostaa, kun niitä vielä on. Esimerkiksi kodinkoneen huoltoa on hankala verkkokaupasta saada. Aina sieltä voi toki uuden laitteen tilata ja kiikuttaa vanhan kaatopaikalle. Itse olen yrittänyt panostaa hiukan laatuun (lue kalliimpaa) ja toivon sen tulevan pidemmällä aikaa halvemmaksi. Tiedä sitten onko näin.

Palvelulla ja liiketilalla on oma hintansa, jotka täytyy jollain kattaa. Jos palvelusta ei halua maksaa, kannattaa ehdottomasti ostaa halvemmalla verkosta. Keskustan vapaana olevien liiketilojen määrästä voi päätellä, että kauppa on siirtynyt vähitellen verkkoon. Ehkä se on tulevaisuuden malli kaupantekoon. Harmi sitä suskupolvea, ketä ei ole vielä sinut netin käytön kanssa.

• Pienen kaupan on vaikea kilpailla verkkokaupan ja isojen liikkeiden kanssa, koska tavaran vaihtuvuus hyllyssä on sattumanvaraista ja varsinkin viihde-elektroniikka vanhenee kuukausissa.
      P-S:ltä löytyy kuitenkin huolto, varaosat ja asennuskin järjestyy, mikä on erinomainen asia.

Lapualla vastaava liike on Veikon Kone Latomäki. Pärjää hinnoissa nettimyymälöille ja kotiinkuljetus vielä kaupan päälle, sekä vievät vanhan romun pois.
      Siitä on vaikea pistää paremmaksi, joten käyttäkää hyvät ihmiset tätä mahdollisuutta vielä kun voitte! Siinä on eroa, että saat vaikkapa pesukoneen paikalleen samana päivänä ja pääset vanhasta eroon särkemättä autoasi ja selkääsi.
      Nettikaupasta saat jonain päivänä ison laatikon jonnekin, parhaimmillaan portaillesi, mutta siinä se sitten kököttää ja saat alkaa etsimään ystävällistä naapuria tai ihan oikeaa ammattilaista asentamaan.
      Vanhan koneen vieminen jäteasemalle on ilmaista, mutta ei se sinne itsekseen kävele.

• titaaninenpiano

Itse mieluusti haen kivijalkamyymälästä tuotteen, jos tiedän siellä olevan mitä haluan. Ei haittaa, vaikka hinta olisikin hieman korkeampi kuin verkkokaupoissa. Se on mukavaa, että tuotteen saa heti kun tarvitsee, ei viikon odottelulla. Se onkin sitten hieman ongelmallista, että jos yrityksellä ei ole verkkosivuja tai edes postin kautta tulevia mainoksia, joista tarkastaa mitä on tarjolla ja millaisella hinnalla, niin helpommin kääntyy vaihtoehtoisiin kanaviin.

• Vanhaasiakas

Pohjois-Suomen Sähkössä on osaavaa porukkaa. Kaipaan vain sitä vanhaa Pohjois-Suomen Sähköä, josssa myytiin kodinkoneitakin. Nyt olisi pölynimurille tarvetta. En vain piittaa noista nykyisistä kodinkoneliikkeistä Seinäjoella.

• PITÄKÖÖTTUNKKINSA

Onhan firmalla hyvät varastot, MUTTA SATUMAISET ON HINNATKIN! Netistä tilaamalla säästöt 50-90% joten, taukit pitäkööt tunkkinsa!

Miksi maksaa kivijalkaliikkeelle, kun tavaran saa ovelle toimitettuna PUOLET edullisemmin?

• exantennimies

Ostohintaan alv23% sitten kerrotaan hinta kahdella että voi antaa 20% alennuksen. Joskus kauan aikaa sitten työskentelin tuolla, siis hintaan laitetaan se vara että asiakas pyytää alennusta kun eteläpohjalaiselle ei käy että hinnaksi laitetaan 2E eiii sen pitää olla vaikka 4€ että voi antaa puolet alennusta, tulee aasiakkaalle parempi mieli. Minäkin tykkää loppujen lopuksi kaupasta vaikka suurten konflikiten kautta vaihdoin työpaikkaa,, en siis kestänyt johtoa! Mutta paikan ongelma on se että valokytkin maksaa tänään 3€, yli huomenna 5€ ja lauantaina 4€, eli opetus pidä kuitti tallessa ettet joudu maksamaan liikaa. Silloin joskus ainakin oli sellainen ohjelma käytössä missä työntekijtä itse "sai" laittaa ale% :) Yksi iki ainainen ongelma tilaat tuotteita,,,, periaattees huomiseksi tulee asiakas tulee "huomenna" ei olekkaan tavaraa, vale ei ollut maahantuojan varastossa vaan unohtunut tilata ja tavara tulee joskus seuraavien tilausten yhteydess. Vanhat työntekijät tietää asioista ja osaa neuvoa mutta mutta kun se väki siellä vaihtuu/vaihtui todella tiuhaan siksi tohdinkin näin entisenä pssahkolaisena kertoa näistä, koska millään ette voi tietää kuka ja mikä. Mutta jokatapauksessa voin suositella pssahkoa! Jos joku "onales" Satiainen menee laitteista rikki se takuulla löytyy tuolta, erilaisia työkaluja!! Älkää menkö marketteihin hakekaa ennemmin pohjois-suomen sähköstä.

• sahkari89
        exantennimies kirjoitti:

Ostohintaan alv23% sitten kerrotaan hinta kahdella että voi antaa 20% alennuksen. Joskus kauan aikaa sitten työskentelin tuolla, siis hintaan laitetaan se vara että asiakas pyytää alennusta kun eteläpohjalaiselle ei käy että hinnaksi laitetaan 2E eiii sen pitää olla vaikka 4€ että voi antaa puolet alennusta, tulee aasiakkaalle parempi mieli. Minäkin tykkää loppujen lopuksi kaupasta vaikka suurten konflikiten kautta vaihdoin työpaikkaa,, en siis kestänyt johtoa! Mutta paikan ongelma on se että valokytkin maksaa tänään 3€, yli huomenna 5€ ja lauantaina 4€, eli opetus pidä kuitti tallessa ettet joudu maksamaan liikaa. Silloin joskus ainakin oli sellainen ohjelma käytössä missä työntekijtä itse "sai" laittaa ale% :) Yksi iki ainainen ongelma tilaat tuotteita,,,, periaattees huomiseksi tulee asiakas tulee "huomenna" ei olekkaan tavaraa, vale ei ollut maahantuojan varastossa vaan unohtunut tilata ja tavara tulee joskus seuraavien tilausten yhteydess. Vanhat työntekijät tietää asioista ja osaa neuvoa mutta mutta kun se väki siellä vaihtuu/vaihtui todella tiuhaan siksi tohdinkin näin entisenä pssahkolaisena kertoa näistä, koska millään ette voi tietää kuka ja mikä. Mutta jokatapauksessa voin suositella pssahkoa! Jos joku "onales" Satiainen menee laitteista rikki se takuulla löytyy tuolta, erilaisia työkaluja!! Älkää menkö marketteihin hakekaa ennemmin pohjois-suomen sähköstä.

Heh, olisko vähän provojuttu sinulla, tuo alv kun on jo 24% jo aika pitkään ollut? Ja hiukan on vanhassa rahassa koko kirjoitetuksesi !

• Ruukintiella

Myyjät sais opetella asiakaspalvelua ja hymyilyä, lopetin tuola käymisen jo 10-20v sitten... yrmeää porukkaa kuten joku mainitsi

• toisinmarkkinatvantaalla

Taitaa konkka olla edes, kun ei ota opiksi mistään!!! Opin n vuosi sitten että tilaa itse netistä osat äläkä hae merkkiliikkeestä kodinkoneen varaosia, tulee mielettomän kalliiksi ostaa valtuutetulta huoltoliikkeeltä alkuperäisiä osia 10 vanhaa pesukoneeseen!!! Sama asia kuin haetko autoon varaosan seinäjoen autotarvikkeelta vai käyttöautolta!! Vastaus EI kummastakaan,, esim autoon ford mondeo eteen jousi n 125€ topinautosta n 55€. Kävin tiedustelemassa autotarvikkeelta mondeoon syyläristä lähtevää putkea 320€ ei hyvää päivää netista 62€, autotarvikkeen mukaan tähän ei myydä ns halpisversioita. Opetus oli se että tutki kaikki mitä vaan voit ensin itse!!

pssähköön vielä että minun mielestä sen alamäki alkoi kun 3 "vanhinta" (M, M ja T) myyjää läht kerta rysäykselläi ja veivät asiakkaat uusiin työpaikkoihinsa, sitten ovi myyjienkohdalla on käynyt todella tiuhaan, onko tulos tai ulos meininki?! En tosaalta tiedä onko se verkkokauppakaan autuus kun ei taida Vaasan elektroniikkakeskustakaan olla enää, toimii toisella nimellä nykyään.

