Mikä vi**u on

niklas9

Kertokaa ny kun olen kai aikaisemminkin valittanut siitä kun meidän salilla käy joku äijä joka tekee penkkiä 60 KILOLLA ja silti on lihaa paljon enemmän kuin mulla ja kyykkyä tekee kanssa jollain 80 kilolla. Ite penkkaan 140 ja kyykkään kyllä vaan 120 mutta kai mulla nyt pitäs helvetti olla lihaa enemmän ku sillä äijällä.

Vituttaa kattoo ku se vääntää sillä 60 kilolla naama punasena hikiset 10 toistoo ja ihan failureen ja jo samat painotkin koko vuoden.
Silti on lihaa rinnassa helvetti. En tiä sit pitääkö itekin alkaa tekemää laskuvaihe hitaasti vai mitä.

13

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einepainotvaan

      lihasten kasvatus vaatii kohdelihasten maksimaalista rasittamista. Nostetulla rautamäärällä ei ole juurikaan väliä varsinkaan jos liikkeet eivät kohdistu treenattaviin lihaksiin kunnolla. Siis pienemmät romut puhtaampi tekniikka = isommat lihakset

    • kjjjhkkjkbhj

      Jos se vaikka treenaa sitä rintaa monipuolisemmin. Et sä pelkällä penkillä saa isoja rintalihaksia.

    • jullestulles

      Aika paha sanoa kun ei oo nähnyt ison kaverin koko treeniä. Eli monta sarjaa, toistoa. Palautusaika sarjojen välillä ja liikkeiden välillä. Kaunko sarjan teko kestää. Ja tekeekö ,body tyylissä niin usein unohtuneella , jatkuvalla jännityksellä.
      Treeni historia ja ruokailukin pitäisi tietää.
      Jatkuva painon lisäys ei ole tie isoon lihaan, mutta em.kaverilla on kyllä pienet painot.
      Voit tehdä 6×10 1min palautuksella niin että stoppi aina ala asennossa, ilman pomppuja. Paino 90kg-105kg penkki ja 80kg-90kg kyykky. 2krt viikossa.

    • rtgrtgere

      Minä tekisin paskan sen ukon naamalle ja sitten suutelisin sitä, kosisin ja rakasteltaisiin aamunkoittoon siinä penkillä.

    • dfgsdgds

      ite laitttasin ripulia ruiskuun ja ruiskisin peppuun

    • isoreiska86

      Oma jalkatreeni menee jotakuinkin näin:
      Jeffersonkyykky 4 sarjaa x 20-40 kiloa
      Suorin jaloin veto, romanialainen veto tai maastaveto 4 sarjaa x 40-80 kiloa
      Etukyykky 4 sarjaa x 20-60 kiloa
      Mahdollisesti myös hack kyykky.
      Toistot siellä 10-20 ja oikein pitää makustella sillä tuntumalla. Sarjan pitää kestää ainakin minuutin ja tauko ei saa olla koskaan yli minuuttia pitkä.

      Sillä se oma alakroppa lähti kasvuun sen jälkeen kun totesin että yli sadan kilon kyykkykuormilla saan vain selkäni kipeäksi. Mulla on todella huono selkä.

      Eikä saa kiinnostaa yhtään mitä muut ajattelee. On siellä aina joku adidas lippalakki naama virneessä nauramassa mutta kun katsoo näiden rimpulakoipia niin olisin hiljaa heidän asemassaan.
      Itse kun en tahdo löytää edes farkkuja sopivan kokoisina vaan ompelukone pitää olla.

      Lopputuloksella on väliä ja jos tuijottaa painoja niin silloin on väärä laji.

    • kokeneettietää

      Ne jotka ns:tuntevat omaa elimistöään ja lihaksiaan osaavat tehdä aika kevyillä painoilla tulosta,suuret painot eivät ole tie suuriin lihaksiin.

      Itse asiassa mitä suuremmilla tekee lihas ei juuri kasva jopa kutistuu.

      • uity

        No nyt heitit pahan .


      • kjjkhkkvkj

        Aika hurjia puhelet...XD


    • kokeneettietää

      Se että voimat kasvaa myös samalla kun tehdään välillä voimapainotteisesti.

      Lihashan muokataan tai kaivetaan esiin ensin,sitten aloitetaan kehittäminen ja välistä nostetaan painoa ja etsitään se paras tuntuma.

      Ja voima treenit on taas ihan erikseen,kehonrakentaja rakentaa ulkonäköä vartaloonsa,kun taas voimamiehet ei sitä juuri tee,vaan tekevät kaikkensa nostaakseen yhä suurempia painoja.



      "Kevyiden painojen nostelu on sittenkin yhtä tehokasta kuin raskailla painoilla treenaminen.

      Jokainen meistä tietää, että painojen nostelu kasvattaa lihasta. Kaikista muista asioista saliharrastuksen ympärillä voidaankin sitten olla eri mieltä. Tutkijat ovat nyt kumonneet yleisen myytin, joka lajin ympärillä pyörii.

      BusinessInsiderin uutisen mukaan sinun ei tarvitse nostella salin raskaimpia painoja kasvattaaksesi lihasta. Pienilläkin painoilla on mahdollista saada tuloksia aikaan, kunhan niiden kanssa toimii oikein."

      https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tutkijat-kumoavat-saliharrastukseen-liittyvan-myytin-myos-pienilla-painoilla-mahdollista-saada-tuloksia/6376836


      http://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000002912060.html


      http://www.jukkanyyssola.fi/blog/106-lihaksen-hermottaminen

      Riittävän kokoiset painot ei liian suuret ei liaan pienet

    • niklas9

      No nyt on taas kysymys. Miten voi olla että yksi lyhyt ja vanha äijä (yli 50 ikää ja ehkä juuri 170cm pitkä) voi olla vahva ja kestävä?
      Pääsin töihin ja kovaa työtä on. Nostellaan lavoille säkkejä ja ne säkit painaa 25 ja 40 kiloa. Tuo ukko voi heittellä niitä 8 tuntia eikä edes hengästy kun itse istun jo puolen tunnin jälkeen.
      Olen 190 senttiä pitkä ja painan 100 kiloa. Penkki on nyt 160.

    • onanbarbaari

      Oma treeni menee jotakuinkin näin:
      Thomas Jefferson Airplane kyykkypaska 4 sarjaa x 2-4 kiloa kakkaa per kyykkäys
      Suorin jaloin käteen veto, sammuneen romanialaisen puliukon veto tai maassa käteen veto liikenneympyrässä 4 sarjaa x 40-80 kilon puliukko
      Etuheijarin vilautus K-marketissa 4 sarjaa
      Mahdollisesti myös hick kyykky alasti pusikossa poliisiopiston takapihalla.
      Toistot siellä 10-20 ja oikein pitää makustella sitä sillä tuntumalla. Vedon pitää kestää ainakin minuutin ja tauko ei saa olla koskaan yli minuuttia pitkä. Aerobinen tulee hoidettua kun juoksee poliiseja karkuun.

      • jonnetonnenen

        Ota mukaan pari sarjaa kuivaan kakkoseen. Teet sen maksimi työntönä,
        1-3 työntöä niin nopeasti kuin pystyt.
        Kannattaa kokeilla myös 15×saunasolmua loppuun asti kaikki toistot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe