Minne kannattaa jättää auto parkkiin Seinäjoella? Mielellään lähellä keskustaa olevia (ilmaisia) parkkipaikkoja? Minne itse ajatte parkkiin, paikkakuntalaiset ja muualta vierailevat?
Parkkipaikat Seinäjoella?
26
10621
Vastaukset
- EiTarviParkkeerata
Siellä on ohikulkutie, ei sinne tarvi enää mennä.
Riippuu vähän miten pitkäksi aikaa haluat pysäköidä. Puoli tuntia saat olla Nordean takapihalla, pari tuntia Maakunnankadulla ja vaikkapa Lidlin pihassa. Jälkimmäisessä ei taideta pahemmin valvoa, mutta varmaksi en toki voi vannoa.
Vähän kauempana poikkikaduilla rajaa ei käytännössä ole.- liiteri545
Lidlissä pitää olla parkkikiekko ja aikaa taitaa olla 1 tunti.
Sielläkin on jaettu sakkoja mutta ei siella kovin usein käydä sakottamassa.
- fkfkkffkfkfkf
Taloyhtiöiden parkkipaikat, aina löytyy tyhjiä paikkoja ja ei maksa mitään.
- Anonyymi
Parkkipate pitää huolen että maksaa
- mastertons
Paikallisista niin tiedä. Mutta hunttajussit ilmajoelta kurvaa autonsa useimmiten lehtisen pihaan, eivät nöyrry ottamaan tunnin ilmaista kuponkia. Vaan ottavat mieluummin parkkisakot, joka kerta. On kai tukiaisis niin paljo varaa.
Myös Megakeskuksen katolla voi pysäköidä lipukkeella tunnin ilmaiseksi ja siellä on yleensä aina tilaa.
Sinne pääsee Koulukadulta Ilkan talon vierestä.
- Zannie
Kiitti vinkeistä. Olen siis tulossa talkootöihin Vauhtiajoihin hieman kauempaa, joten muuta vaihtoehtoa ei ole kulkemiseen kuin oma auto. Talkoolaisille ei valitettavasti ole omaa parkkialuetta varattuna. Työvuoro alkaa iltapäivällä, kestäen ainakin puolen yön paikkeille. Useampi tunti siis, vaikkakin väliin mahtuu taukoja. Ei tosin ole kiva käyttää taukoja siihen, että käy kääntämässä parkkikiekkoon lisää aikaa. :/ Eli taitaa olla parempi sompailla auto jonnekin poikkikadulle tai jonkin taloyhtiön vieraspaikalle...
Tuo uimahallin alue ja koulu ovat hyviä vaihtoehtoja, jos niihin ei myydä paikoituslippuja. Teatterin taakse, Ammattikoulunkadulle ja siitä seuraaville kaduille ainakin pitäisi mahtua. Anttilan parkissa taitaa nykyisin olla pysäköinti kiekolla? Korjatkaa jos olen väärässä.
Missä työpisteesi tarkkaan ottaen sijaitsee?- Anonyymi
Jätä auto Ideaparkin parkkipaikalle, ja siirry kaupunkijunalla keskustaan.
https://harmanliikenne.fi/seinajoen-kaupunkiliikenne/kesaaikataulut/linja-8-frami-ideapark-kesa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä auto Ideaparkin parkkipaikalle, ja siirry kaupunkijunalla keskustaan.
https://harmanliikenne.fi/seinajoen-kaupunkiliikenne/kesaaikataulut/linja-8-frami-ideapark-kesa/Yöllä takaasin ei junalla pääse.
- Jasittenonnäin
Entisen nttilan parkki on maksuton, ja tilaa riittää.
- EipäJuuriMinnekkään
Maksa vain suosiolla parkkimaksu tai joudut kuitenkin maksamaan kalliimman kautta parkkisakot.
- Olisko
Uimahallin tai lukion piha, pari sataa metriä vauhtiajoihin
- sielmäaina
Anttilan parkkipaikka poweria vastapäätä.Kiekolla 10 tuntia.
- piile
Pesäpallokentän parkkis. Voit hakea samalla grilliltä hampurilaisen.
- Pössö
Mitä käytät Firmoja joissa on maksulliset parkkipaikat.itse en ole tarvinnut
palveluja Firmoilta joilla on maksulliset parkkipaikat.Ainut parkkipaikka joka on minulle
maksullinen on 2 eekkerin monttu hautuumaalla. - suunitelmat
vähis tuntuu olevan e-p pääkaupungin parkit..muualla ne on maan alla parissa kolmessa eri pisteessä vähintään
- Parkkeeraaja
No on nykyäänkin sjoella 2 maanalaista parkkihallia. Sieltä löytää aina parkkipaikan, kun maalaiset eivät sinne osaa ajaa. Lisäksi maksat vasta lähtiessä, vain siitä ajasta minkä olet pysäköinyt.
Tätä eräs tamperelainen ystäväni ihmetteli, että näin hyvät parkkihallit teillä, ja vain muutama auto osannut ajaa sinne. Loput pyörii kuumeisesti maanpinnalla kadunvarsipaikkoja etsien.
Ja niitä pilareita on turha syyttää, me saimme ison katumaasturin aivan hyvin ruutuun pilareista huolimatta. Parkkiluolien alhainen käyttöaste johtuu lähinnä maalaisten "puomipelosta". Pelätään ettei osats, eikä sen takia edes yritetä.
- Anonyymi
onko ilmaisia parkkeja? kirjasto? kaupat yleiset alueet?
- Anonyymi
Tässä ihan ajankohtainen kysymys minullekin, ja toivottavasti tulee vinkkejä. Kiinnostaisi tietää mikä tilanne on pääkirjaston piha-aluelle, onko ilmaisia paikkoja? Entä lähellä olevat kadunvarret? Löytyykö mitään?
- Anonyymi
Se on niin totta että maalaiset ei osaa käyttää parkkihallia ja toisekseen mistään ei haluttaisi maksaa mitää, ei se parkkimaksu nyt niin kallis ole. Entäs esim Tampere, Helsinki....ajakaa sinne vaan "ilmaisparkkiin", tai no toivottavasti sinne ei tarvi mennä törttöilemään.
- Anonyymi
Ajan autolla Ideaparkkiin jossa ilmainen pysäköinti.Hyppään Ideaparrki Keskusta minijunaan ja mern keskustasn ostoksille ja takaisin junalla ideaan.
- Anonyymi
"Se on niin totta että maalaiset ei osaa käyttää parkkihallia ja toisekseen mistään ei haluttaisi maksaa mitää"
Kyllä käyttäis ja maksais mutta ne ruudut on niin pieniä ettei sinne maasturi mahdu niin ettei naapurit kolhi. - Anonyymi
Kirkkokadulle verotoimiston puolelle ilmaiseksi
- Anonyymi
Fallesmannin pihaan, siinä on ilmainen parkkipaikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388