Poliittinen korrektius

Huomenta vaan
Tuossa mietiskellyt semmoista, että kuinkahan haitallista tämä poliittinen korretius on noin niinkuin kansanterveydelle?
Mistään et saa puhua suoraan vaan pitää keksiä kaikenmaailman ilmaisuja.
Muutama sata veronmaksajien varoista palkattua jantteria istuu konttorissa lukemassa näitä viestejä ja miettii, että saiskos tuosta syytteen aikaan.
Toki minulla on jonkinlainen luottamus, että varmaan suurin osa kyttääjistä ymmärtääkin, että jos saa sanoa asiansa keskustelussa vaikka kärkevästkin, niin sehän on varoventtiili se sätti.
Kirjoitus kun ei teoksi muutu vaikka semmostakin hulluutta olen kuullut ihan ministerin suusta.
Välillä käy mielessä, että onko tämä mahdollista suomessa vaan kyllä se valitettavasti on.
Se tuli kans mielee, että joku sanoi hienosti, että jos haluat tietää kuka hallitsee sinua niin selvitä ketä et saa arvostella.
Täällä suoli24:ssä ainakaan ei saa kokemukseni mukaan arvostella niitä tyyppejä joilla on taipumus keppostella. Sitten on kans ne rikkauden tuojat. Kolmanneksi näkyy olevan koskematon täällä tuo hilly, kyllähän te tiedätte sen muorin. Neljäs joka liipasee botilla poiston on is-ra-elin tukeminen.
Laittakaa tekin omaa arviotanne, mitä koette, ettei saa arvostella.
Muistakaa poliittisen korrektiuden mukainen kiertoilmaus niin pysyy ketju siistin näköisenä.
Oikeastaan pitäisi olla semmoinen rähinäryhmä nettialue jossakin missä saisi puhua täysin vapaasti ja luvalla ihan mitä sylki suuhun tuo sinne mennessä ois ilmoitus että täällä voi rapa lentää.
Semmoinen laillinen vuodatus ja epäkorrektin puheen palsta. Vois antaa mennä vaan.
Noo, tätä kirjoittaessaki jo itse tiedän, ettei ne semmoista salli. Sehän veisi kokonaan pois tehon tältä sosiaaliselta kokeelta, että kenellä pallaa hihat tähän sananvapauden raiskaamiseen.
Jotakin ne tavottelee tällä hyssyttelyllä, luulekohan ne että me oikeasti jaksetaan kattoa kauaa tätä pelleilyä, että kun näet että joku näyttää sorsalta ja kävelee kuin sorsa ja ääntelle kuin sorsa niin sinun pittää vastata, että lokki se on?

Vettä lorruuttaa ränneissä, oiskohan siellä kastematoja tiellä, onkimadoiksi?

5

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama.kaveri

      Ai joo, unohdin mainita vielä siitä, että ne nämä modet palstoilla on ilmeisesti nuorena pelanneet aika paljon vasemman pakin paikkaa. Lisäksi ovat saaneet lukijoistakin niillä käräytä vanhempasi videoilla koulittua melkoisia peeloja. Ne ei ne ilmiantoa harrastelevat tajua, että suunta voi tuulessakin muuttua ja sitten ovat itse liemessä. Yks porukka vielä joka pyrkii lopettamaan keskustelun on ne vakivastustajat. Ne on paikalla kun hyeenat mielipiteellään ilmaisemassa miten kohta on ratsupolliisi king rappukäytävässä. Ne on ilmeisesti ihan palkattuja pelottelijoita.
      Saapa nähdä mikä on seuraava askelmerkki annettu tämän vuoden hienostohotellitapaamisessa.

    • KohtaKahleetKolisevat

      Pari sataa poliisia todellakin kyttää nettikirjoituksia päätoimisesti. Ajatuksenakin se olisi uskomatonta mutta tämä onkin totta!
      Stasi yllytti kanssaihmisiä ilmiantamaan toisinajattelijoita. Tämä oma PolPomme (poliittinen poliisi) panee vieläkin paremmaksi ja yllyttää lapsia ilmiantamaan vanhempansa:
      https://www.youtube.com/watch?v=b54FmJ4nezM&t=53s

      Huomattakoon että tällä videolla äiti oli kirjoittamassa arvostelua poliitikosta (!).

      • Demokratiaa.kansalle

        Nopeaa on ollut kehitys. Poliisivaltio on tulossa. Demokraattiset keinot estää se?


    • Paetkaa

      Kansainvälinen suurpääoma on luonut globaalikommunismin joka johtaa maatamme ensin kohti Liittovaltiota ja sen jälkeen NWO tulee....

      Maahanmuuttovyöryillä tyhmennetään ja tuhotaan valkoinen rotu joka on tämän esteenä.
      Olemme tuomittuja tuhoon.

      • Demokratiaa.kansalle

        On kai vielä mahdollisuus estää se?
        Demokratialla? Kansa ei tätä halua varmasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe