Steroidit ja kuuri

Salijaakko

Terve tarvitsisin kokemuksia ja vinkkejä kokeneilta elikkä olen ostamassa ekaa kertaa dboleja 10mg 100kpl nii miten niitä tulisi ottaa päivässä että olisi turvallista ja hiukset pysyisi päässä ja milloin otetaan palauttavia eli nolvaa ja tuleeko tulosta miten ja onko pelkkää vettä vai näkyykö tulos lihaksena ja jääkö kuurin jälkeen mitään käteen ?

2

343

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjbvkvvkj

Tää onkin se paraspaikka kysellä neuvoa... Muuten en ota kantaa, mutta kuurin jälkeen roinalihakset haihtuu yhtä nopeasti, kuin tulivatkin...

• erooiut

Mietihän vielä kerran. Miten aiot saada oman teston käyntiin kuurin jälkeen. Pahimmassa tapauksessa tulee vuosien vaje ilman oikein toteutettua korvaushoitoa.
        Hiukset harvenee. Erektio heikko. Ja tosiaan voimatasot putoaa alemmalle tasolle kuin ennen kuuria. Jos kuitenkin aloitat roinaamisen niin ota asioista selvää ja opiskele ensin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1596
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1222
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1005
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      904
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      775
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. 45
      695
    Aihe