SopimusRukoukset, kaikki Yhdessä yhden puolesta.

Vastavoima777

Aloitan tässä uuden ketjun, Sopimus Rukous.
Sopimus kahden tahi useamman kesken on vaikuttava/vaikuttavin rukous mitä Jumala on meille mahdollistanut, joten olkaamme yksimielisiä ja me, kuka sitten mitäkin tarvitsee ja sopii saavat!
***
Matt. 18:19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.

Aam. 3:3 Kulkeeko kaksi yhdessä, elleivät ole keskenänsä sopineet?

3. Moos. 26:6 Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne, eikä miekka käy teidän maanne ylitse.
7 Te ajatte pakoon vihollisenne, ja he kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
8 Viisi teistä ajaa pakoon sata, ja sata teistä ajaa pakoon kymmenentuhatta, ja teidän vihollisenne kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
9 Ja minä käännyn teidän puoleenne ja teen teidät hedelmällisiksi ja annan teidän lisääntyä ja pidän liittoni teidän kanssanne.
10 Ja te saatte syödä vanhaa, viime vuoden satoa, ja te joudutte viemään vanhan pois uuden tieltä.
11 Ja minä panen asumukseni teidän keskellenne enkä viero teitä.
---
ja sitten tapaus missä näemme sen vaikutuksen mitä se rukous voi.
Daniel
Dan. 10:11 Ja hän sanoi minulle: "Daniel, sinä otollinen mies, ota vaari niistä sanoista, jotka minä sinulle puhun, ja nouse seisomaan, sillä minut on nyt lähetetty sinun tykösi". Ja hänen puhuessansa minulle tämän sanan minä nousin vavisten.
12 Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut.
13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
***
kolme viikkoa eli 21 päivää ja sai vastauksen.
Meillä ei ole sotaa verta eikä lihaa eli ihmistä vastaan vaan taivaan avaruukissa olevia pahoja henki valtoja vastaan:
Ef 6:12
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

ja me saamme voiton kunhan jaksamme rukoilla, monesti Herra vastaa heti ja pian toisia voimme joutua hetken odottamaan. mutta JOS meillä on yhteys ja yksimielisyys, voitto eli vastaukset tulevat hyvin nopeasti.
---
Ef. 4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
Fil. 4:2 Euodiaa minä kehoitan ja Syntykeä minä kehoitan olemaan yksimielisiä Herrassa.

Olkaamme yhtä mieltä ja rauhassa siinä missä voimme hengen yhteydessä olla ja jos on riita asia, niin emme siitä keskustele eli tuo esille.
---
Jos meillä on yksimielisyys ja yksimieli ja hengen yhteys, me ollemme voimakkaita Jumalan edessä eli saamme rukous vastauksia jotka usein viipyvät meidän kellon mukaan liian kauan.

Jeesus tietää mitä on odottaa ja sen takia Hän on kärsivällinen ja myös AINA rukoilee meidän edestämme/takia ja puolesta.

Nyt jos meistä kaksi tahi useampi tekee sopimuksen, niin se vastaus tulee nopeasti!
siis olkaamme toisten avuksi.

Jos et tarvitse mitään voit kuitenkin olla mukana SOPIMUS Rukouksessa ja auttaa niitä jotka tarvitsevat!

Jumala on Uskollinen ja Laupias ja Armahtavainen!

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastavoima777

      Minä, Alias Vastavoima, pyydän sopimus rukousta, edes yhdeltä ja kaikki saavat tulla ja olla mukana.
      ---
      Rukoilen että saan Kohdata Isän, Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin, niinkuin Mooses.

    • JustPraiseHimNow

      Olen kutsumassa kansaani esirukoukseen

      4.4.2017

      Olen kutsumassa kansaani esirukoukseen. Lapseni, teillä ei ole aavistustakaan rukoustenne arvosta muille. Teillä ei ole todellista ymmärrystä siitä, kuinka elämät muuttuvat, ikuisuudet ovat vaikutettuja ja tuhot ehkäistyjä, kun rukoilette. Olen pyytämässä teitä nyt nostamaan muita esille rukouksissanne Minulle, jotta heidän elämänsä voisivat todella olla muutettuja, kun olen vapauttamassa ennennäkemätöntä voitelua esirukoustenne ylle tänä aikana. Ennennäkemättömän voitelun sallimaan sinun koskettaa Taivasta rukouksillasi enemmän kuin koskaan, olemaan kuultu enemmän kuin koskaan, näkemään muutoksia maailmassa ympärilläsi ja maailmassa enemmän kuin koskaan.

      Rukoilkaa, lapseni, rukoilkaa. Viettäkää ylimääräiset tuntinne ja minuuttinne asioihin, joilla on tällaista ikuisuusarvoa, ei turhiin viihdytyksiin. Täyttäkää sydämenne palvonnalla Minua kohtaan ja nostakaa ne, jotka eivät vielä tunne Minua, rukouksessa, jotta voin avata heidän sydämensä ja liikuttaa heidän olosuhteitaan tullakseen omikseni. Palkinnot tästä ovat hyvin suuret.

      JUST PRAISE HIM NOW - http://wingsofprophecy.blogspot.fi/

      lisää profetiaa rukouksesta http://keskustelu.suomi24.fi/t/14599154/profetia-suomen-miehityksesta-ja-suur-suomesta

      • LiikaaMerkkejäVV777

        "JustPraiseHimNow"
        Kiitos että edes vastasit :)
        Mutta en kiitä Herraa, Jumalaa Kaikkivaltiasta ENNENKUIN saan aiheen siihen ja ainoa aihe on joko Jumala tulee alas, notkistaa taivaan ja astuu ALAS ja kutsuu minua, ja antaa minun kohdata ja NÄHDÄ, JUMALAN Kaikkivaltiaan , Herran Sebaotin niin paljon kuin voin Hänet nähdä ja kohdata, Edes Jumalan Poika, Jeesus ei riitä, ja uskon ettei Herra ole mustasukkainen. hhhmm.
        No KUN saan kohdata Jumalan se on kiitoksen ja ylistyksen aihe.
        En turhasta kiitä mutta JOS ON TODELLINEN AIHE, sitä ei tarvitse väkisin etsiä.

        Joten en kiitä sinua, Jumala Kaikkivaltias, ellet tahi ennenkuin saan kodata sinut ja VARMASTI tulee päivä kun sinut kohtaan, nyt "hyvällä" kun olen vielä maanpäällä tahi sitten "pahalla" kunhan kuolen.
        KUOLEMA ON KAIKISSA tapauksissa itselleni VOITTO. oli sen kuoleman jälkeen sitten mitä tahansa, mutta en voi muuta tehdä edes kuoleman suhteen että saan joka Sinut tahi kuoleman.
        Olen SInun Orjasi ja Vankisi, etkä ole edes sallinut kuolla!
        no sama se.
        Nyt nimi merkki, Kiitos sinulle edes tästä vähästä :)

        Iloitkaa ja riemuitkaa KAIKKI jotka rakastatte TOTUUTTA- tosiasiat, ja voi teitä jotka olette perkeleen sikiötä. sillä VARMASTI saan sen mitä olen pyytänyt ja mihin te kurjat sitten menette JUMALAN VIHAA pakoon!
        no sitten lisää kahvia.

        Joten Jumala. ei ole muuta kuin tämä, JOTEN VALITSE:
        Elämä tahi Kuolema.
        Jos tulet ja siunaat minua ja olet ARMOLLINEN, saan elää, syntisten tähden, heille avuksi.
        Jos et TAHDO, SILLÄ tiedän että Sinä Olet KAIKKIVALTIAS, niin se on sinun tahdostasi kiinni, niin mielummin kuolen tänäpäivänä, kuin elän.
        Joten salli minun kuolla tahi elää. mutta ÄLÄ enää kiusaa/testaa/koettele minua.
        Sillä ei ole kukaan ollut valmis, kun sinä olet kutsunut eli päästänyt tehtävää, mikä lie, VAIN ja YKSIN Jeesus oli valmis.
        Ei ollut Aabraham,
        ei ollut, Joosef
        ei ollut, Mooses, MURHAAJA.
        ei ollut Daavid,
        ei Edes Daniel eikä Samuel!
        ei ollut Pietari, itsepäinen eksyttäjä joka, jopa mahdollisesti, hukutti niitä jotka Paavali oli pelastanut, Jeesukselle!
        ei ollut Paavali valmis
        eikä Elias

        Joten Isä saat iankaiken odottaa jos toivot että tulen valmiiksi!
        Mutta Jeesus ON OVI!
        ovi ei ole päämäärä vaan alku ja TIE on se mitä sitten vajavaisena käyn.
        JA koska Jeesus on Kärsinyt, mutta vain vähäisen määrän itseeni verraten, voi Jeesus minua auttaa ja armahtaa sillä tietää että minä olen heikko ja paha.

        no sama se.
        Tee Jumala TÄNÄpäivänä Valinta.
        Valitse, sillä et ole minulle vapautta antanut valita:
        Elämä tahi Kuolema.
        Mutta ei ENÄÄ tätä, JO Riittää Herra, Kaikkivaltias. Ota henkeni tahi ANNA Henkesi:
        Jes 61
        1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
        2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
        JUMALAN KOSTON PÄIVÄÄ!
        Jes. 11:
        1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
        3 Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

        Herra, Tee valinta mutta älä enää pakota elämää kurjaa elämääni.

