POLIISIEN VANHAT JA UUDET TUTTAVAT !

https://yle.fi/uutiset/3-9729152

"Tutkintaosaston johtaja Sanna Palo keskusrikospoliisista uskoo, ettei järjestäytyneeksi rikollisryhmäksi määritellyn Cannonballin tilanne vaikuta liivijengien kokonaiskuvaan Suomessa tai kitke järjestäytynyttä rikollisuutta.

Iltalehti uutisoi tiistaina (siirryt toiseen palveluun), että Cannonball on sen tietojen mukaan hajonnut.

– Meillä on pitkät perinteet liivijengityyppiselle järjestäytyneelle rikollisuudelle. Samantyyppisillä jengeillä tulee olemaan edelleen vahva asema, Palo uskoo.

Keskusrikospoliisin seurannan mukaan 2000-luvun alusta lähtien katsottuna järjestäytyneiden rikollisryhmien määrä on kasvanut Suomessa merkittävästi.

– Suomessa on tällä hetkellä noin 90 jengiä ja niissä noin 800 jäsentä, Palo kertoo ja lisää, että ne ovat enimmäkseen niin sanottuja liivijengejä."

KRP ja muut poliisit siis sallivat ja hyväksyvät rikollisjengit Suomeen! Minkähän verran noita Aarnioita oikein onkaan poliiseissa?

Late Lapista. SSSS Ry!

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotalCommitment

Jäseneksi ei pitäisi ottaa paska-ainesta. Spurguaineksesta ei ole kuin harmia ja aiheuttavat pelkkiä ongelmia. Pääsykriteereihin tiukennuksia.

Moniko jäsen on valmis jopa kuolemaan toisen jäsenen vuoksi. Todellinen ja ehdoton lojaalius on monille vieras käsite.

• Montako rikollisliikaa Suomeen tarvitaan sinun mielestäsi ??? Ilman niitäkin tultaisiin takuulla toimeen!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Laki-Oikeus

Minkä verran Aarnioita on poliisissa on perusteiltaankin oikea ja erittäin hyvä kysymys, asiassa ei ole oettu kantaa laillisuusvalvonnan taholta mitenkään kokreettisesti, johtuen siitä syystä, kun mitään todellista laillisuusvalvontaa ei suomessa esiinny sektorilla jossa viranomaiset itse toimivat toinen toistaan suojellen ja he ovat sidoksissa toisiinsa saumattomasti.

tämä käy toteen mm..Aarnionkin tapauksessa jossa kerrotaan koko vyyhden lähteneen purkautumaa vain Saaraksi nimetyn henkilön toimien seurauksena, ei siis viranomaisten itsensä. asiasta on näin tiedoitettu medialle viranomaisten toimesta joten tämän kaltainen "tunnustus" on luottetavana pidettävä argumentti.

Huvittavinta Aarnioon kohdistetussa ykspuoleisessa rikostutkinassa onkin krp osuuden häivyttäminen olihan mm tynnyri juttukin Aarnion ja krp yhteis hanke. ....
      krp esmies oli yhdessä Aarnion kanssa "silmän alla" v. 2007. samoista asioista ja nyt vain toinen päätettiin tuomita eli Aarnio.

Niin onko suomessa Aarnion kaltaisia poliiseja? on edelleenkin hyvä kysmys?

Aarnio juttu lieneen hoideltu yhtä hyvin tai huonosti kuin.
      -Bodom hatusta vedetty juttu jolla sumutettiin "muuta" tutkintaa aikana jolloin Aaarnio ja tero haapla krp olivat silmän alla..
      -Hiihtoliiton Doubing juttu kahdesti krp tutkima tuloksina vastakaiset keskenään...
      -Ulvilan juttu jossa juttua ei annettu krp.lle.. jostakin syystä jonka tietää vain ex polisiisi johtaja Mikko Paatero.. tapauksessahn jopa syytöntäkin koiettiin saadaa elinkautista istumaan ..joutsenlahden toimesta komisaario tut joht..

Ja monia muita vähemmän isoikis paisunieta asioita on "tutkittu" ammattimaisesti joka ammattilisuus sisältää oleellisten asioiden salaamisen ja piilottamisen. vrt.esim.ulvilan jutun eräs todistajana vasta 6v jälkeen kuulutu kokenut poliisimies joka kertoi ette surmaaja on ulkopuolinen henkilö...tätä jutun syyttäjät eivät tahtoneet tuoda esille...se on ammatillista kun jokin asia päätettään viedä maaliin se viedään keinoja kaihtamatta palkka juoksee..samoin mielikuvitus ja kasvojen menttämisen pelko teettää kaikenlaista..

Syyttäjä Semin uhakaileminen polsin toiemsta semin itsensä ekrtoman mukaan ja kuinka syyttäjä semi haki suojaa itselleen kertomalla kokemansa medialle..eli syyttäjä semi ei luottanut virka koneistoonsa jonka edustaja itsekin on.

• Venäjällä se menee niin jotta jos rikos löydetään, syyllinenkin kyllä keksitään!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Kolme-Pientä-Porsasta

Suomessa taas niin että kun syyllinen on selvillä niin kyllä se rikoskin löydetään..jolla tavalla sitten sumutetaan ja peitellään ja saltaan niitä omia tekemisiä usein erityisen törkeitä ja suunnitelmallsia vakavia rikoksia joissa on virka asemaa hyväksi käytetty ja kansalaista vastaan. eihän näitä muutoin tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe