Mikä vika maksullisessa?

Normieronnutheterom

Monet kehuskelee sillä että "saa ilmaiseksi". Mikäs hemmetin meriitti se on saada ilmaiseksi? Jos autokauppias antaa sinulle ruosteisen Ladan ilmaiseksi niin et sä silläkään voi kehuskella. Puheet ilmaisista naisista ovat esineellistämistä ihan samalla tavalla kuin puheet maksullisistakin.

Yksi heppu kerran ihaili autoani ja totesi sitten että hänen ei ole tarvinnut koskaan maksaa autosta kahta tonnia enemempää, koska hän pääsee sillä Citroen Xantiallaan ihan sinne minne tarviikin.
Tekipä mieleni kysyä että johtuisikohan se mahdollisesti siitä että olet persaukinen työtön ollut liki koko elämäsi? En kuitenkaan viitsinyt pahoittaa mieltään. Aivan varmasti hän olisi halunnut mieluummin ajaa minun autollani kuitenkin.

"Minun ei ole koskaan tarvinnut maksaa tussusta" -kertoo Jorma. No ei varmaan ole, koska sinulla ei ole siihen ollut mahdollisuutta nuohotessasi kotinurkissa lompakko tyhjänä läskialman kanssa tai tumputtanut yksin uunin pankolla sitten kun läskialma lähti.

Kyllä minulla ainakin on ollut ihan kivaa maksullistenkin kanssa. En kai minä kärsimyksestä olisi maksanut. Se on oikein rehellinen tapa hankkia seuraa. Paljon rehellisempi kuin se että lirkuttelen jollekin bimbolle mukavia ja lupaan hänelle ihanan tulevaisuuden saadakseni hänet ilmaiseksi kellistettyä. Osaan kyllä senkin, mutta se on raskasta ja epärehellistä puuhaa.

Viimeksi kun oli tylsää ja panetti niin en jaksanut alkaa kysellä vakipanoiltani että mitä kuuluu vaan avasin nettisaitin, soitin kaksi puhelua ja tunnin päästä oli eksoottinen kaunokainen kontallaan sängylläni ja teki kaiken minkä halusin ja lähti tyytyväisenä rahojen kanssa kotiin ja minä sain taas piereskellä rauhassa sohvalla ja keskittyä muihin asioihin.

Jos olisin sellaisen kissan koettanut löytää baareista niin siihen olisi mennyt paljon enemmän aikaa ja rahaa. Nyt sain luontaiset tarpeeni tyydytettyä nopeasti ja tehokkaasti ilman kommervenkkejä ja paskapuheita.

41

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OriginalToteaa

Hyvä NormiEronnutHeteroIdioottiMaija, ei maksullisessa ole mitään vikaa.

Maksulliset on sitä varten, että sinun kaltaiset tumpelotkin saisi.

"MONET KEHUSKELEE"....... Sinä mulkunnuppi olet kehuskellut kierrättäväsi Thaityttöjä, sekä kaatanut 300 huoraa josta 20 useammin.

• formerpanomies

"OriginalToteaa" ja original päivystää, original yhdistää.

Originalilla on maija valmiina jokaiseen juttuun. Uskotko vakavasti keskustelevasi jonkun yksittäisen henkilön kanssa vai pelleiletkö?
        Maksulliset on ihan ok. Ammatti siinä missä muutkin. Nykyajan nuoret naiset kaipaavat kunnon panoa eikä mitään kallepäätalo "rakastelua". Nuorten naisten tyydyttäminen on nykyään vaativaa hommaa ja siihen tarvitaan vielä leikkikalujakin messiin. Eihän sellaiseen ole aikaa kuin kotihiirillä ja siihenkin kyllästyy. Kyllä maksulliset on mukava ja halpa vaihtoehto verrattuna kotivaimoon.

Originaali-anaali vetää vaan kesäkoltun päälle, punaa huuleen ja lähettelet omalle persholellesi lentosuukkoja peilin kautta ja lopeta ne höpinät hammaslääkärivaimoista.

Tarjous on edelleen voimassa. Laitan sinulle kymmenentuhatta euroa tilille heti kun todistat olevasi Chiang Maissa tai että sinulla on hammaslääkärivaimo, koska on 100% selvää että et ole ja sinulla ei ole. Olet transu pelle jostakin savosta.

• OriginalToteaa
        formerpanomies kirjoitti:

Originalilla on maija valmiina jokaiseen juttuun. Uskotko vakavasti keskustelevasi jonkun yksittäisen henkilön kanssa vai pelleiletkö?
        Maksulliset on ihan ok. Ammatti siinä missä muutkin. Nykyajan nuoret naiset kaipaavat kunnon panoa eikä mitään kallepäätalo "rakastelua". Nuorten naisten tyydyttäminen on nykyään vaativaa hommaa ja siihen tarvitaan vielä leikkikalujakin messiin. Eihän sellaiseen ole aikaa kuin kotihiirillä ja siihenkin kyllästyy. Kyllä maksulliset on mukava ja halpa vaihtoehto verrattuna kotivaimoon.

Originaali-anaali vetää vaan kesäkoltun päälle, punaa huuleen ja lähettelet omalle persholellesi lentosuukkoja peilin kautta ja lopeta ne höpinät hammaslääkärivaimoista.

Tarjous on edelleen voimassa. Laitan sinulle kymmenentuhatta euroa tilille heti kun todistat olevasi Chiang Maissa tai että sinulla on hammaslääkärivaimo, koska on 100% selvää että et ole ja sinulla ei ole. Olet transu pelle jostakin savosta.

Teitä Maijoja samalla sanavarastolla ja käytösmallilla sikiää varsin tehokkaasti Pattaylla, eikä kukaan Teistä Maijoista ole keskenään koskaan eri mieltä eikä kommentoi toisiansa.

Maija-anaali nyt piipahtaa viikottaiselle Hooterssin jenkkipöperölle ja sitten ralliajoihin tapaamaan miljonäärituttujansa.

• OriginalKysyy
        formerpanomies kirjoitti:

Tarjoukseesi viitaten kuka tarjoaa, koska sinä et ole koskaan kukaan ?

Sinähän olet vain alati nimimerkkiä vaihtava mulkunnuppi joka ei edes pysy keskustelussa mukana vaan luikit aina seuraavaan vittuiluusi.

• 63738

Harva mies on saanut ilmaiseksi sellaista naista, joka antaa esimerkiksi kahdensadan euron maksua vastaan. Joillekin se on vain heikon itsetunnon pönkittämistä, ettei ole tarvinnut maksaa... vaikka syy on se, että on tyytynyt maksullista huonompaan eikä varaa maksaa olisi ollutkaan.

• ihmebantu

Monet miehet pelkää kauniita naisia. Ei riitä rahkeet. Siksi se maatalouslomittajan näköinen naapurintyttö on vähemmän pelottava vaihtoehto ja sitä ei uskalleta jättää kun pelottaa ettei saa enää koskaan ketään uutta. Itsetunto ei riitä edes haaveiluun paremmasta.
        Ihmisiä ne on ne kauniitkin naiset ja maksulliset. Meikäläinen on tilapäisesti rakastunut monta kertaa kauniiseen ja ihanaiseen maksulliseen ja myös maksuttomaan naiseen. Tulee mieleen eräs virolainen punapää, uskomaton kaunotar, joka olisi halunnut jatkaa matkaa kanssani seuraavaan duunikohteeseeni mutta päätin ettei ollut varaa rakastua moiseen seksipommiin tuolloin.

• Eieei

Toiset saavat ilmaiseksi ja valita kenen kanssa tekevät rakkaudentöitä, toiset maksavat seksistä - jolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
      En ole maksanut, enkä ihan heti meinaa maksaa. Maksakoot ne jota haluavat, ei kuulu minulle.

• akselia-mekkoon

Axl Smith sai ilmaiseksi kaunottarilta rakkautta. Todella hieno mies ja kunnioitettava saavutus.

Sattumoisin meni nyt vaan samalla duunit ja kämppä käräjäoikeuden päätöksellä.

• MaijallaOnMekko
        akselia-mekkoon kirjoitti:

Axl Smith sai ilmaiseksi kaunottarilta rakkautta. Todella hieno mies ja kunnioitettava saavutus.

Sattumoisin meni nyt vaan samalla duunit ja kämppä käräjäoikeuden päätöksellä.

Voi sen näinkin vääntää, mutta Axl sai ilmaiseksi......
        Rosis ei käsitellyt ilmaisuutta, vaan muuta.

• onko_ne_pallomahoja

Jos ilmaiseksi saaminen ja läpi elämän saman naaraan polkeminen olisi niin hieno asia, niin miksi rahamiehet, urheilustarat, elokuvatähdet, julkkikset, poliitikot, näyttelijät, menestyvät muusikot, suurliikemiehet, presidentit ja muut vaihtavat useimmiten jossakin vaiheessa nuoreen ja kauniiseen sen aiemman naisensa? Niiden vaimojen ei tarvitse töissä käydä. Riittää kun hymyilee nätisti siinä vierellä. Joka poika haluaisi sellaisen vierelleen mutta jokapojalla ei ole siihen varaa.

• Aina oon joutunu maksamaan 😢

• OrkkisToteaa

Maijalla pukkaa puuhaa kun on päättänyt rekisteröidä kaikki mahdolliset nimimerkit, joilla pilaa tämän matkailupalstan lopullisesti.
        Nauti Maija nauti.

• hmdkn
        OrkkisToteaa kirjoitti:

Maijalla pukkaa puuhaa kun on päättänyt rekisteröidä kaikki mahdolliset nimimerkit, joilla pilaa tämän matkailupalstan lopullisesti.
        Nauti Maija nauti.

Mieti sitä Maijaasi ihan yksinäsi.

• lerpantilauksia
        OrkkisToteaa kirjoitti:

Nauti Maija nauti.

Sitä saa, mitä tilaa Lerppa!

• NumbaIl60

Minä annoin kaiken naiselle mitä voi antaa, resuperseet... ja se lähti silti... se reppana...

Kolmasti viikossa tarjosin riisipussin ja joskus lisukkeitakin... vesisäiliöistäni sai juoda vettä janoon mielin määrin ruokailun yhteydessä ja iltapalaksi... Kerran vein hänet ulos syömään ja maksoin koko hela hoidon thaimaan b. rahoillani. 55 bahtia... Hän sai siksi aikaa vapaata kotitöistäänkin 45 minuuttia, vaikka nurmikon leikkuukin oli kesken ja lattioiden moppaaminen... ja salaojan kaivamishommaa ei ollut se resuperse ehtinyt vielä edes aloittaa...

Yksi päivä kun tulin dyykkaamasta.. niin se resuperse oli kerännyt vaatteensa ja kadonnut. Ei muuta viestiä kuin tussilla oli piirretty velton kullin kuva pöytään.... Hätääntyneenä ryntäsin jääkaapille.. mutta sieltä ei oltu viety mitään. Leivän kantapala ja naapurilta saadut nuolemattomat jukurttipurkin kannet olivat kaikki tallella.

Tämä on minun ainoa kokemukseni maksullisista naisista... olen käynyt etsimässä sitä umpikieroa akkaa Pattayalta... mutta en ole löytänyt... Olisin perinyt siltä vuokran kolmen viikon asumisesta luonani...

• MaijaOnHintti

Se on kyllä niin kertakaikkisen hyvä että on tällainen palsta, jonne mielenvikaiset voivat tarinoida tarinoitaan esiintyen vastapuolenaan.
        Maija tyttönen on käyttänyt tätä terapiamuotoa nyt muutaman vuoden ja aina ollessaan tietokoneen ääressä ( tuhansia tunteja ) niin on tuon ajan ollut poissa pussikaljoineen häiritsemästä tervepäisiä ihmisiä.
        On se hyvä että Pattaya on olemassa, ajatelkaapa missä Maijan ajatukset ois ilman tuota mailmankaikkeuden paratiisia.

• NumbaIl60
        MaijaOnHintti kirjoitti:

Se on kyllä niin kertakaikkisen hyvä että on tällainen palsta, jonne mielenvikaiset voivat tarinoida tarinoitaan esiintyen vastapuolenaan.
        Maija tyttönen on käyttänyt tätä terapiamuotoa nyt muutaman vuoden ja aina ollessaan tietokoneen ääressä ( tuhansia tunteja ) niin on tuon ajan ollut poissa pussikaljoineen häiritsemästä tervepäisiä ihmisiä.
        On se hyvä että Pattaya on olemassa, ajatelkaapa missä Maijan ajatukset ois ilman tuota mailmankaikkeuden paratiisia.

Suus kiinni tsiang main resuperse! Tarina on tosi... sijoitin naiseen kaiken mutta en saanut mitään...

• MaijaOnBimbo
        NumbaIl60 kirjoitti:

Suus kiinni tsiang main resuperse! Tarina on tosi... sijoitin naiseen kaiken mutta en saanut mitään...

Se nyt on ihan sama mitä sinä Maija olet sijoittanut.

Kun olet lusikan verran saanut syntyessäsi äitisi perseestä, ei sinulta aikuisiässäkään voi muuta edellyttää kuin anaalijuttujas.

• maijapäivystää
        MaijaOnBimbo kirjoitti:

Kun olet lusikan verran saanut syntyessäsi äitisi perseestä, ei sinulta aikuisiässäkään voi muuta edellyttää kuin anaalijuttujas.

Kyselit tuossa kunnioituksen perään? Lukaisepas noita omia juttujasi, pippeli, anaali ja huorajuttuja. Kysy sitten itseltäsi ansaitsetko kunnioitusta.

• BoisBoisPois
        MaijaOnBimbo kirjoitti:

On todella uskottavaa että onnellinen aviomies ja ravintoloitsija valvoskelee kahden aikaan yöllä Chiang Maissa ja tuijottaa S24 Pattaya palstaa, josko pääsisi sanomaan pari sanaa maijasta.

• TikkuSunPerseesMaija
        BoisBoisPois kirjoitti:

On todella uskottavaa että onnellinen aviomies ja ravintoloitsija valvoskelee kahden aikaan yöllä Chiang Maissa ja tuijottaa S24 Pattaya palstaa, josko pääsisi sanomaan pari sanaa maijasta.

Valvon työpaikallani, missä sinä ?
        Minä en kaipaa sinulta kunnioitusta ja minulle on yhdentekevää mitä sinä uskot.
        Pippelijuttuja en ole kirjoittanut, mutta sinä olet rekisteröinyt minuun viittaavan nimimerkin ja sillä osallistunut mittajuttuus kuten tuossa alla myös.
        Sinä huorittelet minun vaimoani ja olet kirjoittanut minuun viitaten nimimerkillä anal, joten se siitä.
        Elä sen kanssa mitä kerjäät, saat sitä kyllä.

• Maksulliset on minunlaiselle ihmiselle ainoa mahdollisuus saada kontaktia naiseen.
      Onhan se kivaa, kun tyttö silittää pippeliä ja sanoo että rakastaa

• ThaiHarley

Maija minunlainen....... rekisteröi tuokin nimimerkki niin sulla on puuhaa.

• TerveisiäLapista

Chiang Maissa ei ole vähään aikaan ollut yhtään suomalaisen omistamaa ravintolaa. Joten siltä osin arvailun siitä onko tyyppi ravintoloitsija Chiang Maista voi kyllä lopettaa.

