Haluankin kysyä Venäjän kannattajilta, onko niillä siellä mitään vastaavaa ?
USA tuo A10 warthogin (taistelukone) näytille
7
178
Vastaukset
- Mene-sotahullu-hoitoon
Kannatan rauhaa, eli olen lähempänä Venäjän kuin USA:n politiikkaa. Se että USA tuo sotakalustoaan koko ajan Venäjän rajan läheisyyteen, on tahallista sodan lietsontaa. Kaikki jotka tuota sotakiima-pullisteluan ihannoivat, ovat sotahulluja mielipuolia, jotka eivät tajua asebisneksen olevan suurin maailmanrauhan uhkaaja.
- siellähoitoatarvitaan
Täytyy olla päästään vinksahtanut, tai sitten vielä pahempaa, eli Venäjän trolli, jos näkee naapurimaihin hyökkäilevän Venäjän jotenkin rauhan vertauskuvana.
- HyiSaatana
Luettelo USA:n aloittamista sodista Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen:
1991: Persianlahden sota
1993: Mogadishun taistelu Somaliassa
1996–1999: Kosovon sota
2001–: Afganistanin sota
2003–2010: Irakin sota
Näissä hyökkäyksissä on kuollut satojatuhansia ihmisiä. Kyllä Venäjä on ollut rauhallinen tähän siionisti-Usa:n verrattuna.
Pistetään tuohon vielä lista Usa:n II-Maailmansodan jälkeen käymistä sodista:
1950–1953: Korean sotaa
1961: Sikojenlahden maihinnousu
1964–1973: Vietnamin sota
1983: Grenadan miehitys
1989: Panaman vallankumous
- Tää-on-niin-lelu
>> USA tuo A10 warthogin (taistelukone) näytille
Kyseinen 1970-luvun maataistelukone on ollut aivan naurettavan tehoton ja haavoittuva lentoväline, on ollut sitä jo 1991 Persianlahden sodasta lähtien.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fairchild_Republic_A-10_Thunderbolt_II
Tämähän kehitettiin Brzhnevin aikoihin, panssarivaunujen torjuntaan. JA HAH HAH!!.
Alle 2.000 m korkeudessa lentävä hidas A10 häkkyrä putoaa taivaalta millä tahansa olalta ammuttavalla IT-ohjuksella. Ei tarvita edes Stingerin teknogiaa tai tasoa, ei lähellekään.
Oikeat panssareita tuhoavat maataistelukoneet operoivat 7.000 metrin korkeudesta, ja ampuvat ohjuksensa kymmenien kilometrien päästä panssarivaunuista.
Noilla jenkkien A10 koneilal ei vaan ole mitään virkaa, muuta kuin romuttamolle pika pikaa. - Bror-Erik1974odin
Usahan voi tuoda vaikka jättipää Mikki Hiiren taivaalle pällistelemään mutta ei se ainakaan suomalaisia hetkauta millään mittarilla. :)
- tältä.palstalta.löytyy
Miksei ne vie niitä näytille omalle Venäjän rajalleen? Eiks ne toimi vai puuttuuko kuolaavat ihastelijat?
- TykilläAlas
Ukraina pudotti MH17 lennon alas maataistelukoneella - konetykin reiät ja silminnäkijä havinnot tukevat totuutta.
https://www.youtube.com/watch?v=fzWalKrSIYE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685