Lapsettomuus on uskovista vain naisten oire

Lapsettomuus on maailmalla kasvussa. Sitä ilmenee joka toisella pariskunnalla sukupuolesta riippumatta. Uskovat väittävät, että lapsettomuus on vain naisten juttu, vaikka se on todettu olevan miehilläkin. Mutta siihen ois pariskunnan tyydyttävä että eivät saa lasta (jonkun "jumalan tahto"?) eikä hedelmöityshoidot saisi tulla kysymykseenkään (koska se on jonkun "jumalan tahdon vastaista" -ihan kuin uskovainen olisi itse se jumala). Lapsettomuuteen saa kalliita hoitoja, mutta ne maksavat todella paljon. Uskovilla ratkaisuna olisi tietysti että kiellettäisi naisilta e-pillerit ja hormoonikierrukat, jotka tietysti heidän mutu-tuntumallaan aiheuttavat juuri sitä lapsettomuutta. Ehkä niitä ei käytettäisi, jos ne aiheuttaisivat lapsettomuutta. Niitä on tutkittu, että ne jopa lisäävät naisilta lapsen saantia sitten kun niistä luopuu, mutta lapsettomuuteen niillä ei ole muulloin vaikutusta kuin silloin tietysti kun ne ovat käytössä.

Uskovaisilla olisi ehkä eniten lapsettomuutta, jollei heitä vihittäisi kirkossa avioliittoon. Mikään maistraatissa vihkiminen tai muu parissuhde ei tulisi kuuloonkaan?! Avioliittoon asti pitää odottaa, jotta pääsee pukille.
Se on ollut minulle mystistä miten uskovaiset löytää sellaisen puolison joka kestää selibaatissa hääyöhön asti (tai ylipäätänsä puolison) eikä harjoita tulevan puolison kanssa avioliitoa ennen tai ole harjoittanut seksiä ennen sitä jonkun toisen kanssa ennen kuin pariskunta on edes tavannut. Väitän, että lipsuu se suksi uskovaisella ja sänkypuuhiin päädytään monesti ennen avioliittoa oli se sitten itse jumala sanonut toista ja tehdään nimenomaan sen "jumalan tahdon vastaisesti". Uskovat puhuu raamatun noudattamisesta, mutta eivät noudata sitä oikein itsekään. Muiden tulee sitten noudattaa?! :D
Mitä sitten tapahtuu, jos vaimo ei olekaan neitsyt hääyönä? Tuleeko isä tai morsiammen veli ja tappaa sen avioliittoon vihityn tyttärensä tai siskonsa?! Turhaa sitä on vaimokin silloin itseään pihdannut, jollei verta tule lakanoille kun vain sitten kun joku tulee ja vie hengen?! Tosin kaikilta naisilta ei tule verta lakanoille. :) siinähän sitä uskovainen aviomies saa sitten rapsutella päätänsä miksei tule ja onko vaimo huorissa juossut. :)

6

165

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12____13

"...Tosin kaikilta naisilta ei tule verta lakanoille. :) siinähän sitä uskovainen aviomies saa sitten rapsutella päätänsä miksei tule ja onko vaimo huorissa juossut. :)"

Niinpä, nykyään onkin parempi jättää koko juttu väliin, kun eihän sellaista naista todennäköisesti ole nykyään, joka ei olisi jo nuoresta asti juossut... :)

• Puhut sä :DDDDDD Musta?????? Mä tykkään sexitä ja olen Uskossa

• saarnamies

Luoja on suunnitellut niin, etteivät kaikki hiivaperseiset naiset saa lapsia.

• On se myöskin miestenkin ongelma, etteivät saa lasta kenenkään naisen kanssa. Aika julma se sun luojasi. En tiedä muuta luojaa kuin jokaisen omat vanhemmat. Parempi olisi ettei sulla ole lapsia!

• Talkooseurat

Uskiksilla on talkoot sitä varten, jos ei kotona onnistu.

• Uskovaiset syntyy perseen kautta, kun ovat aina kyselemässä muilta mistä ovat tulleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1124
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe