fiat 126

teme

Ajattelin hakea puolasta fiat 126:sen. Tietääkö täällä kukaan saako siihen osia suomesta miten helposti? Eli onko sellaista suomifiatia, jonka osat käy päikseen? Niitähän on vesi ja ilmajäähdytteisellä koneella ainakin siellä? Onko tietoa kannattaako ostaa ilmajäähdytteinen, eli todella perinteinen :) vai uudempaa vesijäähdytystekniikkaa. Kaikkihan ne on aika hirveitä, mutta näin elämysmielessä ajajttelin :)

7

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maluch

Minkähän vuotista ajattelit hankkia? Ne on aika kauheessa kunnossa siellä. Ehkä ne, mitkä tehtiin pari vuotta sitten, on ihan ok, mutta niitähän ei voi Suomeen tuoda katalysaattorin vuoksi (eli max. 1991 malli on mahdollinen tuoda?)... Mutta ainakin ne on halpoja, ei voi paljon hävitä! Olen itsekin ajatellut sellaisen tuomista, on niin söpö auto! Milloinkohan noita moderneja vesijäähdytteisiä on valmistettu? Ehdottomasti sellainen, ettei tarvi kulkea konepelti auki niin kuin paikalliset tekevät.

• undo secundo

Fiatin paikalliselta maahantuojalta Delta Motor Oy:ltä voi kysellä varaosia.

• artoh

Heip. On aikaa kulunut viestistäsi, mutta kiinnostaa haitko ko. pelin puolasta ja miten homma sujui?

• Itse hain vuosi sitten kaksikin tuommoista 126 puolasta ajettiin vielä via balttian halki Tallinnaan ne Gnydiasta. Toinen oli vm 87 ja se on myyty jo eteenpäin ,mutta toi toinen on -91 kilvissä ja katsastettu itsellä käytössä. Molemmat on ilmajäähdytteisiä ja ihan hyvin on pelannu ,pääsiäisenä ajettin 350km kevään avausreissu. Ainut ,että nyt tarvis saada sisemmät vetarin suojakumit jostain ,että sais laatikko öljyt pysymään sisällä ,että jos joltain löytyy niin olisin kiinnostunut.

• Nii joo eikä toi nyt ajossa niin erikoisen huono oo ja Fiat 126 osat käy tohonkin.

• omistan

korkeus säädettävät etuvalot keulille ja ei mitään ongelmaa katsastuksessa vaikka ois kuinka uusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe