uloste väri vaihtelee

pelkääjä

Olen yli 60vuotias jo vuosia kärsinyt vatsavaivoista on tutkittu ja päädytty ibs:iin nyt välillä uloste keltaista ja vaahtoavaa tai limaista onko teillä muilla joilla ibs.ulosteen väri vaihtelevaa? Pelkään kuollakseni että jotain vakavampaa nyt. Pyytäisin että joku vastaisi pian omista kokemuksista.

9

425

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingerroos

      Mene aluksi terveyskeskukseen, labrassa voi aluksi tutkia sekä ulosteen, että ottaa sisäelimien toiminnasta kertovia labrakokeita. Sitten jos aiheellista laittaa vaikka lähete kolonoskopiaan, ehkä gastroskopiaankin.
      Ulosteen väri ja koostumus vaihtelee myös sen mukaan mitä syö. Ei tarvitse olla mitään sairautta.
      Laita tutkimukset alulle, ei tarvitse turhaan pelätä !

    • paskaasevaanon

      Näytteistä kuvat tänne niin autetaan kokemuksella.

    • lisna

      Sinuna menisin nyt heti lääkärille ja itse pyytäisin tähystystä.

    • Leontti

      Totta. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

    • Vikuriste

      Voi teitä kyllä se on lääkäri joka päättää mitä tutkimuksia tehdään vai tehdäänkö mitään.

    • pelkääjä

      Kiitos vastauksista olen nyt ollut laboratoriossa kaikenlaisia kokeita otettu verestä sekä että ulosteesta .ilmeisesti on vaan tuo ibs. nyt vaan niin pahana että vaivat johtuu siitä. Mutta kun on tällainen hermoilija pelkään aina pahinta ja mitä enemmän pelkään sitä huonommin vatsakin voi.Ja totta lääkärihän ne kokeet määrää!

    • zapekas

      Vaalea uloste voi kertoa maksan tai sapen häiriöistä. otettiinko sinulta ko. kokeita ?

    • Varaveneessä

      Älkää uskoko mihinkään tk-lääkärin sanoiihin. Menkää suoraan
      asiantuntijalle.

    • sdfghjfdsaafg

      Noh... aikuiset ihmiset nyt varmasti on oppineet sen, että syöty ruoka vaikuttaa oleellisesti ulosteen väriin. Ei siis mitään ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe