Lapinjärvi 24.7.2017

Siivaarii

Löytyykö muita tulijoita tätä kautta? Itse menossa ja olo aika orpo, kaveri oli tulossa mutta oli lukenut laput väärin ja menee vasta elokuussa :DD

9

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet_taakka_suvullesi

Eikö se äiti vie pikkuvätystä perille? Häpeää varmaan kotonaan jälkikasvuaan.

• lötkötsivarinpötkylät

koitahan hasapipo hippi löntystellä, edes siviilipalvelukseen, joten kuten ruoto suorana,

• sivarinäiti

Älä välitä noista typeristä kommenteista. Hyvin se menee ja äkkiä tulevat kaverit tutuiksi.

• asevelvollisen_isä

Asevelvollisuuden tärkein pointti eli Suomen pitäminen sotien ulkopuolella ei toteudu sivarin kohdalla, päinvastoin sodan syttymiskynnys alenee. Sivari joka kieltäytyy jo etukäteen puolustamasta Suomen kansalaisia ulkopuolista hyökkääjää vastaan on yhtä syyllinen kuolemiin kuin vihollinenkin joka ampuu kansalaisiamme soramontun hiekkaan.

Sivarit ovat saastaa jota ikävä kyllä on kaikissa yhteiskunnissa ihan niinkuin murhaajia, pedofiilejä ja muita kaltaisiaan.

• Siivaarii

sivarinäiti: Juu ei tässä mitään, osasin odottaa et jotain lokaa täältä niskaa tulee, onhan se aina anonyyminä täällä helppo huudella osa varmaan provoja :D ei tätä kautta näköjään vastausta mun varsinaiseen kysymykseen löytynyt mutta kuuleman mukaan helppo paikka tutustua ihmisiin, vaikka en sieltä ketään tunnekaan :)

Kaikille muille: Olen päätökseni tehnyt ja se ei muutu vaikka kuinka täällä nassutatte :) kiitos päivän nauruista ja hyvää jatkoa :D

• TotuusSuomesta
        asevelvollisen_isä kirjoitti:

Asevelvollisuuden tärkein pointti eli Suomen pitäminen sotien ulkopuolella ei toteudu sivarin kohdalla, päinvastoin sodan syttymiskynnys alenee. Sivari joka kieltäytyy jo etukäteen puolustamasta Suomen kansalaisia ulkopuolista hyökkääjää vastaan on yhtä syyllinen kuolemiin kuin vihollinenkin joka ampuu kansalaisiamme soramontun hiekkaan.

Sivarit ovat saastaa jota ikävä kyllä on kaikissa yhteiskunnissa ihan niinkuin murhaajia, pedofiilejä ja muita kaltaisiaan.

Suomi on jo romahtanut ja sitä puolustakoot ne joilla on jotain menetettävää....miksi niiden tarvitsee puolustaa mitään joita ei koko paska maa nimeltä suomi kiinnosta? Herää jo vatipää haaveista,sillä suomi on jo myyty EU:lle ja itsenäisyys on kaupattu kuin neitsyeen immekalvo huutokaupalla merkelille...

• ToheloaLeikkimistä

Miksi sivariksi? Joudutko muka tappamaan jonkun armeijassa suomessa? Enpä tosiaan usko että sitä ihanuutta suomessa sallitaan....itse asuisin armeijassa jos saisi olla axsönissä mukana koko ajan...Mutta intti on suomessa leikkimistä aseella jota ei käytetä kuin harvoin...En kyllä itsekään tajua miten sotilaaksi tullaan petien sijaamisella...?

• Tre1995

Moikka, mä alotin sivarin viime viikolla. Oon Kavassa, missä ryhmässä sä?

• smbL

TJ0 7/2017 uu jea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe