Onko tissien imeminen teistä kivaa?

kiimatytsy

Tykkättekö imeä naisen tissejä ja perustelkaa myös.

65

5949

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesaSeinäjoelta

      Minusta se on todella kivaa ja seksikästä ;)

    • Ihanaa

    • Tissimies90

      Kyllä se on mahtavaa pudottaa liivit naiselta ja sen jälkeen imeä ja nuolla rinnat aivan litimäräks. Siinä tulee itelle ihan hervoton seisokki ja sen jälkeen onkin mahtavaa kun kalu menee naisen suuhun...

    • VesaSeinäjoelta2

      minusta tosi mukavaa ajanviihdettä

      • Esileikki

        Kuuluu sexiin meillä. Ensin rinnat ja sitten märkään pimppaan sujahtaa liukkaasti kulli. Paidan päältä aloitetaan huvily


    • Turpeena

      Varsinkin silloin kun tyttö on sidottuna ja vähän eka "kiusoittelee" nännejä niin että ne on oikein turpeina. Sitten kun imeskelee niin joskus näyttää että meinaavat räjähtää.....tässä vaiheessa yleensä kumpikin valmiina kaikkeen muuhunkin ☺

    • Kyllähän tissien imeskely ja kun ottaa nännin huuliensa väliin hyväiltäväksi samalla hyväilee muualta vartaloa tai painelee toista rintaa hellästi hieroen

    • On, en tiedä miksi?

    • Tissit on parasta mitä tiedän sillä siitä saa ravintoa koko keho:)

      • Hohohohoo

        Sillälailla olethan äidin tissiposki peräkamari nysvä. Antaako äippä lutkuttaa kansallispuvun taskuja.


      • hemmohei

        Juu....sun äitis nimittäin olen juuri äitis luona ja kohta panen sitä perseeseen::::::>(I)


      • hemmohei

        Ei kai ....vai onko äidilläsi sellainen fetissi


      • Anonyymi
        Hohohohoo kirjoitti:

        Sillälailla olethan äidin tissiposki peräkamari nysvä. Antaako äippä lutkuttaa kansallispuvun taskuja.

        Taidat kertoa omaa elömäntarinaasi neitsyt maaria


    • On, voin imeä toisten tissejä. Joskus imetän omiani koiran pennuilla.

      • 🐶🐶🐶


    • Kikkeliskok

      Tykkään imeä, kosketella ja katsella tissejä. Ne vain ovat niin ihania, vaikka olenkin varsinaisesti kiinnostunut enemmän naisten lantion ja pepun alueesta. Aidot tissit ovat ihanan pehmeät ja suloiset, ne muuttavat kivalla tavalla muotoaan nuoren naisen aikuistuttua ja saatua lapsen tai lapsia. Nännit reagoivat kiehtovalla tavalla kosketukseen ja lämpötilaan sekä tunnelmaan. Juuri orgasmin saaneen naisen nännit ovat kauneimmillaan. Aivan täydelliset imettäväksi.
      Rakennetissit eivät ole minun juttu, niistä tulee mieleen hiukan löysäksi pumpattu lasten ilmatäytteinen kumipallo. Liian kovat ja keinotekoisen näköiset/tuntuiset.

    • Iahan parasta on onnistua tuottamaan naiselle tissiorgasmi. Helppoa se ei ole, mutta mahdollista ;)

      • Norminainen30

        Tästä olen kuullut mutta tuntuu kaikessa ihanaisuudessan kaukaiselta. Ehkä joskus:)


      • Se vaatii sekä mieheltä että naiselta tiettyä heittäytymistä asiaan. Ihan ehdotonta on, että naisen pitää olla sinut tissiensä kanssa. Tässä lajissa koolla ei ole mitään merkitystä, tai ehkä pienemmät ovat herkemmät :)


    • Sweeti71

      Se on niin ihanaa ja kiihottavaa imeä nuolla käsitellä käsin öehmeitä tisuöeita

    • Pöpiö

      Eihän tuo nyt ihan suosikkihommia ole. Ei tee mieli.

    • Tissityttö-1

      Rakastan kun mun tissejä hivellään, mätkitään ja imetetään. Ehdottomasti kuuluu esileikkiin. Tissejen imeminen on aivan fantastisen tuntuista, erityisesti kun on tulossa miehen päälle ja ”tukehduttaa” tissejen kimpussa olevaa miestään tissejen väliin. Kumppani tulee hulluksi, kulli on niin kova kun istuu päälle. Todellakin hyväillä ja imekää naistenne rintoja.

      • hemmohei

        Niin teenkin ja naiset on hulluna siihen imemiseen ja mulkkukin seisoo silloin tanassa ja kärkimärkänä:)


    • MinäTykkään

      Minä tykkään leikkiä tisseillä. Varsinkin siinä vaiheessa kun näkee miten naiseni syttyy ja alkaa keskittyä tissiorgasmiin. Se on taidetta tuottaa samaan aikaan hyvänolon tunnetta, nautintoa ja pientä kipua.

    • AikuinenMuodokasNainen

      Perus-Pertit kyl käsittelee tissejä ihan kivasti, mut ai sitä Suurta ja Kiihottavaa Nautintoa kun tissifetissin omaava Mies on E-kuppikokoisten tissieni ja napakoiden nännieni kimpussa!

      • Tykkään todella tissejä hieroa, nännejä näykkiä ja puristella.
        Rauman läheltä olen, nimimerkkini meiliin voi laittaa viestiä :-)


      • Anonyymi

        Laita mulle meiliä salaband at mail. com.
        T. ei-Perus-Pertti, 31, PK-seutu 👅


    • Tykkään kyllä, miksipä ei.

      • namukas

        Voinko siis tulla sun luo imemään nännejä jos oikein kauniisti pyydän:)


    • tissien

      On kivaa ja ei ole.
      Imemiseen reagoivat nännit on kivat imettävät ja imemisestä seuraa muuta kivaa
      Sisäänpäin vetäytyneet nännit maistuu liian usein härskiintyneelle talille ja haisee yhtä pahalle kuin poslari.

      • Öööääöö

        Sittenhän ne haisee yhtä pahalle kuin sun kukkakaali mulukkus


    • vanhamiesmuuankas

      Kyllä nuoren naisen kimmoisat rinnat on sitten ihania kun niitä pääsee imemään ja muutenkin hyväilemään......mistähän sellisen nyt löytäis vanhempi mies

    • lutkun_lutkun

      Mamii!!!!!!

    • Aku65

      Tissien imeminen kivaa hyväillä nuolla näykkiä imeä nännejä

    • RonJeremy66

      Naisen rinnat on alunperin tarkoitettu lapsen imettämiseen mutta kyllä niitä isät tykkää puristella ja kosketella.

      • Susuu

        Niinpä.Isukille ois imettävää täällä,ois ihanaa kun joku runkkais tissien väliin ja heittäis isot lastit...hiton kiihottava ajatus.


      • Susuu kirjoitti:

        Niinpä.Isukille ois imettävää täällä,ois ihanaa kun joku runkkais tissien väliin ja heittäis isot lastit...hiton kiihottava ajatus.

        Totta helkkarissa on kivaa...kun vaan ois ketä sais/vois imeskellä ja hyväillä...vaikka 64v taitaa olla liian vanha?????


    • imisinjosolis

      imisin joka päivä jos olis tyttö kaveri mulla

    • jasco

      Miehisen kiihkeä rintojen ja nännien imeskely ja nuolenta samalla kun riisuu pikkupöksyjä hieromasauvalla hitaan kiihottavasti.Herkimmät saavat ekat orkut ennenkun pöksyt on edes reisillä.Rinnat ovat naisellisuuden symbooli ja meidän miesten on hellittävä niitä aina parhaamme mukaan.

    • Onko tyttöä linjoilla joka haluaisi nyt juuri että joku imisi tai hyväilisi tissejäsi?

    • On varsinkin nuorempien naisten kiinteitä rintoja jotka terhakasti värähtelevät kun niitä hyväilee ja suutelee

    • Anopinjavaimon

      Tykkään ehdottomasti! Mahtavaa aukaista anopin rintaliivit ja tuntea 90G kokoisten rintojen paino käsissä. Rinnat ovat pulleat ja raskaat. Nännit kovettuu suuriksi helposti imettäessä ja tissejä hieromalla. Vaimolla vähän pienemmät 80E, mutta hyvin samankaltaiset.

    • Olen vähän tissiaddikti, aina katselen ja tykkäisin hyväillä sekä imeä. Vieraittenkin...

    • Mää tykkään kattella esim. kaupassa kun naisilla pullottaa takin alla, näyttää tosi hyvältä! 😊

      • Siis kiihottavalta! 😊


      • Haluaiskohan joku nainen opettaa kädestä pitäen miten tykkää, että hänen rintoja imetään ja nuollaan? 😊


      • Susuu

        Kyllä,ootkohan valmis.


      • Olen! 😊


    • Susuu

      On ihanaa kun joku imee kunnolla mun tissejä ja näykkii niitä oikein kovaa...hemmetin kiihottavaa....

      • Olis ihana päästä imemään ja hyväilemään sun tissejä. Se on vaan niin ihana tunne kun voi niitä hyväillä ja näkee että nainen nauttii siitä ja haluaa sinun jatkavan.


      • Kyllähän sitä olis, löytys vaan nainen joka oikeesti tykkää että tissejä pidellään kunnolla, ei mitään kämmenissä pyörittelyä vaan kunnon himolla.... Jos sattuu Satakunnan alueella naista joka kaipais herkkua itselleen.... Niin sposti toimii tässä firmassa.


      • Aina valmis tisseillä leikkimään jos aikuinenmies kelpaa


      • Susuu
        Mies_Salo kirjoitti:

        Aina valmis tisseillä leikkimään jos aikuinenmies kelpaa

        Kelpaa tottakai!


      • Susuu kirjoitti:

        Kelpaa tottakai!

        Mistäs päin sinä?
        Kiinostaisi......


      • Susuu

        Helsingistä.


      • Laita postia mun Hotmail

        arska_60


    • Rinnoissa on jotain maagista. Harmi kun on jo muutama vuosi mennyt ettei ole saanut nauttia.

    • Imiä

      Mielestäni on tosi kiihottavaa, kun vaimoni pyytää minua tulemaan kainaloonsa ja pyytää, että imen hänen tissiään. Menen hänen rinnalleen ja imen nänniä kuin pieni vauva samalla vaimoni silittää päätäni. Kun siirrän käteni hänen pimpilleen huomaan miten kosteaksi hän on tullut. Siinä on vaan jotain niin kiihottavaa.

    • Mää haluaisin imee jonkun tissit tyhjäks? Jos komee, fiksu mies kiinnostaa?

    • Parasta

      Parasta mitä tiedän ja nainen valmistuu kunnolla yhdyntään

      • Raskaana

        Ensin tissit ja sitten oon valmis yhdyntään. Ai että ku mies imee niit vielä sexin aikana. Taattu kunnon orgasmi


    • Anonyymi

      Kyllä rintoja on kiva aluksi hypistellä , helliä , puristella avata puseron nappeja sitten rintsikan hakaset ja pullauttaa rinnat esille ja alkaa hyväilee niitä kielellä ja ottaa nänni huulien väliin hyväiltäväksi samalla jää kädet vapaiksi muuhun hyväilyyn:)

    • Anonyymi

      Minulla oli aikanaan lyhyt kaveruus itseäni pikkasen nuorempaan naiseen. Tutustuin häneen väärään aikaan ja hän oli itseasiassa varattu eikä alunpitäen halunnut kuin kaveruutta. Seksin suhteen hän oli sairauden takia haluton, mutta tutustuin siis ”väärään” aikaan.

      No, koska hän ei haluunnut antaa pillua niin leikin rinnoilla. En tiedä mitä hän ajatteli.

    • Anonyymi

      Onneksi vaimollani on herkät kiinteät tissit. Niitä ei tarvitse imeä ja hyväillä kauan, kunnes hän on märkä ja melkein rukoilee, että alkaisin panemaan.

      • Anonyymi

        Mä voisin tulla imee sun vaimon tissejä kun sä panet vai kuinka?


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe