Blingbling ja ryysyistä rikkauksiin on räpin ydinsanoma. Itse asiassa koko genre pohjautuu maalliselle mammonalle ja sen keräämiselle.
Profeetat (cheek ja elastinen)
8
214
Vastaukset
- hyvä_näin
Näin on.
Parempi se kuin maata sohvalla ja kitistä että ei ole rahaa ruokaan.- kristitty-777
Menestysteologia on Raamatun mukainen oppi, esim Ps. 118:25
- OmapaOnElämäsi
Kylläpäs sinulla on putkinäkö... No, itse vastaat omasta elämästäsi. Lycka till!
- syntiätehkäämmee
saviseutulainen
2.8.2017 14:55
Vaan, Jumalalle kiitos, tuota taistelua ei tarvitse omin voimin käydäkään.
Vain turvaamalla Jeesukseen Kristukseen, Hänestä kokonaan riippuvaisena, Hänen puoleensa alati kääntymällä, Häntä avuksi huutamalla, saatamme vain perkelettä vastustaa.
Silti lankeamme - koska kuitenkin annamme ajoittaen lihallemme vallan.
Mutta saamme Jumalan armosta nousta aina uudelleen, syntimme tunnustaen ja niitä anteeksi Jumalalta anoen, Jeesuksen Kristuksen täydellisesti edestämme täytettyyn työhön, Hänen ristinuhriinsa, meidän tähtemme ja puolestamme vuodatetun verensä voimaan turvaten.
Taistelu lihaa vastaan jatkuu niin kauan kuin uskova maan päällistä elämäänsä elää.
----------
Room. 4:8
Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"
-------
1. kirje Timoteukselle 4
1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.
-----------
Kol. 2:23
Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.
--------
1. Kor. 6:12
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita. - Välsignelse
Miracle Money https://youtu.be/wgg5vgl9ht0 kyllä hyvässä sanomassa on siunaus
- tuulikovei
ja noita tyhjäntoimittajia suomi seuraa ei hyvää päivää kuka tyhjensi suomalaisten päät!!
- Vaati
Mitäs vittua ny taas
- Rillumareill
Tämä video kertoo kaiken olellisen jumalasta !https://youtu.be/C9AOuedvOnI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793