-Komposiittiputkea on tarjolla salkona ja kieppitavarana. Onko kieppiä hankala saada suoraksi jonka vuoksi salkoa käytetään näkyvimpiin paikkoihin vai millä perusteella valitaan kumpaa käytetään?
-käykö tavalliset kupariputkissakin käytetyt muovikannakeet komposiitin kanssa? Yhden sellaisen asennuksen olen nähnyt, joten ainakin jollekin putkikoolle löytyy sopiva. Komposiitille tarkoitetut ovat rumia ja kalliita.
-miten saa taivutettua siistit 90 kulmat? Onnistuuko käsin?
-Millä metallin väriset liittimet maalataan kätevästi putken väriin?
- Minkä valmistajan putket ovat kokemusten perusteella hyviä hinta/laatusuhteeltaan?
Komposiitti tutuksi
9
771
Vastaukset 9
- Kiinteistövälittäjä
Ainakin ne halvimmalla tehdyt remontit on tuon sinun kuvailun kokonaisuus joka on kauheeta kateltavaa. Vinot linjat, väärillä kannakkeilla, käsin taivutetut kulmat ja muutenkin kiireessä nopeasti suunniteltu reititys. säästetään remontissa tonni tai pari ja talo menee pilalle kun suhataan käyttövesi ja lämpöverkkoremontti miten sattuu ja talon myyntitilanteessa ostajat karttaa tätä. suosittelen ottamaan remontin semmoiselta firmalta joka on erikoistunut komposiitilla tekoon, ei se eläkkeelle jäävä ukko joka teki ne putket myös talon rakennusvuonna lattianalle kulkemaan. todella päteviä ammattimiehiä mutta komposiitin nätisti veto ei vain luonnistu.
- Kähmä
Ok. Entä osaatko sanoa tuosta kieppitavarasta saako suoraa linjaa?
- Kiinteistövälittäjä
Jos oot ihan asuintaloon tekemässä niin suosittelen salkotavaraa, taivutukseen oikea komposiittiputken taivutin. :)
- Putkimiäs
Mikäli haluaa "ysikympin" kulmat, kannattaa suosiolla tehdä osilla, yliheitot ja muut voi pokkailla jos osaa.
Kieppitavara on hankala suoristaa kunnolla, joten näkyviin jäävät putket ehdottomasti "salkotavarasta".
Kromattu kupari tosin on huomattasavasti esteettisempi kuin komposiitti.- Osa-aikaeläkeläinen
Minulla on valkeat komposiittiputket seinillä, eikä niitä enää huomaakaan. Eivät ole ongelmistani suurin. Kankitavaraa ovat, ja siististi asennettu.
- Kähmä
Kiitos vastauksista.
Onko eri valmistajien putkissa eroja vai onko aivan sama mitä käyttää? - Kähmä
Ja Putkimiässille, olen samaa mieltä esteettisyydeltään kupari voittaa komposiitin oli värinä mikä tahansa.
- rosterimies
komposiitti on paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398