        5. Moos. 30:

        11 Sillä tämä käsky, jonka minä tänä päivänä sinulle annan, ei ole sinulle vaikea täyttää eikä liian kaukana.
        ---
        14 Vaan sana on sinua aivan lähellä, sinun suussasi ja sydämessäsi, niin että voit sen täyttää.
        ---
        15 Katso, minä panen tänä päivänä sinun eteesi elämän ja hyvän, kuoleman ja pahan,
        16 kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.
        17 Mutta jos sinun sydämesi kääntyy pois etkä tottele, vaan annat vietellä itsesi kumartamaan muita jumalia ja palvelemaan niitä,
        18 niin minä julistan teille tänä päivänä, että te totisesti hukutte; te ette kauan elä siinä maassa, johon sinä menet Jordanin yli, ottamaan sen omaksesi.
        19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.
        20 Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi, ja niin sinä saat asua siinä maassa, jonka Herra sinun isillesi, Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, vannotulla valalla on luvannut heille antaa."
        ---
        Joten Isä. Kaikkivaltias Jumala, Herra Sebaot, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin, Jumala,
        vetoan sinun VALALLA vannottuun LUPAUKSEEN


      • Vastavoima888

        Joten Isä. Kaikkivaltias Jumala, Herra Sebaot, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin, Jumala,
        vetoan sinun VALALLA vannottuun LUPAUKSEEN jonka olen saanut ja johon saan vedota, JEESUKSEN tähden, en Daavidin tähden vaikka Salomo sai "kaiken" isänsä Daavidin tähden eli ansiosta!
        Minä olen saanut ja vetoan, Poikaasi Jeesukseen ja Hänen tekoonsam, ja OLEN varma että Jeesus on isompi kuin daavid!

        Jos Salomo sai kaiken murhaaja isän takia ja ansiosta, Minä vetoan Poikaasi Jeesukseen!
        Joten Tapelle Jeesusuksen kanssa, älä minun!
        ja totisesti, muutama kuukausi tahi pari lisää, miten kansa vastaa, niin puhdistan KOKO Suomen!
        HErra anna Suomen Kansalle mahdollisuus, oikean tiedon ja Totuuden perusteella, itse tehdä valinta ketään he, koko kansa tahtoo palvella.
        Kuten annoit Elian aikana, kansan valita, palvelevatko he baalia, epäjumalaa eli valhetta, ja kaikkea pahuutta ja laittomuutta vai Sinua.

        Nyt on enemmän pahan pappeja kuin Elian aikana (400 450) ja kaikki, he KANSAN papit ja piispat etunenässä valhetevat kansalle ja KANSA EI TIETÄ mikä on oikein ja mikä väärin, eikä se voi valita siitä mikä on totta ja oikein.

        Kuten Salomo Pyysi ja sai, isänsä MURHAAJAN, Daavidin tähden ,mitä anoi:

        2. Aik. 1:6 Ja Salomo uhrasi siellä Herran edessä ilmestysmajan vaskialttarilla; hän uhrasi sen päällä tuhat polttouhria.

        Isä Tuon Poikasi Jeesuksen OMAKSI Uhriksi eteesi!
        Jeesuksen Veren eteesi ISÄ, ota vastaan uhrini!
        ---
        7 Sinä yönä Jumala ilmestyi Salomolle ja sanoi hänelle: "Ano, mitä tahdot minun sinulle antavan".

        Ilmesty, kuten ilmestyit Mookseselle!
        ---
        10 Anna siis minulle viisaus ja taito lähteä ja tulla tämän kansan edellä, sillä kuka voi muuten tätä sinun suurta kansaasi tuomita?"

        Herra Olet luvanut soimaamatta, mitä lie, viisautta kun sitä pyydän ja Jopa Pyhän Hengen voiman ja vallan jos ja kun sitä anon, Jeesuksen nimessä.
        ---
        9 Anna sentähden palvelijallesi kuuliainen sydän tuomitakseni sinun kansaasi ja erottaakseni hyvän pahasta; sillä kuka voi muuten tätä sinun suurta kansaasi tuomita?"
        10 Herralle oli otollista, että Salomo tätä anoi.
        11 Ja Jumala sanoi hänelle: "Koska sinä anoit tätä etkä anonut itsellesi pitkää ikää, et rikkautta etkä vihamiestesi henkeä, vaan anoit itsellesi ymmärrystä kuullaksesi, mikä oikein on,
        12 niin katso, minä teen, niinkuin sanot: katso, minä annan sinulle viisaan ja ymmärtäväisen sydämen, niin ettei sinun vertaistasi ole ollut ennen sinua eikä tule sinun jälkeesi.

        Nyt Herra, Suomen Kansa ei TIEDÄ, mikä on pahaa ja mikä hyvää
        Nyt ISä, Suomen kansa ei tiedä mikä on totta mikä valhetta.
        Joten Kohta suuri kätesi ja anna ihmeitä ilman määrää niin ettei kukaan voi vastaan väittää.
        Herra, tätä anon ja pyydän.
        Jeesusuksen nimessä ja sovinto veren kautta ja turvin.
        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


    • PoisSeJoRiittää

      perun sopimus rukouksen.
      mutta rukoilla toki saaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe