Terve tarvitsisin kokemuksia ja vinkkejä kokeneilta elikkä olen ostamassa ekaa kertaa dboleja 10mg 100kpl nii miten niitä tulisi ottaa päivässä että olisi turvallista ja hiukset pysyisi päässä ja milloin otetaan palauttavia eli nolvaa ja tuleeko tulosta miten ja onko pelkkää vettä vai näkyykö tulos lihaksena ja jääkö kuurin jälkeen mitään käteen ?
Steroidit ja kuuri
Salijaakko
2
343
Vastaukset
- jhjbvkvvkj
Tää onkin se paraspaikka kysellä neuvoa... Muuten en ota kantaa, mutta kuurin jälkeen roinalihakset haihtuu yhtä nopeasti, kuin tulivatkin...
- erooiut
Mietihän vielä kerran. Miten aiot saada oman teston käyntiin kuurin jälkeen. Pahimmassa tapauksessa tulee vuosien vaje ilman oikein toteutettua korvaushoitoa.
Hiukset harvenee. Erektio heikko. Ja tosiaan voimatasot putoaa alemmalle tasolle kuin ennen kuuria. Jos kuitenkin aloitat roinaamisen niin ota asioista selvää ja opiskele ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456