Pohjois-Suomen sähkön ja sitä luotsaavan pitäisi ottaa kovat keinot käyttöön ja ainakin laittaa se älyttömän kallis valaisinmyymälä maan tasalle ja kehittää sähkötarvikemyyntiä.

• dsdfsdsfdfsdsfdsfds

• lsdfsdflksdlllll

no en tiiä mikä se kohtamäen myymäläkää kovi häävi oo, etenkin se erittäin ylimielinen ja koppava myyjä

• ex-asiakas
        lsdfsdflksdlllll kirjoitti:

no en tiiä mikä se kohtamäen myymäläkää kovi häävi oo, etenkin se erittäin ylimielinen ja koppava myyjä

Tuosta en voi olla kuin aivan samaa mieltä, käsitykseni entisestä työpaikasta lähti häntä koipien välissä !

• röökipalaa
        lsdfsdflksdlllll kirjoitti:

Kohtamäen jönssi kyllä ihan perseestä. Ylimielinen, yritti myydä ilmalämpöpumppua, mitään ei tienny pumpuista. Ostin lopulta pumpun Gigantista.

• Jjjjjjjjjjjjjjiiiiiii

Tietäää pumpuista paljon mutta todella koppava

• Anonyymi
        Jjjjjjjjjjjjjjiiiiiii kirjoitti:

Tietäää pumpuista paljon mutta todella koppava

Kohtamäen myyjäjönssi ei kyllä ilmalämpöpumpuista mitään ymmärrä. Onko edes yhtäkään pumppua yksin edes asentanut??

• 1956matti

Kyllähänä näitä asennusfirmoja on moneen lähtöön mutta pitäisi aina muistaa että yksikään firma ei toimi ilman työntekijöitä, yleensä jos työläisiä "potkii päähän" niin tulos voi olla surullinen. Erästä asennusfirmaa jamppeeri haukuttiin eräässä plogissa meillä homma toimi, eikä mitään moitittavaa kun taas eräs nimeltämainitsematon enohti kytkeä valaisimet verkkovirtaan väitti kovaa että polttimot rikki polttimot rikki. Minä olen saanut erinomaista palvelua pohjois suomen sähkön kodinkone huollosta ja vähemmän hyvää valaisin kaupasta, mutta siellä minä asioin koska perinteet kunniaan ja hatun nosto yrittäjälle

• JopJop

Ihme on jos ei konkkaan mene. Joku tuossa mättää. Asiakaspalvelu on paria myyjää lukuunottamatta todella ala-arvoista, en oo toki reiluun vuoteen käyny, joten en tiedä onko nämä kaksi mukavaa myyjää jo nostaneet kytkintä. Kuitenkin ne muut on niin yrmeitä ja se yks likka oikeinkin näsäviisas. Hinnatkin menee pärstäkertoimen mukaan, taikka päivän mielialasta riippuen. Käytännössä hinnat kuitenkin useimmiten noin puolet kalliimpia kuin verkkokaupoissa. Joku ihan perus mmj-kela Tokmannilta 39e, Ps:sähköstä 80e, on hinnoissa ilmaa meinaan.

Mitä olen asiakaskuntaa nähnyt, niin rakentajat, saneeraajat yms jääneet pois. Jäljellä lähinnä eläkeläisiä satunnaisia lamppuja yms kojeita etsimässä, yleensä eurot ja markat jo valmiina sekaisin. Siinä sitten myyjä myy kympin lampun satasella, ja eläkeläinen saa kotiinsa "haitekkia" vai mitä se oli.

• Voihyvääpäivääjakirvesva

Harmi jos noin on että asiakkaat ei löydä enää tuonne. Itse asioin tiheään vuosina 98-09. Mutta sitten piti ruveta itse ostamaan maailmalta tuotteet koska hinnat karkasi käsistä, ei pienipalkkaisella ole varaa käydä liikkeessä. Hieno vanhat juuret omaava firma mutta paljon pahaa sanottavaa firmasta liikkuu kylillä.

• nykyinenasiakas

Jotenkin hämmentää nämä kirjoitukset kun itse käyn kyseisessä yrityksessä niin aina olen saanut hyvää palvelua. En toki aina sitä mitä itse olen kuvitellut tarvitsemani mutta ratkaisun millä ongelman voi ratkaista ja tehdä. Mitä tulee esim. tuolla mainittuun kaapeliin niin halpakaupassa kaapelit ovat yleensä Puolasta tai Italiasta, PSS:llä näytti oevan kotimainen versio. On siinä eroa hinnassa mutta niin on laadussakin !

• HohhoijaaTaas
        nykyinenasiakas kirjoitti:

Jotenkin hämmentää nämä kirjoitukset kun itse käyn kyseisessä yrityksessä niin aina olen saanut hyvää palvelua. En toki aina sitä mitä itse olen kuvitellut tarvitsemani mutta ratkaisun millä ongelman voi ratkaista ja tehdä. Mitä tulee esim. tuolla mainittuun kaapeliin niin halpakaupassa kaapelit ovat yleensä Puolasta tai Italiasta, PSS:llä näytti oevan kotimainen versio. On siinä eroa hinnassa mutta niin on laadussakin !

No ei mmj-kaapelissa ole mitään eroa, onko se valmistettu puolassa tai suomessa. Joku muovilaadun ero korkeintaan, jolla ei ole käytännön hommissa mitään merkitystä. Kupari on aina kuparia.

• Hemminki12

Itse olen käyttänyt mm. PS-sähköä ja yleensäkin paikallisia liikkeitä henkilökohtaisen palvelun ja laadukkaampien tuotteiden vuoksi. Tuotteet saa yleensä heti matkaan ja tilataan, jos ei löydy. Saa ainakin heti toimivan tuotteen sekä säästyn kaiken maailman tilailuilta ja pakettien noudoilta. Niihinkin saa sitä aikaa kulumaan. Hinta voi olla hiukan kalliimpi, mutta tykkään, kun asiat sujuu vaivattomasti. Hintatietoiset asiakkaat sitten varmaan asioi muualla.

• nykyinenasiakas
        HohhoijaaTaas kirjoitti:

No ei mmj-kaapelissa ole mitään eroa, onko se valmistettu puolassa tai suomessa. Joku muovilaadun ero korkeintaan, jolla ei ole käytännön hommissa mitään merkitystä. Kupari on aina kuparia.

En ihan ole samaa mieltä. Varmistinkin asian ammattiasentajalta, eivät todellakaan käytä "halpakaapeleita" töissään.

• HohhoijaaTaas
        nykyinenasiakas kirjoitti:

En ihan ole samaa mieltä. Varmistinkin asian ammattiasentajalta, eivät todellakaan käytä "halpakaapeleita" töissään.

No se halpakaapelin ja laatukaapelin ero on lähinnä siinä, että laatukaapeli on nopeampi kuoria ja työstää, johtuen lähinnä muovilaadun pehmeydestä. Tottakai ammattiasentaja joka tekee sitä päivätyökseen, valitsee sellaisen kaapelin jonka kanssa työ sujuu nopeiten.

Mutta jos tavallinen sukankuluttaja tarvii mmj-kaapelia johonkin muutamaan vetoon, eikä montaa päätä tarvi kuoria, niin silloin valinta on halpakaapeli.

Kuitenkin tuota kotimaista "parempaa" kaapelia saa netistäkin paljon halvemmalla verrattuna PS:n sikahintoihin.

• menentoistekkin

Luinpa näitä juttuja täällä aamun ratoksi. Totta että netistä varmaan löytyy aina halvempaa mutta mitä silloin on posti- ja muut toimituskulut, ja et saa sitä silloin heti kun tarvitset. Viime viikolla kävin kyseisessä firmassa hakemassa muutaman liittimen, ei hinta ainakaan niiden kohdalla ollut kohtuuton. Samalla katselin että tarjolla oli ainakin kahta perus mmj kaapelia, 3 x 1,5, kotimainen kalliimpi versio ja joku halpakaapeli joka maksoi 35€ nippu. Itse en ainakaan ole törmännyt halvempaan !

• vaimonperässä
        Voihyvääpäivääjakirvesva kirjoitti:

Harmi jos noin on että asiakkaat ei löydä enää tuonne. Itse asioin tiheään vuosina 98-09. Mutta sitten piti ruveta itse ostamaan maailmalta tuotteet koska hinnat karkasi käsistä, ei pienipalkkaisella ole varaa käydä liikkeessä. Hieno vanhat juuret omaava firma mutta paljon pahaa sanottavaa firmasta liikkuu kylillä.

Olen itä-suomesta tänne muuttanut joitakin vuosia sitten vaimoni perässä ja onhan ollut tottumista asioiden hoitoon täällä. Kyseisessä yrityksessä olen muutaman kerran käynyt ja ne kokemukset on kyllä positiivisia, ei "kiennetä eikä viennetä" kuten kotiseudullani. Vaimoni ei suostu muualta edes tilaamaan suurpeerheemme kodinkoneiden korjauksia, nekin asiat muuten toiminut kiitettävästi.

• Anonyymi

Käyyks täälä vielä koku siis täs kaupas

• Anonyymi

Ainakin minä, aina saanut hyvän ja osaavan palvelun. Ei ehkä joka rivillä halvin mutta ei tarvitse ostaa ylimääräistä ja tuotteet sopii toisiinsa. Ainkain minä voin suositella !

• Anonyymi

Hienoa vihdoinkin verkkokauppa, mutta mitä? Hinnat aivan käsittämättömiä, miten kuvittelette myyvänne tuotteita tollasilla hinnoilla? 18€ pistorasia? www.sahkotarvikkeita.ee myy saman 9€ ja jopa k-rauta 13€. tyhmempikin ostaa vaikka virosta jos pitää uusia talon sähköjä itse laskin että tarvitsisin n 30 2-os rasiaa, virosta maksaisi 270€ pssahkolta 540€. Verkossa on helppo vertailla hintoja, sorry mutta te jäätte jalkoihin. Huolto teillä pelaa hienosti mutta ne osien hinnat, nekin saa virosta ja saksasta puoleen tuosta teidän hinnoista. hei me ei eletä seiskytlukua milloin tavallisella tallaajalla ei ollut mitää hajua hinnoista nyt muutamalla klikkauksella saa selville mitä tavarat maksaa.

• Anonyymi

Nytkö vasta hokasit???????????? en oo asioinu vuosiin! enkä enää koskaa meekkää.

• Anonyymi

"vähän" vierestä mutta itte ostin tuotetta : Kotimasista kana suikaleita maustamattomia, prismasta hk scanin tekemiä, 700g paketin kyljessä paiston jälkeen n400g jäljellä, toki onhan kudoksissa ta lihaksis nestettä mutta että melkein puolet painosta häviää kun valmistaa. Kyllähän sen pannulla huomaa kun paistaa, nestettä nestettä vaan tulee

• Anonyymi

Itse kyllä tilasin 2-os pistorasiaa Pohjois-Suomen sähköstä 12.50 euron hintaan. Tuli 2 päivässä. Virosta 10,70eur ja 1-3 viikkoa toimitusaika. Ei 1.80eur ero kaatanut mun taloutta. Ja verot tuli suomeen meidän kaikkien hyväksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kyllä tilasin 2-os pistorasiaa Pohjois-Suomen sähköstä 12.50 euron hintaan. Tuli 2 päivässä. Virosta 10,70eur ja 1-3 viikkoa toimitusaika. Ei 1.80eur ero kaatanut mun taloutta. Ja verot tuli suomeen meidän kaikkien hyväksi!

Niin onko tämä juuri sitä pohjois-suomen sähkön pärstäkerroin hinnoittelua, mistä sai jo lukea. Hutta hinta pistorasialle alla olevasta linkistä.

https://www.verkkokauppa.pssahko.fi/tuote/19449595

Todella noloa jos sama tuote kuin sinulla maksoi tuon kun verkkokaupassa ihan toinen hinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onko tämä juuri sitä pohjois-suomen sähkön pärstäkerroin hinnoittelua, mistä sai jo lukea. Hutta hinta pistorasialle alla olevasta linkistä.

