rukoilen aina hiljaa

auttajatkuulevat

Isi ei yleensä kuule, mutta joskus isi kuulee.

8

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isänlapsi

Kun rukoilee niin usein Taivaan iskä laittaa auttajat toimimaan. Kyllä Isi näkee ja kuulee ja jopa tuntee lapsena ajatuksetkin. Ei maallinenkaan isä toimi aina lapsen mielihalun mukaan vaan toimii hänen parhaakseen.

• lapsenomainenisi

Oikea isä auttaa lasta selviytymään elämästä.
        Taivaan isä auttaa uskovia viemään sinunkin rahasi.

• Raimo.Ylönen

Taivaanisä kuulee rukoukset parhaiten, kun teet sen naapurin oven takana ja kuuluvalla äänellä.

• auttajatkuulevat

No naapurimaan isistä Jumala ainakin kuuli

• KaikkivaltiasJumala

Anteeksi vaan, mutta mua vähän ärsytää tuo "isi". Johtuu siitä, kun kävin joskus Helsingissä yhdessä seurakunnassa, jossa lihava, tukeva, lyhyt paksu melkein eläkeiässä oleva seurakunnan johtaja rukoili seurakunnan edessä, että "Anteeksi isi". Ihan niinkuin hän olisi puhunut kuolleelle isilleen. Minulla on aina rukoillessa tapana sanoa, että " Kaikkivaltias Jumala, joka olet kaikkien voimien ja valtojen yläpuolella, sinä näet, että se yksi lahkon mies on vahva muuli, mutta sinä olet Kaikkivaltias Jumala vielä voimakkaampi auta minua, ja vapauta kaikista näistä maanpäällisistä voimista, ja uskon lahkon johtajista, jotka käyttävät rukoillessaan apuna vääriä voimia." Ja silloin saan aina sisäisen vahvistuksen siitä, että joku on tosiaankin vahvempi, kuin nämä lahkojen muuli johtajat.

• KaikkivaltiasJumala

Minä olen KaikkivaltiasJumala, katsokaa vaikka nimimerkini. Eiole sattumaa, että otin Jumalan nimen nimimerkikseni!

• Raamattu.sen.ilmoittaa

Runoilija Heli Laaksonen (murrerunoilija) kirjoittaa eräässä runossaan olostaan lapsena yhdessä isänsä kanssa metsässä. Olivatkohan marjareissulla vai kuinka se menikään. En oikein muista enää. Kun isä katosi näköpiiristä hän alkoi huudella isää, isäää! isäää!! Isä vastasi jostain lähettyviltä, että "mitä", johon tyttö, että "ei mittä".
      Isä ei ollut kaukana eikä tyttökään tarvinnut muuta kuin kuulla isän äänen ja siten todeta hänen läsnäolonsa. Näin minä sen tulkitsen ja ajattelen, että itselläni on usein sama Taivaallisen Isän suhteen. Tarvitsen kuulla Isän äänen, muut äänet saavat vaieta. En minäkään muuten pidä isi-sanasta, kun puhun Jumalasta, Isästä, joka on yli kaiken. Hän puhuu hellästi ja tarvittaessa vähän tiukemminkin, mutta mikään lepertelijä Hän ei ole.

• T..Mirka

Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut ja jumalakin on vain satua ja höpötystä.

Poistun täältä pysyvästi jos joku pystyy kumoamaan väitteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      39
      10563
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10132
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7921
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6334
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4902
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4727
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4066
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3423
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3137
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      221
      3060
    Aihe