Paljonko Kokoomus maksaa Nato-USA trolleille?

Riittäkö-sata-miljoonaa

YLE:ssä ja keskustelupalstoilla häärää satoja, ehkä jopa yli tuhat Naton- ja USA:n tukemista varten palkattua trollia. On selvää, että Kokoomus joka Natokiimassaan on ollut mielisairas jo vuosikymmeniä, on palkannut trolliarmeijan ajamaan tätä asiaa. Ainoa mikä enään on epäselvää, on se, paljonko verovaroja uhrataan aivopesupropagandaan, ja paljonko sotakiimaiset natsit käyttävät omia varojaan?

Mikäpä on sinun arviosi?

5

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoluottomies

Rikollinen ja hämärä raha pyörii jo muutenkin näissä piireissä.Vaikea sanoa summista mutta CIA tukee myöskin terrorijärjestö Natoa.Hauska nähdä kumpi tulee ensin,sisällisota vai Venäjän ensi-isku?

• Vastaus: 0 €

• natuk

Väärin! Kyllä me saadaan 0.5 senttiä - alv per viesti.

• Aaiiivopesua

Älkää hämääntykö, sillä nykyään kokopäivätoimisesti tietokoneiden ääressä istuu ainakin 30 000 kokoomuslaista ja kepulia, jotka on ohjeistettu Hrrrrliinin sanomien järjestämillä "talouden maanpuolustuskursseilla" aivopesemään mattia ja maijja yhtenevällä tavalla. Näin ne näyttävät ikään kuin "uskottavilta". Duunarihan EI istu tietokoneen ääressä kuin korkeintaa työpäivän jälkeen ja palstat siis pullottavat oikeisto-propagandaa.

Se on vähän sitä samaa, kuin mitä ennen jauhoivat "työvoimapulasta", vaikka valehtelivat teille mokuille, sopuleille ja kuspäille röyhkeästi päin näköä. Kuin Göbbels sielä toisaalla aikanaan.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14937585/quottyovoimapulaquot-paskaa-joskus-syytanyt-oikeisto-yle

Itseasiassa niiden ainoa tavoite on tietenkin NATO-aivopesu mutta myös muuten saada käyttämään vähän hövelimmin sitä rahnaa etenkin VELKANA, kun teillä ei muuten sitä ole ja ilman velkaa Hinnat romahtavat.........
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14073394/asunto-kupla--huutaa-koko-ajan-lisaa-velkaa----

Ne kyllä tietävät, että tilanne on hankala, kuin ei ole mitään muuta kuin velkaa, valtio kusessa ja amerikkalaiset maailman kalleimmat suihkuhävittäjät pitäisi ostaa teittin piikkiin - velaksi tietenkin kun ei ole rahaa - ja teilläkin on sitä velkaa ihan hiusrajaan saakka. Omastakin takaa:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14118315/kotitalouksien-velka-jo-perati-150-mrd-euro

Tässä tilanteessa on porrrvarilla kovempi kuin pelkka AIVOPESUN paikka, vaikka sitä juuri nyt koittavat

• nuppitohtorille

Aloittajalle vinkki: vain otettu päälääke auttaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe