Käykää tekemässä ilmoitus tästä naisesta, joka on jopa kuvannut teon ja ylpeilee sillä blogissansa. Eli tämän pitäisi olla selvä tapaus, koska teko on kuvattu ja dokumentoitu. Tehkää poliisille ilmoitus tästä rauhoitetun eläimen tappamisesta.
https://saaripalsta.blogspot.fi/2014/05/kaarmetta-ja-kukkamessuja.html
Blogistin kissa tappaa rauhoitetun rantakäärmeen
4
206
Vastaukset
- ojgpwierjgpwioj
Etkö sinä itse osaa, vai minkä takia yllytät muita tekemään asioita puolestasi?
Sen suhteen olet toki oikeassa, että kissat eivät saa häiritä luonnonvaraisia eläimiä, vaan omistajan tehtävä on valvoa niiden ulkoilua ja estää tuommoiset teot. - Kuuluttamatonta
Mutta minkäs teet kun luonnonvaraiset eläimet tunkevat paikkoihin minne eivät kuulu,..
- Aattelepa.ite
Tapatko sinä pääskysen, siilinpoikasen tai perhosen, jos tämä tulee paikkaan johon se ei kuulu? Tai annatko kissalle leluksi, niin kuin tämä blogistiääliö?
- oppiaikäkaikkiompi
Tietoa tietämättömille ;)
http://kimmoohtonen.fi/stories/kissat-eivat-kuulu-luontoon/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133