• Nakuluan-VM

Sanotaanko näin että numerolerpan tarina Hua Hinissa asuvana NASAn alihankkijana ja lentokapteenina yms on valehtelijallekin jo maailmanluokan paskapuhetta... Mutta tuo "Thain aviomiehen" tarina pesee numerolerpankin tarinan mennentullen sekavuudessaan. Toisaalta hän on jo kertonutkin olevansa pelkkä trolli.

Kyseessä on yksi ja sama sairas lihava nainen, joka elää haavemaailmassa muistellen Pattayalle karannutta miestään. Se kävi isänsä luona vielä kesäkuuhun saakka Hua Hinissa, mutta nyt faijansa potkaisi tyhjää. Faijansa nimi on tiedossa ja mainittu numerolerpan omassa tarinassakin. Törkeää varastaa faijansa identiteetti ja tehdä kuolleesta miehestä kuspää.

Olen käynyt Chiang Maissa joka vuosi yleensä kesäisin moikkaamassa kavereita ja motoilemassa. Kukaan ei tunne ketään ravintoloitsija suomalaista, joka ajelee Harley Davidson- pyörillään vaimonsa kanssa. Ei tunne siksi koska sellaista siellä ei ole. Tunnen sieltä myös suomalaisen kaverin joka on osakkaana prätkävuokraamossa ja korjaamossa paalupaikalla. Yksi nuori mies lopetti baarin pitämisen vuosia sitten Chiang Maissa ja ryhtyi liikemieheksi ja kauppiaaksi.

• Nakuluan-VM
        Nakuluan-VM kirjoitti:

Sanotaanko näin että numerolerpan tarina Hua Hinissa asuvana NASAn alihankkijana ja lentokapteenina yms on valehtelijallekin jo maailmanluokan paskapuhetta... Mutta tuo "Thain aviomiehen" tarina pesee numerolerpankin tarinan mennentullen sekavuudessaan. Toisaalta hän on jo kertonutkin olevansa pelkkä trolli.

Kyseessä on yksi ja sama sairas lihava nainen, joka elää haavemaailmassa muistellen Pattayalle karannutta miestään. Se kävi isänsä luona vielä kesäkuuhun saakka Hua Hinissa, mutta nyt faijansa potkaisi tyhjää. Faijansa nimi on tiedossa ja mainittu numerolerpan omassa tarinassakin. Törkeää varastaa faijansa identiteetti ja tehdä kuolleesta miehestä kuspää.

Olen käynyt Chiang Maissa joka vuosi yleensä kesäisin moikkaamassa kavereita ja motoilemassa. Kukaan ei tunne ketään ravintoloitsija suomalaista, joka ajelee Harley Davidson- pyörillään vaimonsa kanssa. Ei tunne siksi koska sellaista siellä ei ole. Tunnen sieltä myös suomalaisen kaverin joka on osakkaana prätkävuokraamossa ja korjaamossa paalupaikalla. Yksi nuori mies lopetti baarin pitämisen vuosia sitten Chiang Maissa ja ryhtyi liikemieheksi ja kauppiaaksi.

Piti vielä sanoa että nostan aloittajan kommentille hattua kun hän sanoo maksullisesta seurasta että "Se on oikein rehellinen tapa hankkia seuraa". Se on nimittäin aivan totta. Pahimpia ovat farangit jotka lupaavat rahaa ja rakkautta ja tarkoitus on kuitenkin vain päästä ilmaiseksi selkään ja häippäistä sitten. Raha on paljon rehellisempi tapa. Tästä on puhuttu joskus suurten humanistienkin kanssa ja he ovat aivan samaa mieltä. Pettäminen ja huijaaminen on kuspäiden hommaa. Raha ei valehtele.

• 13NumBall
        Nakuluan-VM kirjoitti:

Resuperse älä itke saat vain sitä mitä olet tilannut, reppana... en tiedä mitään chiang maista ja onko siellä suomalainen ravintola tai ei, kun en ole koskaan edes käynyt, mutta sen että nakluan velkku sinä et porukan kaikista tervein, ja se on hyvin helppo päätellä kirjoituksistasi, selvästa harhaisuudesta, ja tarinoiden sepittämisestä, reppana...

Erityisesti sinun kannattaa tutkia pääsi tuosta minun isäni väitteestä, minun isäni on kuollut vuonna 2002 eikä hän ollut koskaan edes käynyt thaimaassa, minä olen asunut täällä vuodesta 2008 eripaikoissa, niin pattayalla, saraburissa ja viimeiset vuodet hua hinissä, noiden sinun tarinoittesi syistä en tedä muutakuin sen että ne ei ole terveän pään tuotetta, resuperse.

• 5555555
        13NumBall kirjoitti:

Resuperse älä itke saat vain sitä mitä olet tilannut, reppana... en tiedä mitään chiang maista ja onko siellä suomalainen ravintola tai ei, kun en ole koskaan edes käynyt, mutta sen että nakluan velkku sinä et porukan kaikista tervein, ja se on hyvin helppo päätellä kirjoituksistasi, selvästa harhaisuudesta, ja tarinoiden sepittämisestä, reppana...

Erityisesti sinun kannattaa tutkia pääsi tuosta minun isäni väitteestä, minun isäni on kuollut vuonna 2002 eikä hän ollut koskaan edes käynyt thaimaassa, minä olen asunut täällä vuodesta 2008 eripaikoissa, niin pattayalla, saraburissa ja viimeiset vuodet hua hinissä, noiden sinun tarinoittesi syistä en tedä muutakuin sen että ne ei ole terveän pään tuotetta, resuperse.

Mites sun pää väität olevasi mies.

• 13NumBall

En väitä vaan olen, reppana.

• 13NumBall kirjoitti:

En väitä vaan olen, reppana.

Kaikki tietää että olet reppana. Sinun ei tarvitse sitä erikseen sanoa, mutta miestä ei sinusta saa edes hormonihoidoilla eikä leikkauksilla. Mieskuntaan ei kuulu yhtään noin ämmämäistä inisijää.

Kerropas nyt ihan omin sanoin, että kuka on tilannut mitä ja kuka on saanut mitä? Ja missä?

Ei se ole tilaamista eikä saamista että horiset täällä sekopäisiä juttujasi päivittäin. Kukaan ei ole tilannut sinulta mitään eikä kukaan ole saanut sinulta mitään. Se johtuu siitä että sinulla eikä sivupersoonillasi ole mitään annettavaa kenellekään eikä missään eikä sinua halua kukaan minnekään.

• lunaticnumba

Mitään ei tarvitse keksiä kun kaikki näkee millainen mielenvikainen dorka olet ja kehtaat vielä aukoa tyhmää turpaasi.

• SiamHD

Porukkamme omistamat ravintolat ei ole minun omistamia, emmekä mainosta minun kansalaisuuttani.

• kalaanlähdössä
        SiamHD kirjoitti:

Porukkamme omistamat ravintolat ei ole minun omistamia, emmekä mainosta minun kansalaisuuttani.

Voi luoja noita sun juttujasi kun humalatilasi yltyy iltaisin ennen nukkumaanmenoa, lerppa.

• 12Numball
        Vuodesta2010 kirjoitti:

Kaikki tietää että olet reppana. Sinun ei tarvitse sitä erikseen sanoa, mutta miestä ei sinusta saa edes hormonihoidoilla eikä leikkauksilla. Mieskuntaan ei kuulu yhtään noin ämmämäistä inisijää.

Kerropas nyt ihan omin sanoin, että kuka on tilannut mitä ja kuka on saanut mitä? Ja missä?

