Lapsettomuus on uskovista vain naisten oire

Lapsettomuus on maailmalla kasvussa. Sitä ilmenee joka toisella pariskunnalla sukupuolesta riippumatta. Uskovat väittävät, että lapsettomuus on vain naisten juttu, vaikka se on todettu olevan miehilläkin. Mutta siihen ois pariskunnan tyydyttävä että eivät saa lasta (jonkun "jumalan tahto"?) eikä hedelmöityshoidot saisi tulla kysymykseenkään (koska se on jonkun "jumalan tahdon vastaista" -ihan kuin uskovainen olisi itse se jumala). Lapsettomuuteen saa kalliita hoitoja, mutta ne maksavat todella paljon. Uskovilla ratkaisuna olisi tietysti että kiellettäisi naisilta e-pillerit ja hormoonikierrukat, jotka tietysti heidän mutu-tuntumallaan aiheuttavat juuri sitä lapsettomuutta. Ehkä niitä ei käytettäisi, jos ne aiheuttaisivat lapsettomuutta. Niitä on tutkittu, että ne jopa lisäävät naisilta lapsen saantia sitten kun niistä luopuu, mutta lapsettomuuteen niillä ei ole muulloin vaikutusta kuin silloin tietysti kun ne ovat käytössä.

Uskovaisilla olisi ehkä eniten lapsettomuutta, jollei heitä vihittäisi kirkossa avioliittoon. Mikään maistraatissa vihkiminen tai muu parissuhde ei tulisi kuuloonkaan?! Avioliittoon asti pitää odottaa, jotta pääsee pukille.
Se on ollut minulle mystistä miten uskovaiset löytää sellaisen puolison joka kestää selibaatissa hääyöhön asti (tai ylipäätänsä puolison) eikä harjoita tulevan puolison kanssa avioliitoa ennen tai ole harjoittanut seksiä ennen sitä jonkun toisen kanssa ennen kuin pariskunta on edes tavannut. Väitän, että lipsuu se suksi uskovaisella ja sänkypuuhiin päädytään monesti ennen avioliittoa oli se sitten itse jumala sanonut toista ja tehdään nimenomaan sen "jumalan tahdon vastaisesti". Uskovat puhuu raamatun noudattamisesta, mutta eivät noudata sitä oikein itsekään. Muiden tulee sitten noudattaa?! :D
Mitä sitten tapahtuu, jos vaimo ei olekaan neitsyt hääyönä? Tuleeko isä tai morsiammen veli ja tappaa sen avioliittoon vihityn tyttärensä tai siskonsa?! Turhaa sitä on vaimokin silloin itseään pihdannut, jollei verta tule lakanoille kun vain sitten kun joku tulee ja vie hengen?! Tosin kaikilta naisilta ei tule verta lakanoille. :) siinähän sitä uskovainen aviomies saa sitten rapsutella päätänsä miksei tule ja onko vaimo huorissa juossut. :)

6

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12____13

      "...Tosin kaikilta naisilta ei tule verta lakanoille. :) siinähän sitä uskovainen aviomies saa sitten rapsutella päätänsä miksei tule ja onko vaimo huorissa juossut. :)"

      Niinpä, nykyään onkin parempi jättää koko juttu väliin, kun eihän sellaista naista todennäköisesti ole nykyään, joka ei olisi jo nuoresta asti juossut... :)

      • Puhut sä :DDDDDD Musta?????? Mä tykkään sexitä ja olen Uskossa


    • saarnamies

      Luoja on suunnitellut niin, etteivät kaikki hiivaperseiset naiset saa lapsia.

      • On se myöskin miestenkin ongelma, etteivät saa lasta kenenkään naisen kanssa. Aika julma se sun luojasi. En tiedä muuta luojaa kuin jokaisen omat vanhemmat. Parempi olisi ettei sulla ole lapsia!


    • Talkooseurat

      Uskiksilla on talkoot sitä varten, jos ei kotona onnistu.

      • Uskovaiset syntyy perseen kautta, kun ovat aina kyselemässä muilta mistä ovat tulleet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe