Minulle laitettiin jaydess kierukka huhtikuussa. Edellinen toimi hyvin joten laitettiin toinen samanlainen. Viimeviikon lauantaina kuukautiset loppui ihan normaalisti ja tulivat ajallaan. Eilen alkoi uudelleen vuoto. Tekstuuri vaikuttaa eriltä kuin kuukautisvuoto mutta tämä saattaa olla pään sisällä. En ole koko 3 vuoden aikana pystynyt paikantamaan kierukan lankoja. Nyt tunnen ne selvästi.
Mietin onkohan kierukka pois paikaltaan vai jotsin muuta? Omaa gyne tulee töihin vasta 3 viikon päästä ja mielelläni menisin hänelle. Ei kai se haittaa jos on pois paikoiltaan ja vuotaa hieman ja odottaa omaa gyneä? Alkaako oireet heti jos on mennyt pois paikoiltaan ettei ole ollut pidempään ja olisin mahdollisesti raskaana? Jos on pois paikoiltaan niin kiinnitetäänkö vanha paikoilleen vai laitetaanko kokonaan uusi? Onko kokemuksia?
Kierukka pois paikoiltaan?
Jdu655w8
0
254
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184