Ei se ole tilaamista eikä saamista että horiset täällä sekopäisiä juttujasi päivittäin. Kukaan ei ole tilannut sinulta mitään eikä kukaan ole saanut sinulta mitään. Se johtuu siitä että sinulla eikä sivupersoonillasi ole mitään annettavaa kenellekään eikä missään eikä sinua halua kukaan minnekään.

Oikein naurattaa tuo kommenttisi kaikki tietävät, mitkä kaikki... taas sinun suuruuden harhaa sinä, neljä persoonaasi pääsi sisällä ei ole kaikki eikä vieläkään kyseessä ole kaikki vaikka kahju maija otetaan mukaan... joten jatka sinä reppana sitä porsaanluiden jyrsimistä, reppana.

• Anonyymi
        13NumBall kirjoitti:

Tässä numban keromuksia thaimaasta...

• saituusOnsairaus

Minäpä tunnen yhden kuusvitosen ukkelin Suomesta jolla on jotakin 10 miljoonan edestä taloja, metsiä ja tiluksia. Useasta saa vuokratuotot ja saa hyvää eläkettä lisäksi.
      Ukko seisoo kahdessa eri leipäjonossa joka viikko resuisissa vaatteissa Ikean kassin kanssa ja kyttää lehdistä avajaiskahveja ja ämpäreitä.

Kotonaan on kaikki paikat täynnä homeisia leipiä. Kaupassa ei ukko ole käynyt vuosiin.
      Pyytelee aina vieraita kylään ja tuomaan samalla itselleen jotakin ja yrittää tehdä vaihtokauppoja. Soittaa sillä tavalla yhden pirautuksen, että muut soittaisivat takaisin.

Kulkee kylästä toiseen ruoka-aikaan ja syö kuin hevonen ja esittää marttyyriä jos ei ruokatarjoilu ala kun herra astuu ovesta sisään. Kerää kaikki romut ja laudanpätkät toisten pihoilta ja vie kotiinsa, jota ei lämmitä lainkaan, eikä käytä jääkaappia, lämminvesivaraajaa eikä astianpesukonetta, kun ne kuulema huutaa sähköä. Valoja ei hänen luonaan saa sytyttää.

Liikenteessä tuo samainen miljonääri ei anna tilaa jalankulkijoille eikä pyöräilijöille, koska auton uudelleen kiihdyttäminen on kallista.

Tuollaista se on kun se tarpeeksi sairaaksi menee. Kyseinen ukkeli ihmettelee kun ei saa naisia enää jäämään luokseen. Lieneekö sukua eräälle lerppa-nimiselle henkilölle sillä erotuksella että lerpalla ei ole miljoonia.

• laitaselaatikkoovaa

2010 se jaksaa porskuttaa aamusta iltaan tuota samaa mantraansa, missäköhän 2010 kaltainen miljonääri on oikeasti töissä? Varmasti työpaikkansa paras työmies. Ei juuri netissä työaikana pyöri jauhamassa kakkendaalia. Voisiko johtua siitä, että tällä kaverilla ei työaikaa ole, eikä rahaa tehdä mitään muutakaan kun päivystää Pattaya palstalla. Naurettava puutarhatonttu tuntuu kaveri olevan haaveineen, miljoonineen, miljonääri kavereineen, naisineen ja tuhansine nimimerkkeineen. Tämän kaverin pitkä-aikainen samojen juttujen jankkaaminen tälläkin palstalla, viittaa vahvasti face to face reaalielämästä syrjäytyneeseen pitkäaikais työttömään. Vai saako joku työssä säännöllisesti käyvä palstalainen jonkun toisenlaisen kuvan tästä kaverista?

P.s. En tarkoita työssä käyvillä palstalaisilla 2010 miehen päässä kuviteltuja kymmeniä sivupersoonia.

Recards. Tomato farmers in Närtsy eli Närpiö.

• AamupalaKokki
        laitaselaatikkoovaa kirjoitti:

2010 se jaksaa porskuttaa aamusta iltaan tuota samaa mantraansa, missäköhän 2010 kaltainen miljonääri on oikeasti töissä? Varmasti työpaikkansa paras työmies. Ei juuri netissä työaikana pyöri jauhamassa kakkendaalia. Voisiko johtua siitä, että tällä kaverilla ei työaikaa ole, eikä rahaa tehdä mitään muutakaan kun päivystää Pattaya palstalla. Naurettava puutarhatonttu tuntuu kaveri olevan haaveineen, miljoonineen, miljonääri kavereineen, naisineen ja tuhansine nimimerkkeineen. Tämän kaverin pitkä-aikainen samojen juttujen jankkaaminen tälläkin palstalla, viittaa vahvasti face to face reaalielämästä syrjäytyneeseen pitkäaikais työttömään. Vai saako joku työssä säännöllisesti käyvä palstalainen jonkun toisenlaisen kuvan tästä kaverista?

P.s. En tarkoita työssä käyvillä palstalaisilla 2010 miehen päässä kuviteltuja kymmeniä sivupersoonia.

Recards. Tomato farmers in Närtsy eli Närpiö.

Voisihan tuo ainakin tarinaansa muuttaa, eikä jauhaa samaa.
        Hyökkäyksensä "sivupersooniaan" vastaan olisi myös parempia, mikäli ei yhdistelisi aivan kaikkea toisten kirjoittamaa samaksi, sekä jättäisi omat mausteensa pois.

• silkkaapaskaa

Mitään Siamin ukkoa ei ole olemassakaan. On vain vanha kunnon Sika-Amalia Suomessa joka myös Lerppana tunnetaan.

• Anonyymi

Numballin rakkaustarina oli kiehtova. Rakkautta ja positiivisuutta´:

"Minä annoin kaiken naiselle mitä voi antaa, resuperseet... ja se lähti silti... se reppana...
      Kolmasti viikossa tarjosin riisipussin ja joskus lisukkeitakin... vesisäiliöistä sai juoda raikasta sadevettä janoon mielin määrin ruokailun yhteydessä ja iltapalaksi... Kerran vein hänet ulos syömään ja maksoin koko hela hoidon thaimaan b. rahoillani. 55 bahtia... Hän sai siksi aikaa vapaata kotitöistäänkin 45 minuuttia, vaikka nurmikon leikkuukin oli kesken ja lattioiden moppaaminen... ja salaojan kaivamishommaa ei ollut se resuperse ehtinyt vielä edes aloittaa...

Yksi päivä kun tulin dyykkaamasta.. niin se resuperse oli kerännyt vaatteensa ja kadonnut. Ei muuta viestiä kuin tussilla oli piirretty velton kullin kuva pöytään.... Hätääntyneenä ryntäsin jääkaapille.. mutta sieltä ei oltu viety mitään. Leivän kantapala ja naapurilta saadut nuolemattomat jukurttipurkin kannet olivat kaikki tallella.

Tämä on minun ainoa kokemukseni maksullisista naisista... olen käynyt etsimässä sitä umpikieroa akkaa Pattayalta.. mutta en ole löytänyt... Oisin periny siltä vuokran kolmen viikon asumisesta luonani ja sähöt ja vesimaksun ja sähöt. Kerran sillä oli keittiössä yöllä valolamppu päällä kun menin tarkistuskäynnille. Mulla on arviolasku tässä valmiina jos vaan tietäsin osoitteen"

• Varmaan maksullisissakin on niitä jotka tekee koska tykkää hommasta.
      Kuten ihan muissakin hommista. Osa kokee sen kiinnostavaksi ja osa tekee siksi että saisi rahaa.
      -
      Onko sulla pitkä asiakkuussuhde niiden akipanojen kanssa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5554
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      196
      3578
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2418
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1208
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1048
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1012
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      83
      998
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      965
    Aihe