Täällä on ollut tarjolla teille useamminkin avauksia, joissa voisitte suoraan sanoa, millainen haluaisitte Suomen olevan. Teillä ei kuitenkaan ole ollut halua suoria vastauksia antaa.
Miksi ei? Häpeättekö te omia mielipiteitänne?
Ettekö uskalla suoraan sanoa kantaanne kouluopetukseen, aborttiin, sukupuolisten vähemmistöjen asemaan, alkoholin myyntiin jne?
Onko aivoton räyhistely kykyjenne ylätaso?
Ihmeellistä, palstan patmoslaiset ym. "uskovaiset"
19
199
Vastaukset
Ilmeisesti on...
Eipä näiltä Patmosfaneilta ole koskaan saatu vastausta siihenkään mikä näistä lukuisista kristinuskon suuntauksista on se heidän mielestään "oikea".
Vaikka he sitä "oikeaa" uskoaan täällä koko ajan mainostavat.Millaisen vastauksen aloitukseesi haluaisit saada?
Vastauksen, jossa he kertovat sen, millainen Suomi heistä olisi hyvä paikka! Nykyinenhän ei näytä heitä miellyttävän.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Vastauksen, jossa he kertovat sen, millainen Suomi heistä olisi hyvä paikka! Nykyinenhän ei näytä heitä miellyttävän.
Ajatteletko saavasi odottamasi vastauksen?
Eerikatässämoi kirjoitti:
Ajatteletko saavasi odottamasi vastauksen?
En odota enää mitään. Tuleepahan kuitenkin noiden muutaman ressukan kyvyttömyys ja haluttomuus keskustella osoitettua oikein konkreettisesti. Se on tietenkin suhteellista, onko siitä mitään hyötyä.
En odota enää mitään. Tuleepahan kuitenkin noiden muutaman ressukan kyvyttömyys ja haluttomuus keskustella osoitettua oikein konkreettisesti. Se on tietenkin suhteellista, onko siitä mitään hyötyä.
Ookoo..
- evita-ei.kirj
"Ettekö uskalla suoraan sanoa kantaanne kouluopetukseen, aborttiin, sukupuolisten vähemmistöjen asemaan, alkoholin myyntiin jne?"
Kouluopetukseen, että lapset saisivat sellaista opetusta, mikä tukee heidän tervettä kasvua ja kehitystä.
Aborttiin, elämä on lahja, sitä ei pidä tietten tahdoin tuhota.
Sukupuolivähemmistöjä tulee tukea, mutta avioliiton olisin säilyttänyt miehen ja naisen välisenä.
Kannatan vastuullista alkoholipolitiikkaa.
Mitä vielä?"Kouluopetukseen, että lapset saisivat sellaista opetusta, mikä tukee heidän tervettä kasvua ja kehitystä."
Itsestään selväähän tuo on. Haluaisitko esim. kouluihin kreationismia evoluution tilalle? Entä sukupuoliasioiden opetus - kyllä vai ei? Tunnustuksellista uskonnonopetusta?
"Aborttiin, elämä on lahja, sitä ei pidä tietten tahdoin tuhota."
Aborttilakien kova tiukennus siis? Entä mahdolliset seuraavat ongelmat? Aborttiturismi muihin maihin? Aborttipillerit - miten ne estettäisiin? Laittomat abortit?
"Sukupuolivähemmistöjä tulee tukea, mutta avioliiton olisin säilyttänyt miehen ja naisen välisenä."
Mitä se "tukeminen" tarkoittaa?
"Kannatan vastuullista alkoholipolitiikkaa."
Mitä SE tarkoittaa käytännössä? Ei kai kuitenkaan kieltolakia?
Entä eutanasia? Kyllä vai ei?
Avioerot, sallitaanko vai ei?
Maahanmuutto?- evita-ei.kirj
"Kouluopetukseen, että lapset saisivat sellaista opetusta, mikä tukee heidän tervettä kasvua ja kehitystä."
Itsestään selväähän tuo on. Haluaisitko esim. kouluihin kreationismia evoluution tilalle? Entä sukupuoliasioiden opetus - kyllä vai ei? Tunnustuksellista uskonnonopetusta?
"Aborttiin, elämä on lahja, sitä ei pidä tietten tahdoin tuhota."
Aborttilakien kova tiukennus siis? Entä mahdolliset seuraavat ongelmat? Aborttiturismi muihin maihin? Aborttipillerit - miten ne estettäisiin? Laittomat abortit?
"Sukupuolivähemmistöjä tulee tukea, mutta avioliiton olisin säilyttänyt miehen ja naisen välisenä."
Mitä se "tukeminen" tarkoittaa?
"Kannatan vastuullista alkoholipolitiikkaa."
Mitä SE tarkoittaa käytännössä? Ei kai kuitenkaan kieltolakia?
Entä eutanasia? Kyllä vai ei?
Avioerot, sallitaanko vai ei?
Maahanmuutto?Uskon että Jumala on luonut maailman. Sitä en tiedä kuinka se luotiin.
Nykyään ei ole mikään pakko päätyä aborttiin. Kannatan vastuullisuutta ihmissuhteissa. Ehkäisykeinot ovat parantuneet, on myös jälkiehkäisy mahdollista.
Abortti jos siihen joudutaan, ainoastaan, jos äidin henki on vaarassa, ja raiskauksen seurauksena alkanut raskaus. Kannatan vastuullisuutta ja valistusta asiassa.
Itse tunnen vain sellaisia homoja, joille asian tiedostaminen on ollut shokki.
Tarkoitan lähinnä henkistä tukea sukupuolivähemmistöille.
Minusta on tiedostetta se tilanne, että alkoholi aiheuttaa valtavia menetyksiä, yhteiskunnassa, terveys, perhe, työ , ennenaikaisina kuolemina jne.
Alkoholin vapautuminen on aina riski eikä varmaankaan yhtään vähennä alkoholin aiheuttamia haittoja.
Vastuullinen alkoholin käyttäjä kyllä sen juomansa saa, vaikkei se niin tyrkyllä olisikaan, mutta heikoille se on pahennukseksi.
En kannata eutanasiaa.
Avioerot aviorikoksen, ja väkivaltaisuuden takia hyväksyn.
Enemmän harkintaa avioliiton solmimiseen. Vaikka avioliittokoulu avioon aikoville.
Hädässä olevia tulee auttaa. Ensisijaisesti tulisi auttaa siellä lähialueilla, ettei heidän tarvitsisi lähteä vaarallisille merimatkoille. Pakolaisleireiltä pahimmassa hädässä oleville turvapaikka. - evita-ei.kirj
evita-ei.kirj kirjoitti:
Uskon että Jumala on luonut maailman. Sitä en tiedä kuinka se luotiin.
Nykyään ei ole mikään pakko päätyä aborttiin. Kannatan vastuullisuutta ihmissuhteissa. Ehkäisykeinot ovat parantuneet, on myös jälkiehkäisy mahdollista.
Abortti jos siihen joudutaan, ainoastaan, jos äidin henki on vaarassa, ja raiskauksen seurauksena alkanut raskaus. Kannatan vastuullisuutta ja valistusta asiassa.
Minusta on tiedostetta se tilanne, että alkoholi aiheuttaa valtavia menetyksiä, yhteiskunnassa, terveys, perhe, työ , ennenaikaisina kuolemina jne.
Alkoholin vapautuminen on aina riski eikä varmaankaan yhtään vähennä alkoholin aiheuttamia haittoja.
Vastuullinen alkoholin käyttäjä kyllä sen juomansa saa, vaikkei se niin tyrkyllä olisikaan, mutta heikoille se on pahennukseksi.
En kannata eutanasiaa.
Enemmän harkintaa avioliiton solmimiseen. Vaikka avioliittokoulu avioon aikoville.
Hädässä olevia tulee auttaa. Ensisijaisesti tulisi auttaa siellä lähialueilla, ettei heidän tarvitsisi lähteä vaarallisille merimatkoille. Pakolaisleireiltä pahimmassa hädässä oleville turvapaikka.Lisään vielä, että nykyään puhutaan paljon ihmisen vapauksista ja oikeuksista, mutta vähemmän ajatellaan, että kuka kantaa vastuun kun useimmat asiat vaikuttaa paljon laajemmin kuin vain henkilöön itseensä.
evita-ei.kirj kirjoitti:
Lisään vielä, että nykyään puhutaan paljon ihmisen vapauksista ja oikeuksista, mutta vähemmän ajatellaan, että kuka kantaa vastuun kun useimmat asiat vaikuttaa paljon laajemmin kuin vain henkilöön itseensä.
Itse olen jälkeenpäin havainnut, että aikoinaan opetettiin aivan turhia asioita. Suurelta osin en ole tarvinnut elämässä koulussa annettua tietoa.
Homolle voi olla shokki huomata olevansa sellainen. Itse en niin kokenut 6- vuotiaana, mutta ajattelin muiden pitävän minua varmaan outona. Shokkeja ihminen voi kokea mm. menettäessään vaikka terveyden.
Aborttiin otan harvoin kantaa, koska ne eivät kuulu minulle. On kuitenkin tilanteita, joissa abortti on paras vaihtoehto.torre12 kirjoitti:
Itse olen jälkeenpäin havainnut, että aikoinaan opetettiin aivan turhia asioita. Suurelta osin en ole tarvinnut elämässä koulussa annettua tietoa.
Homolle voi olla shokki huomata olevansa sellainen. Itse en niin kokenut 6- vuotiaana, mutta ajattelin muiden pitävän minua varmaan outona. Shokkeja ihminen voi kokea mm. menettäessään vaikka terveyden.
Aborttiin otan harvoin kantaa, koska ne eivät kuulu minulle. On kuitenkin tilanteita, joissa abortti on paras vaihtoehto.Olen vähän eri mieltä asioiden turhuudesta. Yleissivistys on minusta aina hyväksi - se, että asioita tietää ilman Googleakin.
Koulussa asioita opitaan myös siksi, että ihmisen on tarpeen oppia oppimaan - jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Seksuaalisuus on vaikea asia niin heteroille kuin homoseksuaalisillekin & kaikille siltä väliltä.evita-ei.kirj kirjoitti:
Uskon että Jumala on luonut maailman. Sitä en tiedä kuinka se luotiin.
En kannata eutanasiaa.
Hädässä olevia tulee auttaa. Ensisijaisesti tulisi auttaa siellä lähialueilla, ettei heidän tarvitsisi lähteä vaarallisille merimatkoille. Pakolaisleireiltä pahimmassa hädässä oleville turvapaikka.Vastasit rehellisesti. Kiiitos siitä. Jokainen täällä ei siihen pysty. Aivan suoria ja yksiselitteisiä vastauksia ei kaikkeen tullut, mutta sitä sattuu.
Olen vähän eri mieltä asioiden turhuudesta. Yleissivistys on minusta aina hyväksi - se, että asioita tietää ilman Googleakin.
Koulussa asioita opitaan myös siksi, että ihmisen on tarpeen oppia oppimaan - jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Seksuaalisuus on vaikea asia niin heteroille kuin homoseksuaalisillekin & kaikille siltä väliltä.Juu, yleissivistävää tietoa toki on tarvinnut, tietoa ei ole koskaan liikaa.
Ja onhan ollut hyötyä englannin ja ruotsin osaamisestakin.
Seksuaalisuus; eikö jossain Suosikissa ole jatkuvasti palsta, jossa nuoret kyselevät lääkäriltä seksuaalisista asioista? Se ei ole kaikille selvää.torre12 kirjoitti:
Juu, yleissivistävää tietoa toki on tarvinnut, tietoa ei ole koskaan liikaa.
Ja onhan ollut hyötyä englannin ja ruotsin osaamisestakin.
Seksuaalisuus; eikö jossain Suosikissa ole jatkuvasti palsta, jossa nuoret kyselevät lääkäriltä seksuaalisista asioista? Se ei ole kaikille selvää.Suosikkia ei ole ollut vuosiin. Sitä tuli aikanaan luettua...
- evita-ei.kirj
Vastasit rehellisesti. Kiiitos siitä. Jokainen täällä ei siihen pysty. Aivan suoria ja yksiselitteisiä vastauksia ei kaikkeen tullut, mutta sitä sattuu.
Nämä kaikki esittämäsi asiat ovat laajoja kysymyksiä, jos niihin alkaa seikkaperäisesti vastaamaan siitä tulisi pitkä sepustus. Moniin noihin kysymyksiin olen kantani sanonut niitä käsittelevissä ketjuissa, mutta eiköhän noista vastauksistani selvinnyt pääpiirteittäin se, mitä mieltä olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777