Terve tarvitsisin kokemuksia ja vinkkejä kokeneilta elikkä olen ostamassa ekaa kertaa dboleja 10mg 100kpl nii miten niitä tulisi ottaa päivässä että olisi turvallista ja hiukset pysyisi päässä ja milloin otetaan palauttavia eli nolvaa ja tuleeko tulosta miten ja onko pelkkää vettä vai näkyykö tulos lihaksena ja jääkö kuurin jälkeen mitään käteen ?
Vastaukset 2
- jhjbvkvvkj
Tää onkin se paraspaikka kysellä neuvoa... Muuten en ota kantaa, mutta kuurin jälkeen roinalihakset haihtuu yhtä nopeasti, kuin tulivatkin...
- erooiut
Mietihän vielä kerran. Miten aiot saada oman teston käyntiin kuurin jälkeen. Pahimmassa tapauksessa tulee vuosien vaje ilman oikein toteutettua korvaushoitoa.
Hiukset harvenee. Erektio heikko. Ja tosiaan voimatasot putoaa alemmalle tasolle kuin ennen kuuria. Jos kuitenkin aloitat roinaamisen niin ota asioista selvää ja opiskele ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651702- 931048
- 55971
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45834Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41790Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus283786Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,257707- 55677
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied90635Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114593