## Maistraatti perusteli haitta-asiaa sillä, että Fosforos on kuusiosainen tutkielmakirja saatanan olemuksesta ja okkultismin filosofiasta.##
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001172485.html
Oksettava akka!
Karkkilan SAATANANPALVOJA vauhdissa!
6
298
Vastaukset
- nimmm
Miksi toistelet tätä samaa? Vanha juttu, eikä ketään kiinnosta. Kasva aikuiseksi?
- kommentti.sivusta
On hyvä, että tieto kyseisestä kahelista naisesta tulee mahdollisimman monen tietoon.
- nimmm
kommentti.sivusta kirjoitti:
On hyvä, että tieto kyseisestä kahelista naisesta tulee mahdollisimman monen tietoon.
Ikään kuin tässä kylässä ei olisi huomattavasti hullumpia? :D Tämä asia ei kiinnosta ketään vaikka sulla miten on jotain henkilökohtaista tätä henkilöä vastaan.
Edelleen, kasva aikuiseksi. Hanki elämä. Sulla selkeästi on vaikeaa. Harmi ettet täältäkään löydä tukea. - ei.kahta.sanaa
nimmm kirjoitti:
Ikään kuin tässä kylässä ei olisi huomattavasti hullumpia? :D Tämä asia ei kiinnosta ketään vaikka sulla miten on jotain henkilökohtaista tätä henkilöä vastaan.
Edelleen, kasva aikuiseksi. Hanki elämä. Sulla selkeästi on vaikeaa. Harmi ettet täältäkään löydä tukea.Kyllähän viaton lapsi pitäisi ottaa huostaan tuolta sekopäiseltä saatananpalvojalta.
- en_ymmärrä_sinua
nimmm kirjoitti:
Edelleen, kasva aikuiseksi. Hanki elämä. Sulla selkeästi on vaikeaa. Harmi ettet täältäkään löydä tukea.Miksi puolustelet kyseistä vajakki-akkaa?
- 666isyournumber
en_ymmärrä_sinua kirjoitti:
Miksi puolustelet kyseistä vajakki-akkaa?
Koska tollainen säkissä kasvanut pikkulapsi (sinä) ei saisi omata oikeutta omiin mielipiteisiin. Tai ainakaan jakaa niitä julkisesti.
Jos nyt vaan kipität sinne sossun luukulle niin saat tämänkin nettimaksun maksettua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519