Todella noloa jos sama tuote kuin sinulla maksoi tuon kun verkkokaupassa ihan toinen hinta.

Ihan oli Schneider Electric 2-os pistorasia. https://www.verkkokauppa.pssahko.fi/tuote/18716684
        On vaarallista huudella asioista jos EI EDES puhuta samasta tuotteesta!
        Taloon.com ikuiset tarjoukset 15.50eur!!! Ei kyllä voi pohjois-suomen sähköä moittia kalliista hinnasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.verkkokauppa.pssahko.fi/tuote/19424370 10,50eur "uusi" Jussi

https://www.verkkokauppa.pssahko.fi/tuote/19449595 16,30 "vanha" Jussi

10,50 on yleisin malli. Aika monessa paikkaa maksaa yli 13 ekee.
        Kannattaa tutustua asioihin ensin, kun lähtee arvostelemaan!.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan aika jännä asia että täysin tavaroita tuntematta ja pystymättä vertailemaan kirjoitellaan mitä sattuu ja annetaan lausuntoja jotka näköjään ei perustu minkäänlaiseen totuuteen. Ottamatta kantaa tähän yksittäiseen tapaukseen niin hämmästyn miten me ihmiset oletamme tietävämme jonkin meille tuntemattoman asian perusteella mikä on hyvä ja mikä huono. No, vanha totuus "parhaat pelaajat ovat katsomossa elleivät peräti kotosohvalla" antamassa lausuntoa asioista joista eivät ymmärrä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus aikanaan hankin kyseisiä pistorasioita isäukolle ja ainakin silloin maksoin muutaman euron enemmän jollekin nettikaupalle kappaleelta. Uteliaisuuttani kävin tämän firman sivuilla ja hämmästyin muutamista hinnoista, siellä on tarjolla tosi halpaa peruskaapelia mutta myös laadukkaampaa kotimaista versiota. Kysehän on siitä haluaako vain halpaa hintaa vai laadukkaampaa tuotetta. Ihan ok hinnoille ja tuotteille näytti kuin vertailin esim. taloon.comin tai netraudan hintoihin vertaillen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus aikanaan hankin kyseisiä pistorasioita isäukolle ja ainakin silloin maksoin muutaman euron enemmän jollekin nettikaupalle kappaleelta. Uteliaisuuttani kävin tämän firman sivuilla ja hämmästyin muutamista hinnoista, siellä on tarjolla tosi halpaa peruskaapelia mutta myös laadukkaampaa kotimaista versiota. Kysehän on siitä haluaako vain halpaa hintaa vai laadukkaampaa tuotetta. Ihan ok hinnoille ja tuotteille näytti kuin vertailin esim. taloon.comin tai netraudan hintoihin vertaillen.

Joskus aina tänne eksyn, niin kävi nytkin. En ole alkuperäinen paikkakuntalainen ja joskus ihmettelen näitä kirjoituksia ja höpötyksiä täälä. Tässä kirjoitetusta yrityksestä on muutamia omakohtaisia kokemuksia ja ainakaan ne ei ole ns. pahoja vaan päinvastoin . Niillä muutamilla käynneillä olen saanut todella hyvän ja asiantuntevan palvelun tarpeisiini. Onko tämä "pohojalaanen" kateus joka laittaa moittimaan? Näitä tämänkaltaisia yrityksiä ei enää ole paljon, meidät on opetettu halpakauppojen yms. tavaroille ja asiakaspalvelulle joissa "hyllyttäjät" ei tiedä tuon taivaallista tuotteista saati osaa neuvoa määräyksistä puhumattakaan. Erikoiskaupat kuolee ja sitten me ihmettelemme kuten lähikauppojenkin osalta, miten näin kävi! Ei tämä koske tätä yksittäistä yritystä, se koskee kaikkia erikoiskauppoja. Ehkä me sitten olemme tämänkin ansainneet.

• Anonyymi

No eikö ja mulla periaate että mitään ei osteta Seinäjoelta, ennemmin ajetaan Vaasaan jossa parempi palvelu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinassa tehty krääsä ei todellakaan tule halvaksi. Hyvän näköisiä, mutta täysin luokatonta roskaa jonka asentaminenkin on hidasta, ellei mahdotonta, koska määräykset täyttäville piuhoille ei ole tilaa. Vaihdata se sitten muutaman kuukauden päästä, kun hajoaa.

• Anonyymi

Älkää vaan siittä icorpista mitää ostako ikinä

• Anonyymi

Ostin loisteputken Pohjois-Suomen sähköstä ja se oli halvempi kuin tunnetussa marketissa ja kattosähkölämmityskelmun ja se oli siellä halvempi kuin eräässä tunnetussa sähköliikkeessä.

• Anonyymi

Tuttavaperheellä oli kova taistelu epäkuntoisen hellan takuupalautuksen kanssa Seinäjoen PRISMASSA .....en ostaisi sieltä koneita.

• Anonyymi

asentajat ok..myynti---kummeli imurikauppias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hanurista koko paikka, jouduimme vääntämään heidän kanssaan samsungin takuukorjauksesta, maahantuoja olisi halunnut hyvittää ja nämä korjasivat laitetta ns väkisin vaikka oli korjauskelvoton, no sehän hajosi uudelleen ja sitten se hyvitettiin. Hirveä takku ja kesti n 1.5kk ensimmäinen "korjaus" onneksi ei tarvinnut alkaa odottelemaan kauanko toinen korjaus olisi kestänyt. Nykyisin Miele jolla huollossa muita vaihtoehtoja kuin tämä pohjoissuomen sähkö. Lisäksi todella tympeästä asiakaspalvelusta heille lisämiinukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totta, kummeli porukkaa psss tiskillä pröööööf

• Anonyymi

Nyt en hoksannut miten Prisma liittyy aiheeseen, mutta en myöskään osta Prismasta kodinkoneita. PSS ei toki niitä myykään, vaan huoltaa. Omalta osalta huollot on pelanneet hyvin ja aion huollattaa siellä jatkossakin.

• Anonyymi

peeSS takuu korjauttaa ja antaa jopa lainalaitteen huollon ajaksi, toisin kuin rismassa. Miettikääpä sitä - laatu maksaa.

• Anonyymi

En käy enää, töykeä henkilökunta tiskillä. Tilikauden tulos -35t€

• Anonyymi

Parasta palvelua ainakin me olemme saaneet. Valikoimaa riittää, myymälässä olevat mallitkin hyvin valittuja. Aina on löytynyt valaisin.

• Anonyymi

gigantti myy asennettuna halvemmalla ja asentajat ei juorua

• Anonyymi

Aika jännää että osa kokee huonoksi ja osa puolustaa. Muualta tänne tulleena oletan että kyseessä on aika pitkälle kuuluisa "pohojalaanen kateus", ja varmaan joidenkin kohdalla on sattunut myös väärinkäsityksiä. Muutamilla samankokoisilla paikkakunnilla asuneena en ole vastaaviin yrityksiin törmännyt, melkoiset varastot ja osaava henkilökunta eikä tuo hintatasokaan ole laatuun nähden paha, kunnon tavaraa ja niillä hinta sen mukaan. Aika monelle tuntuu olevan tuttu yritys ja jos tämäkin erikoiskauppa Seinäjoelta poistuu niin melkoiset palvelut häipyy tavoittamattomiin.

• Anonyymi

kysymys. käyttääkö moni osakkeen omistaja kyseistä yritystä? en nimittäin tiedä. tunnen muutamia heppuja joilla on muutamissa kaupungeissa asuntoja vuokralla,heillä on gigantin kanssa myynti ja asennus sopimus. kun vuokralainen soittaa oli nyt sitten hella,kiuas tai jääkaappi vuorokauden sisällä on uusi ja vanha pois. ihan hyvä palvelu sanoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysymys. käyttääkö moni osakkeen omistaja kyseistä yritystä? en nimittäin tiedä. tunnen muutamia heppuja joilla on muutamissa kaupungeissa asuntoja vuokralla,heillä on gigantin kanssa myynti ja asennus sopimus. kun vuokralainen soittaa oli nyt sitten hella,kiuas tai jääkaappi vuorokauden sisällä on uusi ja vanha pois. ihan hyvä palvelu sanoisin.

Kannattaa välillä korjata, luonto kiittää.

• Anonyymi

Korjaamo hyvä, mut myymälä paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16753
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4564
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2617
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1908
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1549
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      393
      1496
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1359
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      992
    10. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      17
      974
    Aihe