Kaikki syytteet ovat rauenneet onecoin johtoportaan osalta. Tämän arvasi ja nyt on tulossa iso tiedotustilaisuus huomenna!
Vieläkö tekee mieli haukkua?
Onecoin is back
8
330
Vastaukset
TROLLOLLOLLOLLOLLOL
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAAA
TROLLOLLOLLOLLOLLLOLLOLLLOOOOOO
Me nöyrtynemme huomenna kun tulee TIEDOTUSTILAISUUS!!!
NÖYRYYTTÄ VASTUSTAJAT!!! NÖYRYYTTÄ!!!!
ELÄKÖÖN TIEDOSTUSTILAISUUS!!!!! MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAA
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMAUHAAAA
POIJJAAT!! TAASEN!!- vielä.odotellaan
Koska kauppapaikat aukeaa?
IHAN PIAN!!!
TROLLOLLOLOOLOOOOO
MUAHAHAMUAHAHAHAAA!
Aivan KOHTA aukeaa!! Ja aivan KOHTA tulee lisää tietoa! Nyt kannattaa olla KÄRSIVÄLLINEN!!! Nyt kannattaa ODOTTAA!! Kohta tulee MILJOOONAT (=miljuunat) tilille.
Aivan KOHTA!!!
Kohta ollaan MILJONÄÄREJÄ! Me KOINISTIT!! Kunhan vain ollaan kärsivällisiä eikä lueta suolipalstojen haukkumisia eikä uskota niitä vaikka niissä rautalangasta väännettäisiin että onecoin on ponzihuijaus. Ei pidä USKOA vääräuskoisia!!
MUAHAHAMUAAUHAMUHAHHAAAA
Poijjaat!! Taasen!
- Muahahahahaha
Kauppapaikat aukenee alustavasti vuoden 2156 kahdeksannellatoista kvarttaalilla. Samaan aikaan tulee koini vapaasti vaihdettavaksi, ja Mastercardit visat ja kaikki kortit ovat yhteistyössä koinin kanssa.
- Jeepjeppp
Lääkkeet!
- LaillinenMyynti
Saahan sitä myydä hyödyttömiä koulutuspaketteja, jos vain joku ostaa. Ja kaupan päälle saa vielä one coin -leikkirahaa...
- OneCoinOneLiferules
Avotampiolla räjähti heti pää, mutta eihän se ollut ensimmäinen kerta? :) Niin paljon paskaa on hattuun kertynyt. :)
- RujautunkoKöyhyyteen
Hyvästi Eurot, tilalle koukkunokkaisen mannen rujautukset ja kassa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230