Tehdäänkö tätä Suomessa missään, kellään kokemuksia?
Tähän ketjuun ei kaivata itkua siitä, miltä posket näyttävät vanhempana kyseisen operaation jälkeen. Itse olen jo 35v eikä poskiläskit meinaa lähteä. Ylipainoa ei ole lainkaan.
Buccal fat removal
4
3901
Vastaukset
- Expl
Poskirasvan poisto suun limakalvon kautta on helppo toimenpide sekä potilaan, että plastiikkakirurgin kannalta. Sillä saa vähän posken muotoa muutetuksi. Poskirasva sijaitsee poskipään alapuolella poskihampaiden purentalijassa. Kannattaa keskustella plastiikkakirurgisi kanssa tarkemmin, että posken haittaava pulleus on juuri sillä kohdalla, missä tämä poistettava rasvarypäle sijaitsee.
- Eiihanhelppokuitenkaan
No ei se nyt kyllä mikään "helppo toimenpide" ole.
Olis kiva nähdä, että se todella tulee symmetrinen ja tasainen lopputulokseltaan.
Että tälläinen itku tälläkertaa! - gewohfiök
Tuu sit itkemään kun on luihu naama myöhemmin :D
- Anonyymi
Suomessa tehdään ainakin Cityklinikalla, Clinic Esteticillä ja oisko ollut Kaivopuiston plastiikkakirurgialla (vai mikä se nyt onkaan).
Mulla on todella leveät/neliömäiset alakasvot ja haluaisin kokeilla rasvanpoiston tehoa ennen mahdollista järeämpää ja vaarallisempaa konstia, eli ulkomailla tehtävää jaw reduction- tai v-line-operaatiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569