Ajaa pyörällä ja kiertää sivukadutkin ihmisten pihoja katsellen. Tarpeen vaatiessa esittää olevansa eksyksissä ja kysyy tietä.
Jos kävi teillä päin, niin todennäköisesti pihastasi katoaa lähiaikoina omaisuutta. Pahemmassa tapauksessa käyvät myös sisällä.
Nurmijärvellä liikkuu ulkomaalainen tiedustelija
4
526
Vastaukset
- 666Vesku14
Tulkoon minulle pihalleni tai kysymään tietä niin ei pyöräile enää eikä lamputkaan pala.
- RannanJärviä
Ei liiku enää. Yksi kuulemma laitettiin jo lihoiksi soramonttuun ja turpeet niskaan.
Jos tuollainen jätkä ilmestyy pihalle ja erehdytte avaamaan oven, niin muistakaa seistä ovensuussa vartalo lukon edessä. Silloin tyyppi ei pysty päättelemään miten helppo lukko on murtaa auki.
Itse en avaa ovea ollenkaan jos en tunne tyyppiä etukäteen. Saavat ottaa sähköisesti tai puhelimella yhteyttä, jos ovat oikealla asialla liikkeellä.- AikaLapsellista
Jokos täytit 16.
Luuletko, että tekijän tarvii nähdä se lukko?
Seisohan sinä bodi lukon edessä ettei murtomies näe lukkoa. Sillai se murtautuja jää pian työttömäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991